Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanx man!
sterke trainingen weer Jesper!Hoe staat je fysiek ervoor momenteel, want je stats beloven veel goeds!

sterke trainingen weer Jesper!Hoe staat je fysiek ervoor momenteel, want je stats beloven veel goeds!

Top! Ben benieuwd man!Dankje Marvin! Fysiek update komt eraan, maar ben er nog niet tevreden mee. Stats kloppen niet, zal ze veranderen. Vorige week heb ik een 4 punts meting gedaan voor VP% en daar kwam 17% uit. Ik vertrouw die metingen nooit, denk dat ik iets lager zit. Maar goed ik heb dat als startpunt. Ben nu van 93kg naar 86.9kg (vanmorgen) gegaan. Sinds maandag al elke dag 20min cardio aan het doen. Voeding gaat ook prima. Ik hoop nog een maandje zo door te kunnen gaan en dan een update van fysiek te geven![]()
Lekkere OHP's en sterke arnold presses man!Hmm massa is prima, alleen definitie mist. Armen en rug heb ik al duidelijke definitie, maar benen en borst en schouders vallen tegen..
Top! Ben benieuwd man!Lekkere OHP's en sterke arnold presses man!
![]()
Log jij in de gym zelf of fiets je gewoon zo snel?
Zit ff te denken man omdat we totaal ander schema hanteren, maar we kunnen wel keer samen benen trainen?
Alhoewel ik de squats niet bij ga houden![]()

Zijn je rug en borst training niet wat uit verhouding qua volume? Je gaat wel flink low gelijk of lijkt dat maar zo bij 87kg bw..?