- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
92,5 x 2, wel touch and go. Ik zit heel erg te twijfelen wat m'n openers gaan zijn, wil ook niet te grote stappen maken met de beurten. Misschien dat 82,5 wel slim is ja.
Ik denk dat ik 95 wel moet halen, 100 zou helemaal mooi zijn. Ik heb vooral moeite met "rustig" drukken.hoe ging die 90 dan? Was er nog ruimte?
en waar wil je rond uitkomen?
85 - 90 - 95 en als het goed gaat 85 - 92,5 - 100 bijvoorbeeld?dan zou ik zeker niet lager dan 82,5 openen als je de 100 wil.
Bedankt !dat zie je op die dag zelf wel. Het is wel goed om van te voren je opener vast te stellen
Beetje afhankelijk van hoe het die dag gaat ga ik het proberen, grote kans dat ik het full yolo doe95-100 is best een groot verschil op de bonk
vooral als het paused moet
Anders maak ik je wel gek huhBeetje afhankelijk van hoe het die dag gaat ga ik het proberen, grote kans dat ik het full yolo doe
Ez katka, kan nog wel wat bij
Thanks!
Ja maar ik ben wel ripped aan het worden, bijna stage readyMijn trainingen zijn de laatste 2 weken ook erg saai. Maar dat is logisch 2 weeks out.