AndroidHealthClinic

Log: Time to get bigger & stronger

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren ochtend + avond getraind!
Rug&Tricep, ik heb de rug in de ochtend gedaan en de tricep in de avond, de reden daarvoor was dat ik in de ochtend bij de 3e rug oefening zo iets had van, ok ik stop er mee heb het gehad, want ik had die avond daarvoor al persoonlijke dingen waar ik mee zat dus ik had geen concentratie en na de deadlift was ik al gewoon OP, dus ik besloot de rest van me training af te maken in de avond, heb ik er gelijk schouders bij gedaan in de avond want die lopen toch al achter, kwam dus goed uit.

Ochtend (rug):

Deadlift
7x 70
8x 60
8x 60

Lat pulldown wide grip
10x 50
7x 57,5
6x 52,5

Bent over barbell row
12x 40
10x 40
na de 2e setje had ik het wel gehad.

Avond (tricep&schouders):

Decline tricep barbell extension
15x 23,5
10x 33,5
6x 38,5

dips
10x
8x
6x

cable pushdown
10x 40
8x 50
7x 58 NEW PR

seated millitary press
10x 22,5
6x 27,5
6x 27,5

lateral cable raise
10x 7,5
10x 5
8x 5

upright barbell row
10x 27,5
10x 27,5
6x 37,5

Gisteren ochtend + avond getraind!
Rug&Tricep, ik heb de rug in de ochtend gedaan en de tricep in de avond, de reden daarvoor was dat ik in de ochtend bij de 3e rug oefening zo iets had van, ok ik stop er mee heb het gehad, want ik had die avond daarvoor al persoonlijke dingen waar ik mee zat dus ik had geen concentratie en na de deadlift was ik al gewoon OP, dus ik besloot de rest van me training af te maken in de avond, heb ik er gelijk schouders bij gedaan in de avond want die lopen toch al achter, kwam dus goed uit.

Zie dat je je schouders niet overtraint.
Heb de indruk dat je die nog al veel traint.

Zie dat je je schouders niet overtraint.
Heb de indruk dat je die nog al veel traint.

ik vind het zelf wel meevallen, ik pak woensdags samen met de borst en bicep, 1 oefening waarbij ik de sidedelts train, altijd een lateral raise, want voorste kop pak k al met de borst oefeningen en achterkant met de rug!
en ik pak em zaterdags, doe ik de voorste kop en middelste kop en nog een oefening voor de achterste.
is dit te veel, moet ik het beperken tot 1x in de week?

Ah nee, dan is het goed. Heb te snel doorgelezen.
Dacht dat je aan 3 keer per week kwam.

Net me borst&bicep workout gehad!

Incline dumbbell press
10x 22,5
7x 25
6x 25

Bench press
10x 60
6x 65
4x 65

flat bench dumbbell fly's
9x 15
8x 15
7x 15

Barbell curl
10x 30
8x 30
6x 30

Concentration curl
10x 8
9x 8
8x 9

Dumbbell hammer curl
10x10
8x 12,5
6x 10

Zaterdag ochtend even lekker de benen gepakt..

Leg press
10x 140
10x 140
10x 127,5
3x 140

Leg extension
10x 30
10x 30
10x 37,5

Leg curl
10x 67,5
7x 75
7x 67,5

Lunges (gewichten zijn per dumbbell)
20x(10 per been) 10 kilo
16x(8 per been) 12,5 kilo
12x(6 per been) 12,5 kilo

het was een korte training, ik had geen energie meer voor de kuiten, de legpress had me uitgeput!

afgelope maandag rug en triceps getraint!

