MuscleMeat

Log Rob S.

Berry de mey nutrition zeker :p

nee muscle tech, ik had gezegd van ik wil alleen gesponsord worden als Rob S ook mee doet :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
Nee het is uiteraard niet BdM Nutrition. Daarbij is het alleen sponsoring, ik hoef dus niet steeds van Roermond naar Amsterdam of verder te rijden. De wedstrijd zou dan de Open Limburgse Kampioenschappen worden in Roermond (april 2013). Degene die mij wilt sponsoren is overigens de hoofdsponsor van die wedstrijd. Ik denk dat ik het gewoon ga doen want er zitten erg leuke voorwaarden aan vast ;)

Succes. Blijf je trainingen posten want die waren altijd wel interessant?

• #1.605
Nu even te druk voor, zit midden in een verhuizing en ga aanstaande zondag 2 weken op vakantie. Daarna zal ik wat vaker trainingen e.d. posten ;)

eet je nog wel regelmatig?

• #1.607
Ja eten en trainen gaat gewoon perfect op het moment. Ben ook zonder twijfel in mn beste shape ooit. Misschien niet zo groot/massief als ik ooit geweest ben maar dat is niet erg.

Was jij vorig jaar al niet verhuisd? :o

Hoe gaat het met je arm/pols/hand? Had je die niet gebroken een tijdje geleden?
Heb je nu niet 1 arm die achter loopt? :dunno:

• #1.609
Anderhalf jaar geleden ongeveer. Gaan nu wat groter wonen ;)
Met de hand gaat het goed, totaal geen last meer van met trainen.

Ga je nog wedstrijden pakken Rob?

• #1.611
Eind dit jaar of begin volgend jaar. Na de zomer eerst weer eens echt massa bouwen.
Voor nu gewoon lekker bijhouden...sta nog op +100kg met ca 6%. Straks weer naar +115kg zonder mijn vetpercentage echt te laten oplopen. Daarna ff kijken wat voor wedstrijd ik wil doen. Wil me hoe dan ook kwalificeren voor het NK 2014. Met minder neem ik geen genoegen ;)

Wat? Van 105 naar 115 met zelfde vp?
Doe mij ook die eiwitten :D

Jij bent snel a atleet man;)

Van 100 effe na,115 puuuuf beest! En.hoe?

• #1.614
Ben al eens ca 115kg geweest hè....zit dus een hele hoop spiergeheugen bij anders zou het idd nooit mogelijk zijn.

Haha Nice man.
Hoeveel vp had je toen bij dat gewicht?

• #1.616
Schat rond de 10%.

Sweet 115bij,10% is,een monster!

je hebt nu al aardig lang op low carbs gezeten lijkt mij? denk als je alleen die al een stuk omhoog doet je al aardig wat kg bijkomt + je spiergeheugen en nog een leuke cycle moet het idd wel haalbaar zijn.
ga je hier weer updaten rob?

• #1.619
Daarom, gaat makkelijk lukken. Ik ga tegen die tijd veel updaten met foto's, filmpjes e.d.

Terug
Naar boven