XXL Nutrition

LOG van Jespeeer

lekkere repout, zou idd nog een oefening erbij doen. Legpress is inderdaad een goede.

• Topic Starter Topic Starter
Training van net

BP
10x40 warm up
5x50
5x60
7x67,5

Incline BP
12x45
8x50
5x60

Decline Dumbbell Press
8x12
8x16
8x18

Cable crossover.
12x5
12x10
8x20

V-bar pushdown
8x22.5
8x36
8x50

Tricep extension
8x9
8x13,5
8x18

Rope pushdown
8x22.5
8x36.0
8x41

Wat een kak training. Te weinig slaap gehad!

Mischien voelde het aan als een kaktraining maar zo slecht vind ik je training niet!:o

Toch niet heel slecht hoor, maar volgende keer beter!

goed volume gedraaid toch ;)

Gewoon lekker volume niet zo zeuren joh ook gewoon netjes de repout gedaan zie ik.

wendler is precies de nieuwe rage geworden hier:rolleyes:

Training 13-11-12

Dealift Wendler
10*50 warm up
8x62.5 warm up
3x72.5
3x82,5
8x92,5 rep out

BOR
12x30
12x40
12x50
8x60 PR

One arm dumbbell row
10x24
10x26
8x28

Pull Ups

5xbw
4xbw
3xbw - 10
5xbw - 20

Ik blijf er slecht in, toch maar nog even bij assistance blijven :o

Lat Pulldown
12x25
12x35
5x45 jammer. Even lekker laag gaan en volume pakken
18x30

Curls met curlbar. Exl. gewicht van bar. Elke keer 15/20 seconde rust tussen de setjes
15x15
12x15
10x15
8x15

Hammer curls
8x10
8x10
8x12

Concentration curls
8x10
8x10
8x12

Heerlijke training. Armen voelen aan alsof ik non stop heb zitten fappen ofzo.. In ieder geval ze zijn moe :o

Redelijk wat oefeningen man!

Maar ziet er netjes uit pull-ups indd gewoon blijven oefenen anders wat naar voren schuiven.
Verder nette repout zeker naice dat je hem een 1 x niet bent vergeten:p

Redelijk wat oefeningen man!

Maar ziet er netjes uit pull-ups indd gewoon blijven oefenen anders wat naar voren schuiven.
Verder nette repout zeker naice dat je hem een 1 x niet bent vergeten:p

Ja dat waren wel genoeg oefeningen haha. Pull Ups ben ik zwak in. Zou we nice zijn als ik 8x mijn 80 kg kan doen. En die repout was zeker naice, thanx!

Ja dat waren wel genoeg oefeningen haha. Pull Ups ben ik zwak in. Zou we nice zijn als ik 8x mijn 80 kg kan doen. En die repout was zeker naice, thanx!

Let op dat het niet te veel word ik ben ook heel erg geneigd naar veel maar dan merk ik al snel pijntjes.
Die pull-ups komen wel man.
Lekker wide pakken lekker gaan tot je niet meer kan dan iemand vragen om je te spotten.

Ben ook niet echt goed met pull ups, dus die kan je in je zak steken^^
Las trouwens laatst dat concentration curls een beetje zinloos zijn als ''beginner'', dus misschien daarvoor andere oefening doen.
Wel lekkere training man!

Training 13-11-12
Heerlijke training. Armen voelen aan alsof ik non stop heb zitten fappen ofzo.. In ieder geval ze zijn moe :o

haha (missch idee voor mensen die nofap challenge doen :D)

Ben ook niet echt goed met pull ups, dus die kan je in je zak steken^^
Las trouwens laatst dat concentration curls een beetje zinloos zijn als ''beginner'', dus misschien daarvoor andere oefening doen.
Wel lekkere training man!

haha (missch idee voor mensen die nofap challenge doen :D)

Ja achja we worden er wel sterker in, ooit, haha. Hmm ik heb eens gelezen dat die curls juist goeie oefening was om mee te eindigen. Maar zelf vind ik hem minder, ik merk meer spanning in me onderarm dan in me bovenarm. Dus volgende keer doe ik hem niet meer. Vind alleen zelf variatie erg belangrijk dus vandaar dat ik deze nu deed. Meestal doe ik dan een paar weken dezelfde oefening en dan weer wisselen.

Haha nou dan is dat zeker een aanrader voor die mensen

Mooie rep out

Dat BOR'en erbij doen moet je wel even mee opletten met de extra belasting op je onderrug.

Sterke DL man, daar haal je me al mee in!

Terug
Naar boven