- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is dat de lift op je werk? wat vinden je collega's ervan?
nice fysiek man shiiiiiit
.Het lijkt me inderdaad dat hij met wrist wraps, een tanktop en een trainingsbroek op zijn werk rondloopt.

Voor de geïnteresseerden mijn huidige voedingsschema:
Maaltijd 1: 125gr havermout, 1 banaan, 50gr whey, 30gr rozijnen, 1 eetlepel olijfolie
Maaltijd 2: 100gr volkoren spaghetti, 200gr gegrilde kipfilet
Maaltijd 3: 100gr basmati rijst of 300gr zoete aardappel, 200gr gegrilde kipfilet, 200gr groente
Maaltijd 4 (Post WO): 50gr whey, 50gr dextrojuice, 5gr creatine
Maaltijd 5: 100gr basmati rijst of 300gr zoete aardappel, 150gr biefstuk, 200gr groente
Maaltijd 6: 2 hele eieren, 3 eiwitten, 40gr pinda's (ongezout)
Maaltijd 7: 50gr caseïne
Er was toch eerst een aparte log waarin Berry voor je had gekozen om je te begeleiden ed. is dat gestopt of iets dergelijks?
Yo Rob, hoe gaat de trainingen met Berry? Welke wedstrijd zit er eigelijk in de planning??
1. ben geen lezer
2. staat er ooit wat zinnigs in log's
3. heb ik jou wat gevraagd![]()
En toen was tommie stil 
ik ben nog maar net nieuw en ik zie veel kinderachtige commentaren zoals ditWhaha moet ik me nu gedist voelen ofzo?
1 Als je niet geinteresseerd bent in de log en het niet zinnig vind hoezo kom je dan hier.
2 En dat je geen lezer bent.. Kijk letterlijk 1 post boven je dan zie je het, je hoeft echt niet de hele log door te lezen.
3 je vroeg me niets nee, ik merkte het op gtfo

Welkom en ja dit zie je heel vaak maar het gaat hier om rob zijn log dus please iedereen ontopic blijvenik ben nog maar net nieuw en ik zie veel kinderachtige commentaren zoals dit![]()
Whaha moet ik me nu gedist voelen ofzo?
1 Als je niet geinteresseerd bent in de log en het niet zinnig vind hoezo kom je dan hier.
2 En dat je geen lezer bent.. Kijk letterlijk 1 post boven je dan zie je het, je hoeft echt niet de hele log door te lezen.
3 je vroeg me niets nee, ik merkte het op gtfo