Chin-up wide grip (warming up)
2 setjes van 10

Deadlift
10x 60
8x 80
6x 90

High row rope
12x 55
10x 65
7x 65

Bent over barbell row
12x 40
8x 50
7x 45

2 arm dumbbell row
10x 17,5
8x 17,5
6x 17,5

dippen
12x
8x
6x

Decline tricep extension barbell
15x 23,5
8x 33,5
5x 43,5

zou je ook iets van je voeding willen posten?
Kan ik beetje vergelijken:p

zou je ook iets van je voeding willen posten?
Kan ik beetje vergelijken:p

mijn voeding is de laatste week beetje belabberd, maar ik begin me dag altijd met een banaan, protein shake en een bakje brinta.
als ik laat moet beginne op school bak ik nog 6 eieren met 4 sneetjes brood, maar daar heb ik niet altijd de tijd voor.
door de dag heen eet ik zo ongeveer 8 sneetjes bruin brood met kalkoen filet of pindakaas! ook neem ik af entoe een bak met rijst of pasta salade mee naar school met tonijn en ketchup er doorheen. Ik stop elke dag een literpak halfvolle melk in me schooltas en die is meestaln zo tegen 3 uur wel leeg, ook altijd een flesje water bij me die ik telkens bijvul.
avond eten moet ik maar net geluk mee hebben, maar we eten thuis wel altijd gerechten met veel khoolhydraten en eiwiten.
na het avond eten is het meestal wat pinda's en andere nootjes, fruit.
en voor het slapen gaan bakje kwark!

oke:D elke dag pak melk , moet ik ook eens aam beginnen.
Rijst mee naar school..? thuis koken in bakje en dan daar op school zitten lepelen?
Zijn pinda's echt heel effectief om daar ook mee te beginnen?

oke:D elke dag pak melk , moet ik ook eens aam beginnen.
Rijst mee naar school..? thuis koken in bakje en dan daar op school zitten lepelen?
Zijn pinda's echt heel effectief om daar ook mee te beginnen?

pinda's ja zeker, gezonde vetten en veel kcal's, makkelijk voor in de bulk!
en een pak melk per dag raad ik je aan, ik gain er veel op! :D
en ja ik kook gewoon in de avond pasta of rijst, genoeg voor 2 a 3 dagen en dan doe ik het gwn in een bakje, blikje tonijn doorheen voordatk na school ga met stukjes ui tomaat en paprika, beetje ketchup en dan deksel erop lepeltje erbij, en je kan zo 2 pauzes lang genieten:P

Nette rug /triceps training gozer!

hoe gaat het met je lopen de trainingen naar wens?

Nette rug /triceps training gozer!

hoe gaat het met je lopen de trainingen naar wens?

dankjewel :D
ja gaat prima hoor, alleen de been trainingen mogen van mij wel wat intensiever want die heb ik het 1e jaar niet serieus getraind, dus die lopen nu flink achter op me bovenlichaam.
jammer genoeg niet de mogelijkheid om te squaten in mijn sportschool, dus ik moet het doen met de, leg press, lex extension, leg curl en lunges.

heb je toevallig nog wat fotos;)?

140yp1e.jpg

(de linker ben ik)
2mrcwew.jpg

17d4j8.jpg

Laatst bewerkt:
Ziiieeek:p
Borst spieren zeer netjes!

hahaha dankje wel:D

Begint er aardig op te lijken bro netjes!

Alleen trainingshandschoentjes moet je direct weggooien come on dat kan echt niet dat is- ----->:gay:

Begint er aardig op te lijken bro netjes!

Alleen trainingshandschoentjes moet je direct weggooien come on dat kan echt niet dat is- ----->:gay:

hahahah ik vind het super fijn, vooral met curls en bankdrukken ondersteunt het me pols enormmm! en het helpt tegen eelt, en met deadliften heb ik betere grip ermee!

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

ik ben heb maandag voor het laatst getraint, eigenlijk hoorde ik gistere avond me borst en bicep workout te hebben zodat ik vanavond of morgen me benen kon doen en dan zaterdag schouders en buik met cardio!

maar ik heb even een drukke week op school met veel deadlines enzovoort, door de stress is me voedingspatroon ook verslechterd maarja ht is voor de sake of my future dus aankomende week lekker herfstvakantie even lekker knallen weer!

Terug
Naar boven