Fitness Seller

LOG van Jespeeer

• Topic Starter Topic Starter
Ah haha ik d8 al, leek me vrij zinloos. Moet je zo lang werken dan dat je niet kan eten.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 15:54 ----------

Meet je trouwens wel 's ochtends?

Ja moet meestal lang werken en in de pauze's heb ik weinig tijd om eiwitten binnen te krijgen. En ja 80 kilo was toen het s'ochtends en die 78 kilo was het s'avonds voor het slapen..

---------- Post toegevoegd Sat 22 Dec 2012 om 08:04 ----------

Hoezo stop je dan en wat vind je er niet leuk aan dan?

Ja ik vind het gewoon niks. Me hele schema is een beetje saai aan het worden. Maar ik ben er nog niet zeker over of ik stop. Dat kijk ik na deze vier weken wel na

Misschien veranderen van oefeningen.
En wat vind je precies saai aan.
Ik vond het ook beetje saai maar nu ik er flink wat tempo in leg dan vind ik gelijk een stuk leuker.
En tis gewoon leuke uitdaging om gewoon te proberen ook met je assitance sterker te worden.

Ik ben van mening als je je schema cut vind, dat je beter je schema verandert. Of er toch aanpassingen in brengt. Want een schema dat je niet graag doet, zal je nooit even veel effect mee halen als een schema dat je wel graag doet!;)

Ja moet meestal lang werken en in de pauze's heb ik weinig tijd om eiwitten binnen te krijgen. En ja 80 kilo was toen het s'ochtends en die 78 kilo was het s'avonds voor het slapen..

Hmm raar, misch gewoon fout in weegschaal. Ik las laatst dat alleen door een lagere temperatuur het gewicht al enorm kan verschillen... dus misch daarom.

Misschien veranderen van oefeningen.
En wat vind je precies saai aan.
Ik vond het ook beetje saai maar nu ik er flink wat tempo in leg dan vind ik gelijk een stuk leuker.
En tis gewoon leuke uitdaging om gewoon te proberen ook met je assitance sterker te worden.

Ja ik ga denk ik veranderen met me assistance oefeningen. Beetje variatie is altijd leuk

Ik ben van mening als je je schema cut vind, dat je beter je schema verandert. Of er toch aanpassingen in brengt. Want een schema dat je niet graag doet, zal je nooit even veel effect mee halen als een schema dat je wel graag doet!;)

Klopt helemaal. Ik wil er gewoon plezier in blijven hebben

Hmm raar, misch gewoon fout in weegschaal. Ik las laatst dat alleen door een lagere temperatuur het gewicht al enorm kan verschillen... dus misch daarom.

Ja dat zou klote zijn.. Ik weeg me binnekort maar weer eens.

Kan helaas tijdje niet trainen aangezien ik ****ing veel moet werken. Hopelijk kan ik maandag nog net voor kerst sporten :)

Morgen weer heerlijk naar de gym! Daarna kerst vieren he

Dus voor iedereem alvast: prettige feestdagen!

Lekker bulken :D

Vandaag rug en biceps

Deadlift wendler
8x50 warm up
5x70 warm up
3x75
3x85
5x97.5 repout

Seated row
10x32
8x41
8x54.5

Lat pulldown wide grip
10x27.5
10x36
10x45.5

Chin ups assisted
10x
8x
8x
Curls met curlbar (excl gewicht van de bar)
10x10
8x15
8x20

Incline dumbbell curls
8x8
8x9
8x10

Hammer curls
8x10
8x10
8x12

Netjes Jesper, pak die 100 kg DL nou eens! :D

Echt te lang niet meer gesport.. Drukke dagen gehad en veel gewerkt. Dinsdag ga ik er weer tegenaan!

Fijne jaarwisseling kerel!

Echt te lang niet meer gesport.. Drukke dagen gehad en veel gewerkt. Dinsdag ga ik er weer tegenaan!

had gehoopt dat je een training ging loggen:mad:!

Begin maar met een leg work-out om er direct weer in te komen!:D
Zo weet je direct waarom je moet door trainen;) en geen trainen moogt overslaan:D

Ja ik wil dus echt weer graag er tegen aan gaan. Maarja laatste tijd ook maar wat meer tijd aan vriendin besteedt, krijg ik een betere conditie van ;)

Jij ook man!

had gehoopt dat je een training ging loggen:mad:!

Begin maar met een leg work-out om er direct weer in te komen!:D
Zo weet je direct waarom je moet door trainen;) en geen trainen moogt overslaan:D

Ja was het maar waar.. Denk sowieso dat ik met jou schema ga beginnen en begin met creatine. Kan ik lekker op dat schema knallen aangezien ik nu veel rust heb gehad! Dusja moet even kijken wat ik dinsdag train

Oke gisteren niks kunnen doen. Maaaaar ik heb me sportkleding aan en ik ga naar de gym! Ennnn ik neem me eigen vriendin mee. Ik ga naar haar sportschool, eens kijken of het wat is. Wil vandaag benen en biceps doen. Morgen dan schouders en triceps!

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 15:00 ----------

Oh en me BW is gestegen, komt omdat ik dus 8 dagen niet getraind heb en flink heb zitten bulken met kerst en nieuwjaar :o

Heb dus vanochtend op een lege maag 80,7 gewogen!

Oke plannen zijn veranderd. Dit is een crack sportschool met niet eens een squatrek :(

Dus borst en biceps vandaag! Even geen wendler

BP
8x40
8x50
8x60
8x70

Incline dumbbell press
8x16
8x20
8x20

Incline flyes
8x14
8x16
8x16

Een of ander crack chest press apparaat
8x45
8x50
8x55

Straight bar curl
12x12.5
10x17,5
10x22.5
8x25

Incline dumbbell curl
8x8
8x9
8x10

Hammer curls
8x8
8x9
8x10

Kracht is om te huilen

Gay shit, ben je opeens van gym veranderd dan?

Krijg je ervan als je tijd niet trained :( mijn kracht is ook dramatisch minder geworden.

Maaja tenminste getraind, chick nog laten squatten?

Gay shit, ben je opeens van gym veranderd dan?

Krijg je ervan als je tijd niet trained :( mijn kracht is ook dramatisch minder geworden.

Maaja tenminste getraind, chick nog laten squatten?

Nee maar heb dus lang niet getraind en was weer de hele dag bij me vriendin en ik kon gratis met haar mee sporten. Maar was vol k*t daar. En nee was geen squatrek daar.. Waren allemaal upperbody boys daar. Met die kippenpoten van ze :o. Volgende keer gaat ze maar met mij mee, dan laat ik haar squatten!

haha nice:D, je kracht komt ook weer snel terug hoor;). No worries:D

Terug
Naar boven