XXL Nutrition

Log: Time to get bigger & stronger

• Topic Starter Topic Starter
Borst&bicep&side delts

Incline dumbbell press
10x 17,5
7x 25
8x 25

Bench press
10x 60
6x 60
6x 60

Incline/flat bench fly's
10x 12,5
8x 12,5

lying lateral raise
10x 5
8x 6
6x 6

dumbbell curl
10x10
6x 12,5
6x 12,5

cable rope hammer curl
12x 15
10x 25
10x 35

zo ik ben weer up to date GZHN
even je logje door gelezen en er zitten aardig wat PR's tussen
je borst ziet er goed ''vol'' uit, had ik al eens eerder vermeld dacht ik(paar maandjes geleden)

& valt me op dat je geen incline BP er tussen hebt zitten of heb ik niet goed gekeken en DB gelezen?

zo ik ben weer up to date GZHN
even je logje door gelezen en er zitten aardig wat PR's tussen
je borst ziet er goed ''vol'' uit, had ik al eens eerder vermeld dacht ik(paar maandjes geleden)

& valt me op dat je geen incline BP er tussen hebt zitten of heb ik niet goed gekeken en DB gelezen?

jah dat zou wel kunnen ja, in me gallery had je volgens mij gereageerd, maar thnks again, monster borst genen or something i think..

uhh yes ur right, geen incline BP alleen incline Dumbbell press, de benchpress van me sportschool kan niet incline of decline gezet worden, maar ik heb wel de mogelijkheid om incline BP te doen, gwn de stang meenemen naar de bankjes toe, maar dan heb ik zeker hulp nodig, iemand die de stang van me afneemt en aangeeft.

Ik drop even gelijk me been&schouder training van net:

Leg extension
12x 30
10x 30
8x 37,5
7x 45 NEW PR

Leg press
12x 140
10x 140
7x 152,5 NEW PR
10x 127,5

Leg curl
10x 67,5
6x 75
6x 67,5

Standing calf raise
20x 40
15x 55
15x 55

Donkey raise
2 setjes met een vriend van 79 kilo op me rug

military press
10x 17,5
8x 30
8x 30

Lateral dumbbell raise
10x 5
8x 5
6x 7

Ik probeerde nog dumbbell squats uit te voeren, maar ik voelde het meer in me onderrug dan me benen dus ik stopte ermee na het 2e setje, leek meer deadliften, en woensdag is me rug workout dus ik spaarde me onderrug voor het echte werk woensdag!

Rug&tricep workout, ging lekker, nieuwe PR voor de deadlift xD

2 setjes chin up's wide grip voor warming up

Deadlift
10x 70
7x 80
5x 95
5x 100

Lat pulldown neck
10x 40
8x 50
6x 57,5

1 Arm dumbbell row
12x 12,5
10x 17,5
8x 20

dippen (eigen gewicht)
10 reps
7 reps
5 reps

Tricep pushdown
10x 35
8x 40
6x 50

Gisteren ochtend me borst&bicep workout gehad!

incline dumbbell press
12x 20
9x 25
8x 25

Chest press
12x 40
10x 50
8x 70

Lateral cable raise
12x 7,5
10x 7,5
7x 5

Barbell curl
10x 25
8x 25
7x 25

Preacher dumbbell curl
10x 8
8x 8
6x 8

Hammer curl
8x 12,5
6x 12,5
7x 10

Vanavond weer benen!!

training van vorige week woensdag, benen&schouders:

Leg extension
10x 37,5
8x 37,5
10x 45 NEW PR

Leg press
10x 127,5
10x 140
8x 152,5

leg curl
12x 60
10x 67,5
8x 75

lunges
10x 15
10x 15
6x 15

Dumbbell press
10x 8
10x 9
8x 10

Lateral cable raise
10x 7,5
8x 5
7x 6

upright row
10x 30
7x 35
10x 40

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

training van afgelope maandag, rug & tricep

Bent over barbell row
12x 40
10x 50
8x 55 NEW PR

Chin up wide grip
3 setjes met eigen gewicht ongeveer tusse de 5 en 10 reps

1 arm dumbbell row
10x 17,5
10x 17,5
6x 20

lat pulldown neck
8x 50
6x 50
5x 50

dippen
3 setjes met eigen gewicht ongeveer tussen de 5 en 12 reps

decline tricep dumbbell extensions
8x8
7x8
4x8

cable pushdown
12x 40
8x 50
8x 45

hoe vaak train je nu in de week GZHN?
lekker weer 2 PR's op je naam staan.
maar die DB-presses vallen me toch tegen, omdat je side raises(wel cable) al 7.5 zijn en presses maar 10, is je MP niet sterker?

