- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, jij ook!
Bedankt, ik had echt een grind van 10 seconden verwacht maar het viel mij ook echt 100% meewas wel echt verbaasd over die squat na die 130Mooi gedaan
![]()

Thanks !
Moet ook echt op diepte gaan letten, denk dat ik om die reden anders ook spanning verlies. Bedankt nog voor het kootsjen!Ja goed dat ik je kon ompraten om meer te squatten met een stuk betere vorm lol
Hielp het zakken zakken zakken omhoog een beetje voor de ideale diepte?Moet ook echt op diepte gaan letten, denk dat ik om die reden anders ook spanning verlies. Bedankt nog voor het kootsjen!
Dankjewel !
Ja zeker wel, moet sowieso m'n ideale diepte een beetje gaan uitvinden dmv mezelf filmen en uitproberen. Ik denk dat het dan snel stukken beter gaat.Hielp het zakken zakken zakken omhoog een beetje voor de ideale diepte?
Helaas niet, trok nu vanuit het rek terwijl ik zelf op een plateau van 5 cm stond die op een schijf lag, met m'n oly shoes aan. Ik denk dat het niet heel veel scheelt qua hoogte zo.
Ik heb hier m'n laatste squatbeurt: https://www.instagram.com/p/BCXIUjBxki8/?taken-by=thijs_k
Ja, komt vooral door efficiëntere form denk ik. Ik heb tot nu toe niet "echt" sheiko gedaan omdat het vorige gewoon prep was dus heel weinig volume t.o.v. normaal, maar het is een stuk fijner om met lagere repranges te trainen en ik vind het niet erg om een paar uur in de sportschool te zijn dus wat dat betreft is het stukken beter.Toch even 20 kilo op je squat gepakt in 3 maandjes, lekker bezig! Hoe bevalt Sheiko tenopzichte van Candito?