Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal pas zaterdag en zondag kunnen gaan trainen!! Het valt een beetje in een ongelukkig periode de contest.. maar ik probeer plaatsjes te vinden en me aan mijn schema te houden. Hoe moeilijk het ook is, ik geef het niet op!

Morgen kan ik ook al niet door schoolwerk.. i.p.v te gaan fitness kan ik gaan zwemmen om mijn examen te oefenenzucht
Ik zal pas zaterdag en zondag kunnen gaan trainen!! Het valt een beetje in een ongelukkig periode de contest.. maar ik probeer plaatsjes te vinden en me aan mijn schema te houden. Hoe moeilijk het ook is, ik geef het niet op!

Sanne is gewoon lui, volgens mij heeft ze Waals bloed![]()

Sanne is gewoon lui, volgens mij heeft ze Waals bloed![]()

Komt goed, en zwemmen is ook erg lekker, althans vind ik dan he![]()
Check de meeste zwemmers (including me) maar een jaar of wat nadat ze gestopt zijn 

De fitness is zo vroeg niet openHalf uurtje/ uurtje eerder opstaan om toch te kunnen sporten?
Kan toch bijna niet dat je echtechtecht totaal geen tijd hebt om zelfs maar 30 minuten te trainen in 3 dagen tijd?
How bad do you want it!!!![]()
![]()
Ik moet om 8 uur smorgen op school zijn en ik ben al een uurtje onderweg met de bus
Dus dat gaat nogal moeilijk hé. Ik ben wel juist een uurtje gaan zwemmen, nadien in weer wind en onweer naar huis gefietst
!Sanne is gewoon lui, volgens mij heeft ze Waals bloed![]()
Ik ben NIET LUI!! En ik heb zeker geen waals bloed!!
ik ben je maar een beetje aan het plagen omdat je zou trainen, snoepie ! dikke zoen 

hahaha, onze kleine poes laat haar klauwtjes zienik ben je maar een beetje aan het plagen omdat je zou trainen, snoepie ! dikke zoen
je kan ook multi-quoten btw![]()
ik ben al gaan zwemmen, flink hé
. maar ik zit elke dag tot 12 uur snachts voor het school te werken. Ze hebben ons weer een bom taken gegeven![Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]Hoe doe je dat![]()
En ik train hoorik ben al gaan zwemmen, flink hé
. maar ik zit elke dag tot 12 uur snachts voor het school te werken. Ze hebben ons weer een bom taken gegeven!

[Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
Jij klikt per direct op 'citeer' : [Link niet meer beschikbaar] je moet het teede knopje hiervoor hebben... de 'multi-quote' [Link niet meer beschikbaar]![]()
Nu snap ik het! dankjewel
Ik vroeg me al langer af hoe je dat deed.
:De fitness is zo vroeg niet openIk moet om 8 uur smorgen op school zijn en ik ben al een uurtje onderweg met de bus
Dus dat gaat nogal moeilijk hé. Ik ben wel juist een uurtje gaan zwemmen, nadien in weer wind en onweer naar huis gefietst
!

!Bwa dat gaat, heel veel stress. Kheb heel veel eindtaken af te geven nu in het school waar ik nog wel wat werk aan heb. Dus ik kan me niet goed concentreren op de contest. Maar ik probeer mijn best te doen!