Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
grote kans dat er minder mensen zijn vanwege het vieze *** weer, althans dat kon ik vandaag wel merken.
We horen het zo wel![]()
Gotta hate mondaysiig lekker benen gepakt kerel, standing calf raises zijn toch belangrijker dan seated
![]()

Stevige training.
Heb je daar echt een machine voor je calves te trainen?

Goeie training!
Is het een idee om lat pull down na incline dbp te doen zodat je triceps ff kunnen herstellen voor dbsp? Nu doe je dbsp direct na incline dbp, maar dat is praktisch zelfde beweging (alleen andere hoek) dus mij lijkt het dan dat je triceps en delts niet optimaal kunt gebruiken tijdens dbsp.
Ik heb zelf ook een tijdje zowel incline press als shoulder press (met bb of db) gedaan maar 1 van de 2 kun je dan toch niet helemaal lekker pakken. Ik weet je schema niet precies maar miss kun je ene keer dbsp voor incline doen en andere keer erna.
Lekker getraind brah! BP gaat weer de goede kant op of niet?

Goeie training!
Is het een idee om lat pull down na incline dbp te doen zodat je triceps ff kunnen herstellen voor dbsp? Nu doe je dbsp direct na incline dbp, maar dat is praktisch zelfde beweging (alleen andere hoek) dus mij lijkt het dan dat je triceps en delts niet optimaal kunt gebruiken tijdens dbsp.
Ik heb zelf ook een tijdje zowel incline press als shoulder press (met bb of db) gedaan maar 1 van de 2 kun je dan toch niet helemaal lekker pakken. Ik weet je schema niet precies maar miss kun je ene keer dbsp voor incline doen en andere keer erna.
+1
3 presses is wel een beetje overkill (is ook weer wachten op een schouder probleem) al helemaal als je net aan het herstellen bent van een schouderblessure. Als je ze per se wilt doen zou ik ze gewoon per training af wisselen dus een ohp met bv. een incline flye om toch je borst en bovenborst net iets harder aan te pakken, en als je incline bp doet misch wat side raises.
Het wordt overigens ook aangeraden om voor elke press, 2 tot 3 pulls te doen, maar goed dat moet je maar even kijken wat je daar mee wilt. Ik zou press en pulls wel steeds afwisselen, dus geen press na een press.