Tieme
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 235
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja vooral van die front raises liggend op een bankje. Veins op mijn traps/schouders kwamen er goed uit

Thnx! Volgende week weer pre workout gebruiken. Hopelijk dan richting de 38

Ging wel lekker
eindelijk een fatsoenlijke manier gevonden om in deze gym op te trekken. Leg er er nu een bodypump stang overheen, beetje onstabiel maar is te doen. Moet anders optrekken aan een "kromme" stang, vind dat wel zo irritant.Ging wel lekkereindelijk een fatsoenlijke manier gevonden om in deze gym op te trekken. Leg er er nu een bodypump stang overheen, beetje onstabiel maar is te doen. Moet anders optrekken aan een "kromme" stang, vind dat wel zo irritant.
Dat is al helemaal kut, kan je de eigenaar er niet op aanspreken?WIj hebben 1 optrekstang.
Die is zo dik dat je geen fatsoenlijke grip hebt.
Ook met straps niet. Denk dat ie wel 40-45mm diameter heeft.
Klote, want pull ups is goede rug oefening.
Wilde eigenlijk met db press beginnen. Dan had er wel meer ingezeten maar als 2e oefening vind ik het wel netjes. Alle bankjes waren bezet, mal druk op de maandag avond, blij dat ik normaal gesproken vaak overdag kan trainen. En van de decline had ik gewoon meer van verwacht, 100 voelde te zwaar aan.Ziet eruit als een lkkre training, db press iets te hoog ingezet?
Maar merkte niet zoveel ervan, bijna gelijk na mijn avond eten genomen, niet zo heel slim..Mooie cycles.
Legday voor hardloopdag niet vertandig nee.
Lkkre trainingen verder wel jmmr vn je fail bij de pp op 80kg.
Had verwacht die 80 wel ff te doen
De muziek zat ook niet echt mee, stond Q-music op. Lekker knallen op Racoon - Oceaan bij die set. Wilde gelijk de kleedkamer in vluchten..