JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima training weer gozer! Zijn die standing calfraises met bw?
Overtraining.. Hmm... Ik geloof daar helaas niet in man. Zolang ik merk dat ik voldoende rust heb tussen de workouts van de zelfde spiergroepen, is er bij mij niks aan de hand. Lichamelijk kan ik het aan om 7x per week te trainen, zolang ik mij daarbij goed voel. Het is btw niet zo dat ik deze 5dagen alltijd achter elkaar knal, de rustdagen zullen per week afwisselen.Nooit last van overtraining gehad door die 5 trainingen per week met toch wel behoorlijke volumes!?
Vind het een heerlijk gevoel! Gewoon af en toe omwisselen. De ene training beginnen met rug dan borst dan rug etc. en dan andere training 4 oefeningen borst achter elkaar + 4 oefeningen rug. Vind het persoonlijk de eerste techniek fijnerLekkere training! Ben benieuwd hoe het voelt om borst en rug af te wisselen, misschien binnenkort eens proberen![]()

Lekkere trainingen jesper. Gewichten zijn nog altijd lekker omhoog gegaan. Goed dat je naar een schema terug ben gegaan wat je zelf het lekkerste vind gaan

)Je had nog nooit ab- of adductions gedaan...
Pfoe...dat wordt dan waarschijnlijk een hel! Ik heb weleens mijn eigen benen moeten helpen met omdraaien in bed..![]()

Vandaag: schouders + armen
Knowthatfeelingbro.jpg
Vriendin heeft me naar de wc mogen tillen![]()

Haha nice, krijgt je vriendin ook wat meer beweging naast die cardio
Je presses zijn wel flink sterk man!