Ironmind
Huge Freak
- Waardering
- 1.051
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je liever niet in de gym aan KT doet, adviseer ik je toch met klem om een barbell + rack aan te schaffen, half trainen heb je niets aan..
Dus of de gym, of thuis (maar dan met het basis spul).
Leuk te horen dat met je pup alles weer in orde is![]()
. Ik ben het allemaal nog wat aan het uitzoeken.
Ik voel me stilletjes aan wel terug beter in mijn vel... maar het vraagt geduld en tijd natuurlijk! en met plezierHehe, leuke woordspeling in je eerste zin..
Maargoed, je moet doen wat je leuk vind, niet wat je denkt dat je zou moeten doen!
Je vind lopen blijkbaar leuker, dus blijf dat dan gewoon doen, en train kracht wanneer je er zin in hebt. Als je buiten loopt, is lid worden van een gym (zelfs als ze korting geven) voor jou geen optie! Daar ben je niet gemotiveerd genoeg voor.., zonde van het geld imo!
+1
...en ik vraag me af of je thuis wel gemotiveerd raakt om te trainen (of bij een andere gym met korting). Doe eerst wat aan je motivatie, alvorens meer geld uit te geven...
).
. Iemand die hier ervaring mee heeft en me wat tips kan geven naar training toe?yups.....al een maand rust qua rennen...maar als ik zachtjes spring bijvoorbeeld voel ik 't al, ren ik drie stappen durf ik niet meer verder. Vorige keer voelde ik het namelijk weken lang bij alles.
Ik probeer te stretchen, maar weet slechts één goede rekoefening ervoor.

.
welcome back dan...en heel veel succes met je doelen.
enne, je maakt me wel aagje naar je grotere en leukere plannen![]()
South America for one month!
(in oktober dus)