Interessant log, maar kan je wanneer je een PR haalt dit bij je training zetten?
Makkelijker om stijgingen te volgen.
Nee, je hebt echt een squatrek nodig. Bij squat kan je veel pakken, gewichten die je niet makkelijk in je nek legt zonder zo'n rek.
Mijn advies: zoek een andere fitness of ga in je huidige zagen voor een squatrek.
Je eet tot 4 uur voor je training niet
kan je toch niet deftig trainen?
Neem op zen minst dan je shake en banaan voor je training
en de maaltijd van half 10 vlak na trainen.
Is die pasta met tonijn lekker? Kan je er eens een foto van nemen?
Makkelijker om stijgingen te volgen.
We hebben geen squatrek in de sportschool, ik kan nu wel gewoon vanaf volfgende week donderdag beginnen met squaten met de Barbell van de benchpress maar als ik dan steeds hoger kom met gewichten wortd het erg gevaarlijk zonder rek!
Nee, je hebt echt een squatrek nodig. Bij squat kan je veel pakken, gewichten die je niet makkelijk in je nek legt zonder zo'n rek.
Mijn advies: zoek een andere fitness of ga in je huidige zagen voor een squatrek.
mijn voeding ziet er als volgt uit ( de tijden zijn ongeveer, soms sla ik sommige maaltijden over, soms eet ik meer soms minder, het is vaak verschillend!
rond 7/8 uur (voordat ik na school ga):
banaan met whey shake
6 eieren, waar van 1tje met ei-geel samen + 4 sneetjes volkoren brood
soms als ik geen tijd heb om ei te maken, eet ik een flinke bord brinta!
rond 10 uur:
2 sneetjes volkoren brood + pindakaas of kipfilet + melk
rond 12/1 uur:
Pasta + tonijn + tomaten ui en paprika + melk (ik neem een bak mee ongeveer 400 gram voor de hele dag school, bevat pasta+heel blik tonijn in eigen water, stukles tomaat, ui en paprika)
rond 2/3:
2 sneetjes volkoren brood + kipfilet of pindakaas + melk
rond 4 half 5:
de rest van me pasta tonijn salade + melk
5 tot half 8 WERKEN!
8 uur training!
9 uur:
whey shake + dextrose
half 10 ongeveer:
avond eten: elke dag verschillend! altijd wel veel khoolhydraten en eiwitten, groenten, vlees!
half 11/11 uur:
magere kwark, probeer altijd 500 gram maar ik vind het zo ranzig, met wat ik het ook mix, dus meestal kom k niet verder dan de helft!
tussendoor drink ik zo'n beetje in totaal 2 liter aan water en anderhalf liter aan melk! en vaak ook pinda's of studentenhaver!
Je eet tot 4 uur voor je training niet

kan je toch niet deftig trainen?
Neem op zen minst dan je shake en banaan voor je training
en de maaltijd van half 10 vlak na trainen.
Is die pasta met tonijn lekker? Kan je er eens een foto van nemen?

)