metalfreack
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, jij ook al rug vandaag! Probeer de pull-ups anders een na je DL te doen?

Lekker bezig kerel, als je van de week hard door gaat haal je me straks nog in met DL.
Waarom doe je trouwens die 80 en 90? En niet 1 zware set?
toch niet slecht getraind jesper, respectabele incline bp!
Je schouders hebben er flink van langs gekregen man!
Hebben we nou al foto's? Of heb ik die gemist![]()

Nou gewoon de isolatie oefeningen. En ik denk dat ik niet iedere week ga deadliften, maar BOR erbij ga doen. Dus ene week BOR em andere week DL. En mijn benentraining wil ik onder de loep nemen. Dus misschien iets van lunges of een andere variant van squat erbij?
Nou toch eens gaan bedenken welk schema ik wil gaan doen. Want ik wil echt weer eens iets anders, waar ik eens lekker op kan knallen. Hoeft niet per se andere spiergroepen te combineren, maar ik wil eens andere oefeningen gaan doen. Iemand leuke tips?

Vanwaar wil je niet meer deadliften dan puur omdat je t geen fijne oefening vind?
Kan je mss je huidige schema posten.
Nee nee ik vind DL echt wel een lekkere oefening, alleen puur als variatie wil ik weer eens BOR doen. Misschien DL er wel uitgooien en dan BOR bij rug doen, en dan SIDL bij mijn benentraining?Waarom dan om en om, en niet gewoon dl helemaal uit je schema?
Waar je eventueel nog aan kan denken om deadlift er dus uit te gooien dan bijv sldl te doen bij je beenschema zodat je toch ergens een soort deadlift doet.
Je kan ook hyperextensions doen anders?
Ik doe zelf UB/LB, vind dat wel lekker werken. En ik snap het niet helemaal van ene keer dl, andere keer bor. Je kunt ook SLDL gaan doen ofzo voor hams.
Benen 2xpw vind ik zelf wel lekker, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen
Bij zon UB/LB schema moet je wel meer compoundgericht te werk gaan, in jouw schema zie ik nog best wat isolatieoefeningen. Niet dat dat erg is, maar bij UB/LB krijg je anders best veel volume![]()