Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sterke training! mooie pr,
Sterke standing calf raises!

Heey lang niet meer gezien!
Gaat goed zo te zien, ik volg nu ook ub/lb![]()

Thanx buddy's! Fijn om te horen
Hehe vroeg me al af waar je bleef!
Ohh en hoe bevalt het? Heb je linkje naar je schema? Anders post hem eens![]()
Trainingsdag 1:
Back squat
Romanian deadlift
leg press
leg curl
Seated calf Raise
Barbell rollout
Trainingsdag 2:
bankdrukken
(weighted) chin ups
Incline dumbbell press
Dumbbell row
Rear laterals cable
Close grip benchpress
biceps hammer curls
Trainingsdag 3:
Back squat
Romanian deadlift
Lunges
Standing calf Raise
(weighted) back extension
Trainingsdag 4:
Bankdrukken
(weighted) Pull ups
Overhead militairy press
T-bar row
schrugs
Close grip benchpress
biceps ez bar curls

Hevig schema, ga je van afzien en lang mee bezig zijn (qua trainingsduur dan)
Vergeet wel geen abs te trainen, want dat staat er precies niet tussen
Hoezo kan je nu geen fatsoendelijk eten meenemen naar school?
. Is wel leuk, onze gym die een buikspierkwartier geeft, anders doe ik nooit iets aan abs..
. Alleen mijn probleem is dat ik rijst niet naar binnenkrijg zonder satésaus
. Vind het echt te droog en vind de rijst dan te overheersend.. Maarja misschien meer pasta gaan eten met zalm of andere soort vis! Maarja dat voedingsschema moet ik nog maken, maar eerst school afmaken! 
Ja ach het motiveert me wel! Ik wil het gewoon een keer uitgetest hebben!
En me abs gaan al helemaal afzien, heb nu nog pijn van gisteren. Is wel leuk, onze gym die een buikspierkwartier geeft, anders doe ik nooit iets aan abs..
En helaas nu in het laatste jaar heb ik veel wisseling in tijden gehad.. Maarja neem altijd standaard boterhammen met kipfilet en pindakaas mee naar school en een zak ongezouten pinda's! Maar wil gewoon graag in de zomer veel meer carbs en gezonde vetten binnen krijgen, aangezien ik 2 weken alleen thuis ben, kan ik daar dus gebruik van maken. Alleen mijn probleem is dat ik rijst niet naar binnenkrijg zonder satésaus
. Vind het echt te droog en vind de rijst dan te overheersend.. Maarja misschien meer pasta gaan eten met zalm of andere soort vis! Maarja dat voedingsschema moet ik nog maken, maar eerst school afmaken!
![]()
Herkenbaar. Ik doe enkel mijn abs als ik er zin in heb of ik nog tijd over heb na m'n workout (je kan al bedenken dat dat niet vaak voorvalt)
Misschien kan je er een basic tomatensausje of wat dan ook onder mengen? Probeer wat uit, uiteindelijk vind je echt wel iets naar je smaak. En er zijn inderdaad nog genoeg andere alternieven voor rijst!
Zit je in je laatste jaar?

Ja achja eerst nog eens fatsoendelijk leren koken voor mezelf, anders mag mijn vriendin die 2 weken koken! Nouja of dat goef gaat... ik zeg maar niks.
Ja helaas voor de 2de keer, maarja daarvoor speelde vorig jaar teveel persoonlijke problemen in het gezin. Heb een ingewijkeld gezin en dat maak het wel eens moeilijk![]()
Maarja dit jaar alles op de goeie rails en school gaat supergoed! Dusja laat dat diploma maar komen!![]()

)
Vrouwen in de keuken.. ik heb ook al gemerkt dat het niet meer van deze tijd is
Top dat het nu beter gaat (ik hoop zowel op school als thuis)
Plannen om nog een verdere studie te doen of niet?![]()

Is het gewicht van zo'n olympische bar niet meestal een 20 kilo?
Goede training bro, congrats met je PR. Je bent niet de enige die CGBP een vreselijke oefening vindt![]()
. En thanx bro