AndroidHealthClinic

LOG van Jespeeer

Uiteindelijk zolang je 5 dagen gaat per week, kan je mijn schema perfect doen!

Als je veel sport doet buiten de fitness, dan weet ik niet of je beter zult gainen op mijn schema, maar als je maar een beetje sport erbuiten doet ben ik zeker dat je op hogere frequentie goed zult reageren!

Alternatief voor rottated cuffs front: Front rais?:o

@jay93;) thx

• Topic Starter Topic Starter
Uiteindelijk zolang je 5 dagen gaat per week, kan je mijn schema perfect doen!

Als je veel sport doet buiten de fitness, dan weet ik niet of je beter zult gainen op mijn schema, maar als je maar een beetje sport erbuiten doet ben ik zeker dat je op hogere frequentie goed zult reageren!

Alternatief voor rottated cuffs front: Front rais?:o

@jay93;) thx

Ja en dat is denk ik het probleem. Ik heb meestal maar 4x de kans om te gaan maar soms ook 5x. Komt doordat het werk wisselvallig is en heb ook nog school. Ik denl dat ik je schema over 5 maanden ga toepassen. Dan hen ik zomervakantie en dan kan ik veel meer gaan.

Ja en dat is denk ik het probleem. Ik heb meestal maar 4x de kans om te gaan maar soms ook 5x. Komt doordat het werk wisselvallig is en heb ook nog school. Ik denl dat ik je schema over 5 maanden ga toepassen. Dan hen ik zomervakantie en dan kan ik veel meer gaan.

Dan maak je toch gewoon een schema voor idd 5 dagen.
Maar dan schuif je gewoon iedere keer door. :)

Of je verandert de UB-LB work-out door een FB work out?

Ik kan meestal de maandag, dinsdag, woensdag, zaterdag, en zondag trainen. Maar als ik echt wil kan de vrijdag ook, en als ik op een zaterdag vrij heb, dan kan ik ook. Het wisselt dus echt veel.

Ik denk dat ik dan gewoon dat schema van metal doe dan. Alleen haal ik dan niet alle trainingen in een week

Je zou dus maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag (eventueel) en zondag kunnen trainen.

Maandag: pull
Dinsdag: push
Woensdag: benen
Vrijdag: UB
Zondag: LB

Dan heb je genoeg rust tussen je benen/LB trainingen en je push+pull/UB trainingen. Maarja als je vrijdag echt niet kan, kun je denk ik ook wel 4xpw trainen.

Ik volg nu zelf een 2 daagse split volgens: rug/hams/quads/bi en borst/schouders/tri/kuiten/buik

Rug/hams/quads/bi in 1 training is wennen, maar is wel te doen, ik doe dan zowel (SL)DL als SQ op 1 dag. Dat is best zwaar maar het lukt mij en anderen ook dus waarom zou het jou niet lukken :)

Borst/schouders/tri/kuiten/buik is ook wel te doen, ik doe dan als hoofdoefeningen BP en SP/MP (verschilt per training). Het zijn best wat spiergroepen maar mits je je gwn een beetje aan de hoofdoefeningen houdt is het wel te doen in 60-75 min ;)

Borst en triceps today

BP wendler
10x40 warm up
5x50
5x62,5
7x67.5 repout

Incline dumbbell press
10x14
8x16
8x18

Decline BP in smith
10x40
8x50
8x60

Incline flies
8x12
8x14 hier kreeg ik pijn aan me onderarmen. Dus niet verzwaren.
8x14

Peck deck
12x30
8x40
8x45

V-bar pushdown
10x27.5
10x36
10x45.5

Rope pulldown
8x22.5
8x32
8x36

Triceps zijn al best vermoeid..

Dips
5xBW
6xBW
5xBW

Nou vond het maar een matige training :(

Dadelijk als ik thuis ben zal ik reageren op jullie tips mannen!

Ik vind het toch netjes hoor! Die dips op het einde zijn dan erg zwaar, maar je bent er in ieder geval vol voor gegaan!

Vind je bp wel netjes hoor ;)

En heb je dit op je mobiel getypt ofzo :P

Haha ja ik typ altijd alles op me telefoon. Ik schrijf er elke oefening in. Dus meestal als ik me training post, dan ben ik nog in de gym :p

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 16:43 ----------

Ik vind het toch netjes hoor! Die dips op het einde zijn dan erg zwaar, maar je bent er in ieder geval vol voor gegaan!

Ja daarom, wilde niet al meteen stoppen na de eerste set. Maar nu ben ik wel echt kapot.

Maar oke ik drink nu dus mijn whey + caseïne en dan snel douchen en eten en dan werken. Hopelijk blijft er ergens tijd over om eens te kijken hoe mijn nieuwe schema eruit komt te zien!

Hee lang niet gesproken hoe gaat t hier en met wendler

Laatst bewerkt:
Hee lang niet gesproken hoe gaat t hier en met wendler

Hee Nessie :D
Ja gaat wel goed he, alleen ik maak deze cycle af en dan stop ik met wendler denk ik. Wil liever toch iets nieuws.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 00:14 ----------

Nou ik snap er niet veel van, paar weken geleden woog ik boven de 80 kilo. Net weer gewogen en woog ik 78,3... Heb ****ing vanaf vrijdag gejunked en heel veel cal's naar binnen gewerkt. Beetje jammer dit :o

Alleen als ik weet dat ik moet werken en dus niks van eiwitten binnen kan krijgen. Dus nee niet altijd. Whey na de training, casein voor het slapen

Ah haha ik d8 al, leek me vrij zinloos. Moet je zo lang werken dan dat je niet kan eten.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 15:54 ----------

Meet je trouwens wel 's ochtends?

Hee Nessie :D
Ja gaat wel goed he, alleen ik maak deze cycle af en dan stop ik met wendler denk ik. Wil liever toch iets nieuws.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 00:14 ----------

Nou ik snap er niet veel van, paar weken geleden woog ik boven de 80 kilo. Net weer gewogen en woog ik 78,3... Heb ****ing vanaf vrijdag gejunked en heel veel cal's naar binnen gewerkt. Beetje jammer dit :o

Hoezo stop je dan en wat vind je er niet leuk aan dan?

Terug
Naar boven