MuscleMeat

Log Rob S.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
Haha nee dat was toevallig een foto met dezelfde tanktop aan.

Blijft ****ing droom fysiek.

is dat de lift op je werk? wat vinden je collega's ervan?
nice fysiek man shiiiiiit

En Rob, al gaan trainen in een nieuwe gym?

• #1.567
Ja, gisteren bij Gebo Gym in Haelen. Topgym. Dumbbells tot 60kg, allemaal behoorlijk nieuwe Panatta toestellen waaronder heel veel freeweight. Vanaf morgen ga ik daar echt beginnen.

Voor de geïnteresseerden mijn huidige voedingsschema:

Maaltijd 1: 125gr havermout, 1 banaan, 50gr whey, 30gr rozijnen, 1 eetlepel olijfolie

Maaltijd 2: 100gr volkoren spaghetti, 200gr gegrilde kipfilet

Maaltijd 3: 100gr basmati rijst of 300gr zoete aardappel, 200gr gegrilde kipfilet, 200gr groente

Maaltijd 4 (Post WO): 50gr whey, 50gr dextrojuice, 5gr creatine

Maaltijd 5: 100gr basmati rijst of 300gr zoete aardappel, 150gr biefstuk, 200gr groente

Maaltijd 6: 2 hele eieren, 3 eiwitten, 40gr pinda's (ongezout)

Maaltijd 7: 50gr caseïne

hanteer je dit schema als je op 'onderhoud' zit zeg maar ?

• #1.569
Daar probeer ik me idd zo goed mogelijk aan te houden, maar vaak kom ik maar aan 6 maaltijden.

Er was toch eerst een aparte log waarin Berry voor je had gekozen om je te begeleiden ed. is dat gestopt of iets dergelijks?

Yo Rob, hoe gaat de trainingen met Berry? Welke wedstrijd zit er eigelijk in de planning??

1. ben geen lezer :)
2. staat er ooit wat zinnigs in log's :)
3. heb ik jou wat gevraagd???

Whaha moet ik me nu gedist voelen ofzo?

1 Als je niet geinteresseerd bent in de log en het niet zinnig vind hoezo kom je dan hier.
2 En dat je geen lezer bent.. Kijk letterlijk 1 post boven je dan zie je het, je hoeft echt niet de hele log door te lezen.
3 je vroeg me niets nee, ik merkte het op gtfo

1 Als je niet geinteresseerd bent in de log en het niet zinnig vind hoezo kom je dan hier.
2 En dat je geen lezer bent.. Kijk letterlijk 1 post boven je dan zie je het, je hoeft echt niet de hele log door te lezen.
ik ben nog maar net nieuw en ik zie veel kinderachtige commentaren zoals dit ???

ga eens ergens anders spammen domme kiddo's

Ben alleen geinteresseerd hoe het met Rob gaat. Wat iemand drukt of vreet interesseerd me niet nee.
Maar uhh, wie z'n log is het eigenlijk? Denk dat Rob voor zichzelf kan spreken toch. Als iemand wat over een ander zegt moet ik dat dan meteen geloven.. Dus als ik in jou log zou lezen dat je sinterklaas gepijpt heb, moet ik dat dan ook meteen geloven?

Anyway ontopic ;)

Terug
Naar boven