Fitness Seller

LOG Sanne89

Komt goed, en zwemmen is ook erg lekker, althans vind ik dan he :)

Ik zal pas zaterdag en zondag kunnen gaan trainen!! Het valt een beetje in een ongelukkig periode de contest.. maar ik probeer plaatsjes te vinden en me aan mijn schema te houden. Hoe moeilijk het ook is, ik geef het niet op!

GOED ZO!!! Girl power!!;);)

Morgen kan ik ook al niet door schoolwerk.. i.p.v te gaan fitness kan ik gaan zwemmen om mijn examen te oefenen :( zucht

Ik zal pas zaterdag en zondag kunnen gaan trainen!! Het valt een beetje in een ongelukkig periode de contest.. maar ik probeer plaatsjes te vinden en me aan mijn schema te houden. Hoe moeilijk het ook is, ik geef het niet op!

Half uurtje/ uurtje eerder opstaan om toch te kunnen sporten?
Kan toch bijna niet dat je echtechtecht totaal geen tijd hebt om zelfs maar 30 minuten te trainen in 3 dagen tijd?

How bad do you want it!!! :whip: :D

Sanne is gewoon lui, volgens mij heeft ze Waals bloed :D

succes maar dat gaat wel goed komen zie ik !!

Komt goed, en zwemmen is ook erg lekker, althans vind ik dan he :)

LoL, Zwemmen is geweldig, ik kan het iedereen aanraden, het nadeel is wel dat je er zo'n honger van krijgt :) Check de meeste zwemmers (including me) maar een jaar of wat nadat ze gestopt zijn ;)

Maar als cardio is het wel een aanradertje :)

• Topic Starter Topic Starter
Half uurtje/ uurtje eerder opstaan om toch te kunnen sporten?
Kan toch bijna niet dat je echtechtecht totaal geen tijd hebt om zelfs maar 30 minuten te trainen in 3 dagen tijd?

How bad do you want it!!! :whip: :D
De fitness is zo vroeg niet open :) Ik moet om 8 uur smorgen op school zijn en ik ben al een uurtje onderweg met de bus ;) Dus dat gaat nogal moeilijk hé. Ik ben wel juist een uurtje gaan zwemmen, nadien in weer wind en onweer naar huis gefietst :p!

hahaha, onze kleine poes laat haar klauwtjes zien :D ik ben je maar een beetje aan het plagen omdat je zou trainen, snoepie ! dikke zoen :kiss:

je kan ook multi-quoten btw ;)

Hoe doe je dat :p
En ik train hoor :) ik ben al gaan zwemmen, flink hé:). maar ik zit elke dag tot 12 uur snachts voor het school te werken. Ze hebben ons weer een bom taken gegeven!

Goed zo meid, laat je niet van de wijs brengen! :)

Hoe doe je dat :p
En ik train hoor :) ik ben al gaan zwemmen, flink hé:). maar ik zit elke dag tot 12 uur snachts voor het school te werken. Ze hebben ons weer een bom taken gegeven!
[Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
Jij klikt per direct op 'citeer' : [Link niet meer beschikbaar] je moet het teede knopje hiervoor hebben... de 'multi-quote' [Link niet meer beschikbaar]:D

[Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
Jij klikt per direct op 'citeer' : [Link niet meer beschikbaar] je moet het teede knopje hiervoor hebben... de 'multi-quote' [Link niet meer beschikbaar]:D

aah :p Nu snap ik het! dankjewel :) Ik vroeg me al langer af hoe je dat deed.

Bon, even mijn voeding voor vandaag prijs geven :):

9.00u: 1 yoghurtje van danone met fruit 25 gram
12uur: een slaatje met tomaat, komkommer en sla + een broodje mozarella
15.00u: een banaan
18.20u: rijst met boontjes en vis
21.00: kwark + 2 boterhammen met vleesje
22.45u: enkele nootjes

En sanne, hoe is het nou?????:)

De fitness is zo vroeg niet open :) Ik moet om 8 uur smorgen op school zijn en ik ben al een uurtje onderweg met de bus ;) Dus dat gaat nogal moeilijk hé. Ik ben wel juist een uurtje gaan zwemmen, nadien in weer wind en onweer naar huis gefietst :p!

Goed zo! :thumbs: Zwemmen en fietsen is zeker beter dan niks.

En ik ben de laatste 2 jaar zo ontzettend verwend met mijn 24-uur-per-dag-open-sportschool, dat ik er eigenlijk helemaal niet aan gedacht had dat er veel sportscholen zijn die 's ochtends te laat opengaan om nog voor school/werk te kunnen sporten :o :D

Joepi! Vandaag heb ik tijd om te gaan trainen :) Het wordt benen en schouders.
Volgende week kan ik me terug perfect aan mijn schema houden :)

Terug
Naar boven