hoe vaak train je nu in de week GZHN?
lekker weer 2 PR's op je naam staan.
maar die DB-presses vallen me toch tegen, omdat je side raises(wel cable) al 7.5 zijn en presses maar 10, is je MP niet sterker?

jah klopt, mijn lateral raises met dumbbells zijn ook maar maximaal 6 kilo, en ja dumbbell press 10 maar.
Mijn millitary press is wel een stukje sterker zit tussen de 30 en 35 kilo.
Komt er denk ik op neer dat ik zwakke schouders heb, ik zit ookal echt langer dan een half jaar op die gewichten terwijl de rest van me spiergroepen wel sterker worden, maar kwa fysiek is het niet echt te zien dat me schouders achterlopen met kracht.

ik train 3 dagen in de week alleen me laatste paar trainingposts zijn een beetje verwarrend omdat ik de laatste 3 trainingen pas gistere heb ingevuld want vorige week ensow had k er niet zoveel tijd voor, maar zo zit het meestal:

Maandag: rug&tricep
woensdag: borst schouders bicep
zaterdag: benen
(schouders gooi k ook wel eens bij de benen)

Dit is me training van gisteren avond borst&schouders&bicep:
normaal ziet me woensdag er veel intensiever uit maar ik had gisteren
niet echt een energievolle dag, was ookal steeds in slaap aan het vallen achter me pc uur voordat k ging trainen.

Chest press
10x 60
3x 70
5x 60
6x 50

Incline dumbbell fly''s
8x 15
8x 12,5
8x 12,5

cable lateral raise
10x 5
10x 6
6x 7,5

dumbbell front raise
12x 5
10x 6
8x 6

Barbell curl
10x 25
10x 27,5
7x 27,5

Hammer curl
10x 10
8x 8
8x 10

inderdaad je schouders blijven achter qua kracht als ik zo deze training bekijk, je fly's daar tegenover zijn weer een heel stuk sterker!
misschien moet je gewoon vaker MP doen, en dan side raises, of heb je dit al eens geprobeert
weeg je trouwens nog steeds 79KG?
en hoe zit het met je voeding:D

inderdaad je schouders blijven achter qua kracht als ik zo deze training bekijk, je fly's daar tegenover zijn weer een heel stuk sterker!
misschien moet je gewoon vaker MP doen, en dan side raises, of heb je dit al eens geprobeert
weeg je trouwens nog steeds 79KG?
en hoe zit het met je voeding:D

Ik heb wel een periode lang eerst MP gedaan elke week en dernaa side raises (lateral dumbbell raise bedoel je toch??) beviel me wel, ik heb het nu even verandert want met de cable lateral raise voel ik het imo veel beter dan dumbbells, en de mp vind ik ene heerlijke oefening ik wissel het vaak af met dumbbell presses.

ik woog 79 kilo toen ik 2 weken geleden keek, dat kan nu wel hoger of lager zijn ja:P
hoop hoger want mijn doel was om 80 te wegen in december, maar toen ik 2 weken geleden woog was k al 79, ik denk dat het komt omdat ik maandje een creatine mono kuurtje volg, maybe een gedeelte vocht waardoor k zwaarder ben, of omdat ik nu mijn benen ook serieus train want ik heb het eerste half jaartje geen benen getraint, laatste half jaar wel!

