- Waardering
- 368
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Ook wel hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds wanneer doen chin ups dat niet !? Wij hebben niet echt een apparaat om ze wijd te kunnen doen.
Chin-ups doen dat wel maar in mindere vorm dan wide pull-ups dus als je kan doen zou ik zeker wide pull-ups doen.
Tuurlijk ook wel maar niet specifiek.
Kon je daar geen repout van maken van die 87,5 denk dat er wel meer inzaten toch?

Nice die curl en chinups, kan ik voorlopig nog van dromen
Heb je trouwens inmiddels al een voedingsschema?
. Maar nee heb geen voedingsschema helaas. Zorg wel dat ik na het trainem op de avond voor het slapen ga, kwark eet. En overdag eet ik boterhammen met pindakaas en kipfilet. En in de middag meestal bakje tonijn en paar handjes pinda's. En fruit natuurlijk! Maarja meestal hou ik me aan een schema als het vakantoe is hahaAh jammer. Niet per se nodig natuurlijk als je gewoon goeie gains haalt. Maar wel handig om maybe je calorie en eiwit behoefte te weten, hoef je niet per se een schema te maken maar kan je wel zorgen dat je elke dag je target haalt.

Straight bar curl is bijzonder goed (zo goed dat ik het bijna niet geloof), zeker in verhouding met hammer curls
Hoe komt dit ?
toch bedankt man 
Vind het zelf een stuk beter te doen met schema. Zeker handig als je het druk hebt, hoef je niet constant meer na te denken over wat je moet eten.

Wel chill: woog net 80kg. Had me al een tijd niet gewogen. Paar maanden terug woog ik nog 76. Dus ik tijf eindelijk de 80 aan voor de eerste keer![]()

Ik heb zelf ook geen voedingsschema tenminste ja doe ongeveer altijd te zelfde maar is toch misschien fijn om keer te kijken wat je nou echt per dag eet.
Die straight bar curl is dus een machine ofzo? No disrespect, maar iemand die 76kg weegt
curlt no way never 50kg strict met een oly bar
Trainings ziet er wel goed uit anders. Volgende keer rep outs hé![]()

Die straight bar curl is dus een machine ofzo? No disrespect, maar iemand die 76kg weegt
curlt no way never 50kg strict met een oly bar
Trainings ziet er wel goed uit anders. Volgende keer rep outs hé![]()