Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je bent ook een luie PL geworden zie ik, lekker lang gaan zitten tijdens je setjes.

Ja nog ff en dan heb ik ook allerlei blessures van dat lange zitten![]()

:'(Ja nog ff en dan heb ik ook allerlei blessures van dat lange zitten![]()
He brah. Rebound gains he. Week of 6 max oid?
Dan ben je verplicht door te blasten na je diepe cut? Of kan je ook 4 weken cruisen en dan voor die rebound gains gaan?
Wil straks 4-6 weken rebounden en dan weer een cut naar 6%
Ik snap je vraag niet helemaal.
Je zit nu in cut cruise en wilt naar rebound blast en dan cut blast?
Nee stel ik zit nu in een cut blast (500 test 1200 tren 600 mast) en ik wil gaan rebounden. Is 6 weken rebound zat? En moet ik direct een bulkblast beginnen? Of kan ik eerst 4 weken cruisen en dan die bulkblast starten?

Als je diep hebt gecut en je gaat op onderhoud of iets erboven zitten is je lichaam net een spons. Dan maak je ook gains op alleen 500 test bv.
Maar denk dat je wel meer gains maakt op meer shizzle ja

Ja i know, maar t maakt dus niet uit dat ik eerst 4 weken ga cruisen voordat ik voor die rebound wil gaan met een blast?![]()
Nee je kan je lichaam prima rust geven. Maar hoe ga je eten die 4 weken?
gewoon doorknallen op die test tren en mast deed ik ook daarna cruise en cutblast weerNee stel ik zit nu in een cut blast (500 test 1200 tren 600 mast) en ik wil gaan rebounden. Is 6 weken rebound zat? En moet ik direct een bulkblast beginnen? Of kan ik eerst 4 weken cruisen en dan die bulkblast starten?