Me voeding is ene dag heel goed en andere dag weer minder, ik heb zelf niet echt een voedingsschema ofsow maar ik probeer gwn dagelijks regelmatig te eten en gezond, sowieso een pak melk per dag, chocomelk, rijst met kip of tonijn dagelijks, bruin brood met pindakaas of kaas tosti's, avond eten meestal wel eiwitrijk en veel koolhydraten.
savonds nog wat nootjes enzovoort, ik ben even gestopt met kwark want ik heb het gevoel dat ik daardoor veel puisten krijg en ik vind het ook moeilijk om 500 gram kwark weg te krijge voor et slapen gaan, het is best ranzig spul:P

jah kwa fysiek zijn me borsten echt enorm, monster genen ofsow denk ik, loopt voor sommige mensen zelfs voor op de rest, maar als je naar me bench stat kijkt valt et wel weer mee :P

nette training gzhn.
lekkere bench press

Ik heb wel een periode lang eerst MP gedaan elke week en dernaa side raises (lateral dumbbell raise bedoel je toch??) beviel me wel, ik heb het nu even verandert want met de cable lateral raise voel ik het imo veel beter dan dumbbells, en de mp vind ik ene heerlijke oefening ik wissel het vaak af met dumbbell presses.

ik woog 79 kilo toen ik 2 weken geleden keek, dat kan nu wel hoger of lager zijn ja:P
hoop hoger want mijn doel was om 80 te wegen in december, maar toen ik 2 weken geleden woog was k al 79, ik denk dat het komt omdat ik maandje een creatine mono kuurtje volg, maybe een gedeelte vocht waardoor k zwaarder ben, of omdat ik nu mijn benen ook serieus train want ik heb het eerste half jaartje geen benen getraint, laatste half jaar wel!

Me voeding is ene dag heel goed en andere dag weer minder, ik heb zelf niet echt een voedingsschema ofsow maar ik probeer gwn dagelijks regelmatig te eten en gezond, sowieso een pak melk per dag, chocomelk, rijst met kip of tonijn dagelijks, bruin brood met pindakaas of kaas tosti's, avond eten meestal wel eiwitrijk en veel koolhydraten.
savonds nog wat nootjes enzovoort, ik ben even gestopt met kwark want ik heb het gevoel dat ik daardoor veel puisten krijg en ik vind het ook moeilijk om 500 gram kwark weg te krijge voor et slapen gaan, het is best ranzig spul:P

jah kwa fysiek zijn me borsten echt enorm, monster genen ofsow denk ik, loopt voor sommige mensen zelfs voor op de rest, maar als je naar me bench stat kijkt valt et wel weer mee :P
Emm ja side-raise gewoon, staand/zittend wat je het fijnst vind, ik doe zelf sinds 1-2 maanden van een filmpje die ik heb gezien, PJ Braun staat ook in me log.
Hmm ja als je cable beter voelt zou ik dat zeker blijven doen!
Neck-press is ook een heerlijke, zware oefening, je pakt de traps ook nog eens extra aan, wou ik eigelijk vandaag doen, maar heb nog flinke spierpijn in me lats.

Ik ben zelf laatste 3 maanden 6.5KG bij gekomen, voeding is in orde(geen schema maar gwn iets wat ik elke dag eet), ben ook sinds de zomer begonnen met een crea ''kuurtje'' Crea-Force Capsule, heb deze gepakt omdat deze geen vocht vast houd, en het gaat tot nu toe uitstekend!
Mijn doel is 75KG te wegen voor 2010, en dan op naar 80KG, maar zoals al duidelijk was verschillen onze fysieken heel veel:rolleyes:

Voeding wat je zo allemaal zei, klinkt goed, en ja die kwark misschien de helft nemen? Ik vind de 450 gram kwark van de melkan nu een toetje, ik krijg het zonder moeite na binnen, maar ik heb ook 250gram van de duitse winkel, die is zo'n 3/4 gram eiwit meer en die is ook een stuk steviger zit er redelijk vol van, en ik slaap goed met een vol gevoel. en nootjes ofcourse.

Op naar de 80KG, en dan naar 85KG zal ik dan maar zeggen!;)

Emm ja side-raise gewoon, staand/zittend wat je het fijnst vind, ik doe zelf sinds 1-2 maanden van een filmpje die ik heb gezien, PJ Braun staat ook in me log.
Hmm ja als je cable beter voelt zou ik dat zeker blijven doen!
Neck-press is ook een heerlijke, zware oefening, je pakt de traps ook nog eens extra aan, wou ik eigelijk vandaag doen, maar heb nog flinke spierpijn in me lats.

