JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flinke poten hoor gozer! definitie komt wel als je flink gaat cutten![]()
Nice wheels brah. Duidelijke progressie te zien.
Idem voor Ub op die laatste pic btw!

BOR (focus op MMC dus even laag in gewicht)
10x50
8x60
10x57.5

'Even laag in gewicht'; pakt gewoon mijn gewicht op de BOR zonder MMC focus
Nette training bro, flink wat curls erbij, beast!

Hee kerel! Thanx man, ze zijn sterker geweest, maar richt me nu meer op OHP. Die is namelijk om te huilen hahaGaat goed Jesper!
Ziek sterke shoulder db presses ook!
Ik ga hier ook eens meelezen, leuke log! Benen gaan zeker de goede kant op. Ik las dat je meer definitie wilt. Misschien wat meer volume pakken? Heeft voor mij in ieder geval goed gewerkt![]()

Kijkend naar je huidig v% denk ik niet dat high volume veel kan brengen qua definitie, als het dat uberhaupt al kan. V% zal toch echt omlaag moeten. Daarbij lijkt het me ook niet handig om tijdens de cut je rep range te veranderen aangezien je dan toch een ander type spiervezel gaat stimuleren. Moet wel zeggen dat ik de achterliggende gedachte van high volume niet ken, dus wellicht zie ik wat over het hoofd![]()
Ga dan ub/lb schema doen Jesper, is een lekker schema!
Ik train aankomende week iets anders vanwege deload, we kunnen wel samen een training plannen?
Volg zelf ub/lb schema, samen upperbody aanpakken oid.
Welkom! Ja zoals je ziet ben ik wel al hoog in reps aan het gaan om even mn benen daaraan te laten wennen en ga nu steeds meer setjed toevoegen. Hoeveel sets en reps hebben bij jou gewerkt dan?
Voor mijn quads doe ik meestal 4 of 5 oefeningen. Afhankelijk van hoe ik me voel zijn dat dan 15-20 sets. Hamstrings 2 of 3 oefeningen, 8-12 sets in totaal. Het is wellicht wat veel, maar voor mij werkt het goed.