Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Hij was hard en lang
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij was hard en lang

gvd, zat nog te denken om het anders te omschrijven. Z'n volume was hoog en qua tijdsduur lang
Hoezo te diep squatten?Laatste training voor meet, alles met eleiko bar.
Squats
20 x veel
rekstrek
60 x 5
80 x 3
95 x 1 x 3
120 x 1 wordt m'n opener, squat wel nog steeds veel te diep.
Bench press
60 x 3 x 2
75 x 2 x 3
85 x 1 easy opener.
misschien niet heel slim om nu nog openers te doen maar zo ben ik er wat zekerder over.
Kont op de grond
@Spanning Tree schrijft alsof het een probleem is als je diep squat
Op een wedstrijd hoef je maar iets onder par. Dit is een stuk meer dan nodig is op de meet.@Spanning Tree schrijft alsof het een probleem is als je diep squat
Denk dat hij bedoeld dat ATG helemaal niet nodig is voor wedstrijden, kan dus je max gewicht in de weg zitten.@Spanning Tree schrijft alsof het een probleem is als je diep squat
Denk dat hij bedoeld dat ATG helemaal niet nodig is voor wedstrijden, kan dus je max gewicht in de weg zitten.
Ik ben geen expert op dat gebied, maar ik herken die stretch reflex wel en heb hem ook wel gebruikt in trainingen. Boven een bepaald gewicht lukte het me niet meer en ik maak er eigenlijk ook geen gebruik meer van. Lijkt me ook niet gezond om met gewichten rond je 1RM naar beneden te stuiteren.Is het ook niet dat sommige mensen meer ATG kunnen squatten omdat ze meer halen uit de bounce uit de bodem ipv een stretch reflex, hoewel de ROM idd wel groter is?
Welkom !Ik ben overtuigd door dit citaat.. context is onnodig.
IN!
Herkenbaar, wordt vanzelf ook wel weer beter.Wat een gezelligheid hier ineens, qua diep squatten idd wat Lloyd zegt. Op zich vind ik het wel fijner om voor stretch reflex zo diep mogelijk te squatten, maar bij zware sessies komt m'n kont dan als eerst omhoog en dan wordt het laatste stuk een goodmorning. Ik probeer de laatste tijd wat breder te staan zodat ik niet dieper kan, maar dit voelt niet altijd even fijn aan.
Wat een gezelligheid hier ineens, qua diep squatten idd wat Lloyd zegt. Op zich vind ik het wel fijner om voor stretch reflex zo diep mogelijk te squatten, maar bij zware sessies komt m'n kont dan als eerst omhoog en dan wordt het laatste stuk een goodmorning. Ik probeer de laatste tijd wat breder te staan zodat ik niet dieper kan, maar dit voelt niet altijd even fijn aan.
Vooral knieën en hamstrings als ik te breed ga staan, maar m'n heupen zitten sowieso vast

.