AndroidHealthClinic

LOG van Jespeeer

• Topic Starter Topic Starter
Dan is het geen UB/LB meer en dan zul je ook altijd een rust dag ertussen moeten nemen;)

Ja daar dacht ik ook al aan. Ik hou gewoon hetzelfde aan zoals ik normaal doe. Benen apart en schouders op een aparte dag. Maar denk dat ik even paar dagen rust neem nu. Misschien wel een week, dan sla ik de deload week over. Heb dinsdag de laatste keer getraind, en ik ben druk tot en met zondag. Dus maandag zou ik weer kunnen trainen. Dan train ik maandag ook niet, en ga ik er dinsdag weer tegenaan. Even lekker week rust nemen, of is dat geen strak plan?

Helmaal geen zin in me deloadweek, 40/50/60% is echt te licht :(

Maar ik moet na de deloadweek 2,5 kg toevoegen aan UB en 5kg aan LB. En rug hoort bij LB toch?

Maar waaraan moet ik dat aan toevoegen? Aan me 1RM? Of aan me 90% ?

Als je niet wilt deloaden, deload je lekker niet. Je zal vanzelf wel merken wanneer een deload nodig is ;)

Rug is UB. Deads zijn LB

En idd toevoegen op je theoretische 1RM

Als je niet wilt deloaden, deload je lekker niet. Je zal vanzelf wel merken wanneer een deload nodig is ;)

Rug is UB. Deads zijn LB

En idd toevoegen op je theoretische 1RM

Ja oke dan voeg ik dus 5kg toe aan me deads. Me 1RM deadlift was 115. Dus dat wordt dan nu 120? Nou klinkt leuk haha. Maar ik neem een week rust. Lijkt me wel lekker na zo'n tijd lang trainen!

Nou ben vandaag met een vriendin naar de gym geweest om haar alles uit te leggen. Ondertussen beetje gedaan

Vandaag dus beetje rug, borst en biceps gedaan. 45/55/65%
BP
5x35
5x45
5x50

DL
5x45
5x55
5x65

Bicep curl
10x5
8x10
8x15

Rope hammer curls
10x15
8x25
8x30

Laatst bewerkt:
Een vriendin :cool:?

Je hebt haar toch wel laten squaten he?!

En je hebt toen toch wel gespot he .. :o

Haha juist :D squatten zou verplicht moeten worden gesteld voor chicks.

pics van de vriendin die aan het squatten is?

pics van de vriendin die aan het squatten is?

Zal ik volgende keer maken man ;)
Ze vond het alleen beetje raar om tussen alle mannen te staan, dus hopelijk wilt ze vaker squatten.. Echt typisch als ze zegt: nee dat was meteen de laatste keer :(

Maar is het vandaag verstandig om schouders en benen op een laag pitje te doen? Beetje Seated MP, en SQ en reversed peck deck, en Dumbbell press en standing calfs. En dan 2 oefeningen triceps. De grote 2 wilde ik dan op 45/55/65% doen. Morgen kan ik dan flink weer op me rug knallen

Is dat te doen?

gewoon rustig aan is niets mis mee ... ver van fail weg blijven wel ;)

gewoon rustig aan is niets mis mee ... ver van fail weg blijven wel ;)

Oke dan doe ik lekker rustig. Alleen op me repout doe ik dan even me best. En ook bij me assistance doe ik alles keurig en me best, alleen ga ik daar ook wat lichter in pakken en bij fail blijf ik weg. Bevalt me echt goed de laatste weken. Fail vind ik altijd klote, en nu heb ik daar geen last meer van haha

Let's move to the gym bitchesss! Om 20:00 is er een buikspierkwartiertje, eens kijken wat dat dan is :D

Good Luck!

Lekker gemotiveerd naar de gym!

SQ Wendler 45/55/65
Warm up: 10x20
5x35
5x42.5
5x50 geen repout in deload week :(

Standing calf
8x100
8x150
8x190

Seated Mp

5x25
5x30
5x35

Dumbbell press
8x14
8x16
8x16

Buikspierkwartiertje met instructeur. Ben geslooooopt t*ring!

Rope pushdown
8x20
8x30
8x40

Dips
8xBW
8xBW
8xBW heeeeerlijk

Laatst bewerkt:
Buikspierkwartiertje, beachboy :trollface:

Terug
Naar boven