AndroidHealthClinic

LOG Sanne89

Bezoekers in dit topic

Strak plan die omtrek meten, loesbiet doet dat ook al, ik denk dat ik er ook maar aan mee doe, scheelt me weer blauwe plekken van de huidplooi metingen
 
Gisteren heb ik terug benen en schouders getraind + 1 oefening voor de biceps.. had ik zin in :p
Kheb wel gezondigd: pizza en tiramisu gegeten!! Maar het was lekker
Ik ga direct naar de tumbling :) Het turnen zal nu wel niet zo goed gaan met mijn stijve benen! :o.
Morgen kruip ik terug naar de fitness
 
Ooooh, je turnt er ook nog eens bij, dan zullen je buikspieren wel in extreem goede vorm zijn!
 
Tiramisuuuuuuuu... lekkerrrrrrr....
Ga je vandaag turnen?
 
Nog steeds heel stijf in mijn benen! :o en het betert er maar niet op.
Vandaag heb ik de creatine en proteïne van mijn vriend meegekregen. Dus vanaf morgen start ik met shakes.
 
Gaat goed hier meid;) En zoals jerney zegt, magnesium caps, werken bij mij ook perfect;)
 
Nog steeds heel stijf in mijn benen! :o en het betert er maar niet op.
Vandaag heb ik de creatine en proteïne van mijn vriend meegekregen. Dus vanaf morgen start ik met shakes.[/QUOTE]


en ben je al aan het shaken:D haha smaakt het??
Hoe gaat het op school?
nog vol tehouden zo?
 
Shakes ftw! Die neem ik sinds mijn nieuwe schema ook, denk wel dat je er baat bij hebt!
 
Zo Sanne
gebeurt hier nog iets???
Keihard aan het trainen?
 
Zo Sanne
gebeurt hier nog iets???
Keihard aan het trainen?

Mijn vriendinneke niet te hard afmatten he :D!

Ik heb nog een vraagske voor jullie...:
Kan creatine vervallen?
Want die creatine die ik haar gegeven heb was maar goed tot maart 2009...
 
Als het op de verpakking staat dan zou ik er maar van uit gaan dat het weinig zin heeft om het in te nemen.
 
Mijn vriendinneke niet te hard afmatten he :D!

Ik heb nog een vraagske voor jullie...:
Kan creatine vervallen?
Want die creatine die ik haar gegeven heb was maar goed tot maart 2009...

Is Sanne je vriendin?Of begrijp ik het verkeerd?:o
 
HOe is het? SHakes lekker?
 
Nog steeds heel stijf in mijn benen! :o en het betert er maar niet op.
Vandaag heb ik de creatine en proteïne van mijn vriend meegekregen. Dus vanaf morgen start ik met shakes.[/QUOTE]


en ben je al aan het shaken:D haha smaakt het??
Hoe gaat het op school?
nog vol tehouden zo?

dat smaakt echt niet.. ik krijg dat echt niet naar binnen:s
 
Met de training loopt het nog redelijk ok. Ik ben niet elke dag kunnen gaan trainen door enorm veel schoolwerk. maar het begint terug te lopen :p Met mijn voeding lukt het precies wel ! Mijn hongerlust gaat alleen wel over. ik eet minder ... Ergens vindt ik dat wel goed :p Want vraag maar aan mijn vriendje, ik en eten dat gaat soms te goed samen :).

morgenvroeg weer training... Ik heb er al zin in. Mijn triceps zijn nog heel stijf van dinsdag! Maar dat is een goed teken.. Als ik mijn arm opspan kan je de aflijning zien. En en er zijn blokjes zichtbaar (als je heel heel goed kijkt:p)

Binnenkort de 2de foto. Ik heb alleen mijn twijfels of ik al iets verandering dan zal zien. Want voor een vrouw is dit een relatief korte periode!
 
Met de training loopt het nog redelijk ok. Ik ben niet elke dag kunnen gaan trainen door enorm veel schoolwerk. maar het begint terug te lopen :p Met mijn voeding lukt het precies wel ! Mijn hongerlust gaat alleen wel over. ik eet minder ... Ergens vindt ik dat wel goed :p Want vraag maar aan mijn vriendje, ik en eten dat gaat soms te goed samen :).
morgenvroeg weer training... Ik heb er al zin in. Mijn triceps zijn nog heel stijf van dinsdag! Maar dat is een goed teken.. Als ik mijn arm opspan kan je de aflijning zien. En en er zijn blokjes zichtbaar (als je heel heel goed kijkt:p)

Binnenkort de 2de foto. Ik heb alleen mijn twijfels of ik al iets verandering dan zal zien. Want voor een vrouw is dit een relatief korte periode!

Eten is ook gewoon een leuke bezigheid :)
Ik ben benieuwd naar je blokjes op de foto!
 
Eten is ook gewoon een leuke bezigheid :)
Ik ben benieuwd naar je blokjes op de foto!

Ik zei wel 'als je heel heel goed kijk'.. dus ik weet niet of je het via een foto al kan zien :D
 
Back
Naar boven