Fitness Seller

LOG van Jespeeer

• Topic Starter Topic Starter
Chin-ups doen dat wel maar in mindere vorm dan wide pull-ups dus als je kan doen zou ik zeker wide pull-ups doen.

Tuurlijk ook wel maar niet specifiek.

Ooh hehe ik las wide chin ups.. Maar oke doe ik voortaan wide PULL ups haha.

Training van net:

Deadlift wendler
8*40 (opwarmen)
5*40 (opwarmen)
5*65
5*75
5*87.5

BOR
8*30
8*40
8*50

Lat Pulldown
8*25
8*40
8*50

Chin ups (small grip) assisted
8x
8x
8xbw, eindelijk laatste setje zonder assistance

Straight bar curl
12*27.5
10*36
8*50

Hammer curls
8*10
8*10
8*12

Kon je daar geen repout van maken van die 87,5 denk dat er wel meer inzaten toch?

Nice die curl en chinups, kan ik voorlopig nog van dromen :P
Heb je trouwens inmiddels al een voedingsschema?

Nice die curl en chinups, kan ik voorlopig nog van dromen :P
Heb je trouwens inmiddels al een voedingsschema?

Haha bicep oefeningen gaan me lekker af! :D. Maar nee heb geen voedingsschema helaas. Zorg wel dat ik na het trainem op de avond voor het slapen ga, kwark eet. En overdag eet ik boterhammen met pindakaas en kipfilet. En in de middag meestal bakje tonijn en paar handjes pinda's. En fruit natuurlijk! Maarja meestal hou ik me aan een schema als het vakantoe is haha

Ah jammer. Niet per se nodig natuurlijk als je gewoon goeie gains haalt. Maar wel handig om maybe je calorie en eiwit behoefte te weten, hoef je niet per se een schema te maken maar kan je wel zorgen dat je elke dag je target haalt.

Ah jammer. Niet per se nodig natuurlijk als je gewoon goeie gains haalt. Maar wel handig om maybe je calorie en eiwit behoefte te weten, hoef je niet per se een schema te maken maar kan je wel zorgen dat je elke dag je target haalt.

Ja ik weet wel me calorie behoefte ongeveer. En ik zorg dat ik meeste tijd van de dag me eiwitten binnen krijg. Maar ik wil anders dit weekend wel een maken. Eens kijken of ik het val kan houden :o

Vind het zelf een stuk beter te doen met schema. Zeker handig als je het druk hebt, hoef je niet constant meer na te denken over wat je moet eten.

Straight bar curl is bijzonder goed (zo goed dat ik het bijna niet geloof :D ), zeker in verhouding met hammer curls
Hoe komt dit ?

Straight bar curl is bijzonder goed (zo goed dat ik het bijna niet geloof :D ), zeker in verhouding met hammer curls
Hoe komt dit ?

Ja ik weet dat ook niet. Straight bar curl is wel geen gewoon rechte stang en dan zet ik hem op 50kg maximaal. Maar met hammercurls ben ik gewoon zwak. Ik doe altijd rustig en keurig omhoog. Moet zeggen dat ze na 2 bicep oefeningen, en dan hammercurls, dan zijn me biceps echt verzuurd. Dat heb ik echt sinds ik biceps met Rug doe. Dusja geen idee :D toch bedankt man ;)

Vind het zelf een stuk beter te doen met schema. Zeker handig als je het druk hebt, hoef je niet constant meer na te denken over wat je moet eten.

Oh nee maar dat heb ik dus sowieso niet. Ik zorg gewoon dat ik genoeg eiwitten binnen krijg. Mar oke als ik binnekort weer whey shakes heb dan maak ik een schema!

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 21:44 ----------

Wel chill: woog net 80kg. Had me al een tijd niet gewogen. Paar maanden terug woog ik nog 76. Dus ik tijf eindelijk de 80 aan voor de eerste keer :D

Nette training die van gister!

Ik heb zelf ook geen voedingsschema tenminste ja doe ongeveer altijd te zelfde maar is toch misschien fijn om keer te kijken wat je nou echt per dag eet.

Die straight bar curl is dus een machine ofzo? No disrespect, maar iemand die 76kg weegt
curlt no way never 50kg strict met een oly bar

Trainings ziet er wel goed uit anders. Volgende keer rep outs hé :p

Die straight bar curl is dus een machine ofzo? No disrespect, maar iemand die 76kg weegt

Haha ik legde het dus al uit. Het is een stang die je gewoon aan een haak vastmaakt en dat zit vast aan een katrol dus dan is gewoon een curl met 2 handen en een kleine stang van ongeveer 40/50 cm. En inderdaad, vandaag niet me repouts vergeten! :p

Anders was het ook wel barbell curl he :D

Terug
Naar boven