Ik ben zelf laatste 3 maanden 6.5KG bij gekomen, voeding is in orde(geen schema maar gwn iets wat ik elke dag eet), ben ook sinds de zomer begonnen met een crea ''kuurtje'' Crea-Force Capsule, heb deze gepakt omdat deze geen vocht vast houd, en het gaat tot nu toe uitstekend!
Mijn doel is 75KG te wegen voor 2010, en dan op naar 80KG, maar zoals al duidelijk was verschillen onze fysieken heel veel:rolleyes:

Voeding wat je zo allemaal zei, klinkt goed, en ja die kwark misschien de helft nemen? Ik vind de 450 gram kwark van de melkan nu een toetje, ik krijg het zonder moeite na binnen, maar ik heb ook 250gram van de duitse winkel, die is zo'n 3/4 gram eiwit meer en die is ook een stuk steviger zit er redelijk vol van, en ik slaap goed met een vol gevoel. en nootjes ofcourse.

Op naar de 80KG, en dan naar 85KG zal ik dan maar zeggen!;)

ja ik wil nu ook lekker tot februari ofsow tot de 85 gaan, mijn voeding wordt met de week beter dus moet wel lukken, het verbaast me ook datk bijna geen vet aankom, ik blijf droog maar toch win ik spiermassa:D

hmm ja ik neem nu gwn "perfect protein matrix" van body&fitshop, zitten snelle en trage eiwitten in, levert de spieren tot 7 uur na inname nog met eiwitten:D
gwoon in de plek van kwark want ik heb nu ook melk ff uit me lijst gehaald, ik dronk eerst 1 tot anderhalf liter melk per dag, ik gainde er wel gigantisch op maar de puisten op me gezicht werden er meer van, dus ik verminder me zuivel inname even

straks weer lekker de benen na het avond eten!
in deze volgorde:

Leg extension
Leg press
Lunges
Leg curl
Calf press (in de leg press machine)
Standing calf raise (met dumbels)

ik heb wel elke week weer die oefeningen die ik uitvoer voor de benen, ken er ook niet meer!
squat kan ik bijvoorbeeld niet uitvoeren omdat we geen squatrek hebben, iemand nog advies wat betreft been oefeningen?

front squats evt vanuit de MP, ik weet niet even geen.
Ik moet zelf ook beginnen met front-squats deze week even kijken na filmpjes op youtube voor techniek, weet het ongeveer.

Succes!(ook al train je nu al inmiddels)

front squats evt vanuit de MP, ik weet niet even geen.
Ik moet zelf ook beginnen met front-squats deze week even kijken na filmpjes op youtube voor techniek, weet het ongeveer.

Succes!(ook al train je nu al inmiddels)

hahaha nee pas rond kwart voor 8 denk ik, heb net me avond eten gegeten, even laten zakken! maar ja vanaf de MP, kvind het erg gevaarlijk om zoveel gewicht op te tillen en dan vanuit de MP te gaan squaten.

hahaha nee pas rond kwart voor 8 denk ik, heb net me avond eten gegeten, even laten zakken! maar ja vanaf de MP, kvind het erg gevaarlijk om zoveel gewicht op te tillen en dan vanuit de MP te gaan squaten.
hehe ja ik laat me eten ook altijd minimaal 45min zakken:D
maar front-squat pak je het gewicht op je borst, misschien een ''clean'' uitvoeren tot op je borst, train je dat ook meteen weer:p
(ook misschien leuk voor in me schema, welke spieren pak je met de oefening aan:rolleyes:)

Net de benen gehad!
ik probeerde even een front squat zonder squatrek, bij het 3e setje kreeg k NET de stang omhoog, ging maar net goed, conclusie het is gwn bijna onmogelijk om te squaten zonder squatrek vind ik.

Front squat
10x 17,5
10x 37,5
4x 67,5

Leg extension
10x 37,5
8x 45
7x 52,5 NEW PR

Leg curl
10x 52,5
10x 67,5
8x 82,5 NEW PR

Lunges
10x 15
10x 15
10x 15

Calf press (in de leg press machine)
20x 165
17x 190
10x 202,5

Lekker weer een paar PR's erbij, had wel meer ingezeten misschien leg-press zelf nog omdat die squat minde was, of voelde je die 3 setjes toch goed?

Terug
Naar boven