- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahahaha als ik het niet dacht. Dat scheelt mij weer 200kg aan schijven eten. Succes met je logje man, dat je ooit maar de gewichten mag halen die je nu noteerd!
Laat het eens zitten, Strongman. Je begint echt zielig over te komen. Zorg eens dat je iets vindt om je overdag mee bezig te houden, zodat je hier op DBB niet iedereen moet komen vervelen.
Nog 6 daagjes man!
Maar bedankt voor je bezorgdheid!

Nog 6 daagjes man!
Maar bedankt voor je bezorgdheid!
Wat een gezeik over die MP, ik ben 20kg lichter bij dezelfde lengte!! en ongeveer even oud en heb 1 klein kuurtje gedaan en zelfs ik doe in de smith al 6x120kg mp, strict! Dus vind het meer dan geloofwaardig dat iemand die 20kg zwaarder is, al paar keer gekuurd heeft en aanleg heeft 130 doet, meer dan geloofwaardig
pff die overhead rope-extenions , wat een gewicht man
maar wel een topper voor je triceps
rob ik las ergens dat als je de gewichten niet interressant vind
je ze ook niet post - waarom niet
mindere trainingen horen er toch ook bij ?
Ik had gehoord dat jij in het echt een heel lief mannetje bent..![]()
Wat een gezeik over die MP, ik ben 20kg lichter bij dezelfde lengte!! en ongeveer even oud en heb 1 klein kuurtje gedaan en zelfs ik doe in de smith al 6x120kg mp, strict! Dus vind het meer dan geloofwaardig dat iemand die 20kg zwaarder is, al paar keer gekuurd heeft en aanleg heeft 130 doet, meer dan geloofwaardig
Tja Strongman is gewoon een beetje jaloers...dat is nu wel overduidelijk. Hij kan het blijkbaar niet hebben dat iemand die stukken lichter is en zich in feite niet eens op kracht richt met 90% van de oefeningen sterker is. Ergens kan ik het wel begrijpen...is natuurlijk ook een beetje zielig voor hem.
Daarbij kan hij volgens mij niet eens z'n eigen gewicht 12x bankdrukken....en jezelf dan ''Strongman'' noemen. Wat een lachertje. Enige waarin hij zelf uitzonderlijk sterk is is de deadlift...verder dan dat vind ik hem erg zwak voor iemand die +125kg is en al weet ik veel hoelang met powerliften bezig is.
---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------
Is idd een lekkere afmaker voor de triceps ja...denk dat ik die maar eens wat vaker ga doen.
Mindere trainingen horen en natuurlijk ook bij...maar ik vind dat persoonlijk niet interessant om te gaan loggen.
Ik wist dat je achterlijk was...maar het valt me tegen dat je niet eens kan lezen.
Blijf verder gewoon ff uit m'n logje tot er filmpjes in staan...dat ik lieg over gewichten is iedereen nu wel duidelijk.

Triest ventje zeg, ik heb toevallig ook gehoord dat je irl een beetje een sufferdje bent.
Ik wist dat je achterlijk was...maar het valt me tegen dat je niet eens kan lezen.
Blijf verder gewoon ff uit m'n logje tot er filmpjes in staan...dat ik lieg over gewichten is iedereen nu wel duidelijk.
Hahahaha jij kent niet eens mensen die mij kennen.
Was het nou zo moeilijk om dat toe te geven?