MuscleMeat

Log Rob S.

Ja, gisteren bij Gebo Gym in Haelen. Topgym. Dumbbells tot 60kg, allemaal behoorlijk nieuwe Panatta toestellen waaronder heel veel freeweight. Vanaf morgen ga ik daar echt beginnen.

Dumbbells tot 60kg, Panatta's,... klinkt heel goed! Wat betaal je daar per maand?

Miss een domme vraag, maar heb je ook before pics?

Ben ik erg benieuwd naar met zo'n monster fysiek! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.583
Dumbbells tot 60kg, Panatta's,... klinkt heel goed! Wat betaal je daar per maand?

26,50 euro per maand. Is echt helemaal niks...MAAR...je mag geen eigen drinken meenemen dus bent in feite ''verplicht'' om elke training een Spa'tje (oid) te kopen van minimaal 1 euro.

Mooie is wel dat de eigenaar iemand is die heel veel kennis en ervaring in huis heeft. Doet zelf ook wedstrijden en begeleid diverse atleten. Hij gaat me gelukkig helpen om naar ca 5% vet te zakken. Denk dat ik daar over ongeveer een maand mee begin. Wil op tijd klaar zijn voor de zomer :D

Miss een domme vraag, maar heb je ook before pics?

Ben ik erg benieuwd naar met zo'n monster fysiek! :D

Ik heb ooit wel before pics geplaatst, volgens mij zelfs in dit topic op een van de eerste pagina's. Was iig een heel smal mannetje ;)

ik kan zo boos worden om van die zielige regels in sportschool van 'geen eigen drinken meenemen' of geen shake mogen drinken in kleedkamer. Dat soort lui mogen wat mij betreft per direct failliet gaan

Belachelijk ja... Vraag dan gewoon iets meer abonnementsgeld

Mooie is wel dat de eigenaar iemand is die heel veel kennis en ervaring in huis heeft. Doet zelf ook wedstrijden en begeleid diverse atleten. Hij gaat me gelukkig helpen om naar ca 5% vet te zakken. Denk dat ik daar over ongeveer een maand mee begin. Wil op tijd klaar zijn voor de zomer :D

goed bezig! ga je nog een wedstrijd doen binnenkort/voor de zomer?

• #1.587
Voor de zomer iig niet, ergens eind dit jaar wel.

Wat gaat hij doen om je te helpen? Voeding? Anders trainen? Dat het maar snel zomer wordt...

Met alle respect maar waarom vraag je hulp? Volgens mij heb jij alle kennis en ervaring in huis. Waarom niet op je eigen kennis/plan afgaan? Lijkt mij veel leuker persoonlijk.

Met alle respect maar waarom vraag je hulp? Volgens mij heb jij alle kennis en ervaring in huis. Waarom niet op je eigen kennis/plan afgaan? Lijkt mij veel leuker persoonlijk.

Als je open staat voor nieuwe dingen, kan er soms wel eens iets beters uit de
bus komen dan hetgeen wat jij denkt dat het beste is ;)

Als je open staat voor nieuwe dingen, kan er soms wel eens iets beters uit de
bus komen dan hetgeen wat jij denkt dat het beste is ;)

Soms ja. Maar als ik zie wat Rob zelf al bereikt heeft, gaan een paar fancy oefeningen hem echt niet tot een beter atleet maken.

• #1.592
Het gaat ook echt niet om de fancy oefeningen. Ik ga het voor 95% zelf doen, alleen kan ik waarschijnlijk af en toe wel een paar tips gebruiken omdat ik nog nooit zo laag in vetpercentage heb gezeten. Denk bijvoorbeeld aan een paar allerlaatste dieettips, of op welke hartslag ik het beste cardio kan doen. Gewoon een paar kleine dingen die me net een beetje kunnen helpen, that's it.

Duidelijk! Succes in de nieuwe gym!

• #1.594
Na een aantal maanden maar weer eens tijd om zo af en toe een update te plaatsen.
Op het moment gaat het weer aardig goed. Ben nu een dikke maand bezig om wat droger te worden en vind het wel bijna goed zo. Ik schat dat ik op een kleine 9% sta, gewicht is 103-104kg. Heb trouwens weer een sponsoraanbieding gekregen, staat uiteraard tegenover dat ik verplicht ben komend jaar een wedstrijd te doen dus ga er nog eens even over nadenken ;)

se6ovl.jpg

Zal binnekort wat meer/betere foto's e.d. plaatsen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed om weer van je te horen, ben benieuwd naar fatsoenlijke pics!

he's back! goed om je weer terug te zien, ga je zeker weer volgen.
ben benieuwd naar je vorderingen.

ga je weer bij Mascha en Berry of iets anders?

Haha, weer in die lift.

Goed dat je er weer s bent.

Flex Cup:D

Gewoon doen man!! Zou er niet van verschieten dat je zelfs de overall winner wordt!!

Welke sponsor? Of mag/wil je dat niet zeggen? :o

Tuurlijk zitten er verplichtingen aan vast.
Een sponsor wil er natuurlijk ook beter van worden. (reclame)
Natuurlijk afhankelijk van de overige voorwaarden die de sponsor naast deelname van een wedstrijd stelt.
Maar als je op deze manier je doel kan verwezelijken en daar financiel voor ondersteund wordt dan zou ik dat als een grote kans zien.
Vorige keer liep het volgens mij stuk omdat je veel tijd kwijt was met reizen, maar als dat nu niet het geval is en je vriendin steunt je 100% waarom zou het dan niet mogelijk zijn ?

Terug
Naar boven