MuscleMeat

Log Rob S.

• Topic Starter Topic Starter
Koop toch je broeken gewoon bij Jack&Jones man, dan ben je voor 70-80 euro al klaar voor een broek.

Maargoed jij bent een rijk man, dus geld moet rollen.

Zal er misschien eens gaan kijken. Laatste 2 die ik heb gehaald zijn van La Coste en die zitten echt heel goed. Kosten wel het dubbele van die van J&J maargoed denk eerlijk gezegd dat de kwaliteit daar ook wel naar is.

Mn vriendin zei bv laatst haal je toch eens wat goedkopre truitjes dan dingen van meer dan 100 euro. Ok. Ik dus een vestje en een truitje gehaald bij Amerika Today in Maastricht, zag er wel goed uit. Na een paar keer wassen is de kleur al iets vervaagd en is het vest echt scheef geworden. Het truitje is ook al rot. Die boord onderaan is na een paar keer wassen helemaal uitgewijd. Ik betaal dan liever iets meer dan dat ik zo'n goedkope troep haal die je na een paar keer wassen kan weggooien.

Laatst bewerkt:
Diesel broeken ftw.

Draag je btw voor je werk een blouse of een pak? van welk merk heb je die dan, dat lijkt mij namelijk het meest vervelende.

Meestal gewoon een blouse...af en toe een pak als ik een belangrijke afspraak heb met klanten. Heb er 2 die ik op maat heb laten maken bij SuitSupply. Pak van Boss ben ik uitgescheurd haha.

Weer abbo :p
Wat voor werk doe je dan?

Wat doe je van werk?
En krijg je daar nooit lastige reacties omwille van je omvang?

Hahahaha zoveel onzinnige vragen voor Rob S, de helft van dbb is verliefd op Robbie :heart::D

J & J is toch niet duur.

Heeft bij mij al 100x door de was gegaan en is niet afgekleurd of kapot.

suc6 nogmaals!

Hahahaha zoveel onzinnige vragen voor Rob S, de helft van dbb is verliefd op Robbie :heart::D

Snap ik ook wel hoor...iedereen zou mij wel willen zijn. Hahaha

Ik werk momenteel voor energieleverancier Essent...

En nee...krijg iig nooit domme reacties om mn omvang hoor. Zitten toch vooral mensen tussen de 30 en 55 en die hebben er veel respect voor. Krijg wel vaak de vraag of ik die bakjes met kip en rijst niet helemaal zat ben :D

Laatst bewerkt:
wat is je schoenmaat Rob?

En hoe lang is je e-d*ck?

1900 was ik al weg. heb eigenljik helemaal geen zin om te filmen

(zeg dit even om net te doen of de gewichten BS zijn ;))

wat is je schoenmaat Rob?

En hoe lang is je e-d*ck?

maat 37.5

8.5cm (in erectie)

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

1900 was ik al weg. heb eigenljik helemaal geen zin om te filmen

(zeg dit even om net te doen of de gewichten BS zijn ;))

Zag je idd niet...maar filmpjes zijn gemaakt. Helaas moest bij 6x 200kg de camera uitvallen maar 8x 180kg staat er gelukkig op (uiteraard 2 fake plates per kant...maar dat zie je toch niet op het filmpje).

ga ervoor kerel

Terug
Naar boven