MuscleMeat

LOG van Jespeeer

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere traing gozer! Wtf is een recumbent leg press?

Hier nog goed deadlift filmpje trouwens: http://www.dailymotion.com/video/xpzqhr_starting-strength-deadlift-tutorial_sport#.UOsvv4nm4SM

en anders heb je natuurlijk de filmpje van medhi op stronglifts.com

Is een leg press apparaat, dan lig ik op me rug en duw ik mezelf omhoog. Ja stronglifts heb ik gekeken. Maar ik wil gewoon goeie uitleg haha. Dus ik bekijk eens dat filmpje van jou! Thanx!

Borst triceps vandaag! Helaas weinig slaap gehad, dus niet helemaal wakker..

BP5x40 warm up
5x50 warm up
5x55
5x60
5x65
5x70 deze was heavy. Haalde hem net..

Incline BP
8x40
8x50
8x60 ging lekker. Lang niet meer gedaan

Peck deck
12x25
12x35
12x40

Incline dumbbell fly
8x14
8x16
8x18

V-bar pushdown
8x27.5
8x36
8x45.5

Tricep Rope pushdown
12x22.5
12x32
12x36

Dips
8xBW
7xBW
6xBW jammer

Net me potje creatine ontvangen! Dus ik neem dadelijk even wat foto's en dan neem ik weer foto's als de creatine op is. Ik doe geen oplaadfase, maar gewoon elke dag 5gram het s'ochtends. Weet iemand of ik na bepaald aantal weken even moet stoppen? Of gewoon 100dagen achter elkaar 5 gram innemen en dan pas stoppen?

Ik wacht nog maar even met de foto's. Ook met timer zijn ze vol k*t. Ik laat ze wel door mijn vriendin maken :D

Net me potje creatine ontvangen! Dus ik neem dadelijk even wat foto's en dan neem ik weer foto's als de creatine op is. Ik doe geen oplaadfase, maar gewoon elke dag 5gram het s'ochtends. Weet iemand of ik na bepaald aantal weken even moet stoppen? Of gewoon 100dagen achter elkaar 5 gram innemen en dan pas stoppen?

Gewoon potje helemaal opmaken.
Ik doe meestal 5 gram voor mijn training en 5 gram na mijn training.

Toch niet slecht getraind Jesper, respectabele incline BP!

Als je 5 gram na de training neemt met een vorm van snelle koolhydraten (bijvoorbeeld sap) en op rustdagen voor het slapen kun je in principe je pot gewoon leeg maken.
Een pot creatine gaat bij mij meestal 2 cycles mee, ik gebruik het ongeveer 8 weken en ga dan 4 weken af om vervolgens weer 8 weken te gebruiken.
Het is eigenlijk het hele jaar door te gebruiken voor bulken & cutten, maar ik gebruik het meestal voor de krachttoename dan voor het herstelvermogen.

Als je 5 gram na de training neemt met een vorm van snelle koolhydraten (bijvoorbeeld sap) en op rustdagen voor het slapen kun je in principe je pot gewoon leeg maken.
Een pot creatine gaat bij mij meestal 2 cycles mee, ik gebruik het ongeveer 8 weken en ga dan 4 weken af om vervolgens weer 8 weken te gebruiken.
Het is eigenlijk het hele jaar door te gebruiken voor bulken & cutten, maar ik gebruik het meestal voor de krachttoename dan voor het herstelvermogen.

Maar maakt het dan echt veel uit wanneer je het neemt? Als ik het nou morgenvroeg na het opstaan neem, is dat dan een probleem? Ook op rustdagen neem ik het dan meteen na het opstaan. Maar jij neemt het dus eerst 8 weken, dan 4 weken niet en dan weer 8 weken? Mij werd gezegd dat een pauze niet nodig is. Maar ik wil wel zorgen dat me lichaam nog creatine aan blijft maken

Je zou het ff op moeten zoeken maar zijn een aantal creatine topics hier, 5g was d8 ik best veel (10g is helemaal overkill) ik geloof dat je iets van 3 per dag kon nemen ofzo... maar je moet het ff opzoeken.. 3xl weet er veel van.

Op rustdagen niet echt, maar op trainingsdagen is het beste na de training qua opname van de creatine.
Continue gebruik is met een lage dosis ook geen probleem (herstel), maar ik ervaar na een periode dat de effectieve werking van creatine afneemt (kracht plateau) en het dus raadzamer is om een pauze in te lassen zodat je er weer optimaal profijt van hebt.

Je zou het ff op moeten zoeken maar zijn een aantal creatine topics hier, 5g was d8 ik best veel (10g is helemaal overkill) ik geloof dat je iets van 3 per dag kon nemen ofzo... maar je moet het ff opzoeken.. 3xl weet er veel van.

Op rustdagen niet echt, maar op trainingsdagen is het beste na de training qua opname van de creatine.
Continue gebruik is met een lage dosis ook geen probleem (herstel), maar ik ervaar na een periode dat de effectieve werking van creatine afneemt (kracht plateau) en het dus raadzamer is om een pauze in te lassen zodat je er weer optimaal profijt van hebt.

Ja er staat zelf op de pot dat ik 5 gram kan nemen. En ik stop er inderdaad ook mee als ik merk dat ik op dat plateau kom! Maarja ik weet dus niet wanneer ik het het beste in kan nemen. Sommige zeggen maakt niks uit, andere zeggen na het opstaan, en andere weer voor of na de training

Als er op de pot 5 staat is het sowieso 3.

Als er op de pot 5 staat is het sowieso 3.

Ja maar ik lees echt overal dat iedereen 5 gram neemt. Maar oke ik neem morgen 5 gram, dat is toch op een trainingsdag en de eerste keer dat ik het neem. Dus ik neem het morgenvroeg en dan wil ik me nog meer inlezen erover. En 3XL zei dat je het niet per se op rustdagen hoeft te nemen. Dat is niet beter of slechter. Maar ik denk dat ik dan op rustdagen 2/3 gram neem

is wel al een tijd geleden dus misch is er weer wat veranderd maar ik dacht men inmiddels van mening was dat die 5g gwn je potje sneller op doet en voorderest niks.

Oke thanx voor de citaat. Ik las het alleen net te laat, want heb net 5 gram genomen. Maar oke dan neem ik 3 gram mee voor na de training

Rug en biceps vandaag!

DL5x50 warm up
5x60 warm up
5x80
5x90
5x100!!

One arm dumbbell row
8x24
8x26
8x28

Pull ups assisted
8x
8x
8xKracht is om te huilen bij pull ups

Lat pulldown wide grip
8x25
8x35
8x45

Curls met een gecurlde bar aan katrol.
8x20
8x30
8x40

Incline dumbbell curl
8x8
8x9
8x9

Hammer curls
8x8
8x10
8x10

Nice deadlift man, db rows zien er ook netjes uit.

Haha, jij ook al rug vandaag! Probeer de pull-ups anders een na je DL te doen?

Terug
Naar boven