Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook veel last van acné, het gebruik van isolaat heeft dit wel duidelijk verminderd!

Interessant Daan! Ben er zelf namelijk over na aan het denken om naar de dermatoloog te stappen aangezien echt niks de acné op mijn rug helpt te voorkomen.. Maar wat vind je zelf dan negatief aan roa? (sorry als ik daar overheen heb gelezen)
. Zal het ff hier neerzetten, als je jouw bericht ook nog ff zou willen editten, want ik wil dat topic zo relevant mogelijk houden.
Wat ik negatief vind aan roa.
Het is echt een paardenmiddel, de bijwerkingen die er bij zitten zijn niet misselijk, je moet ook constant je leverwaarden/bloedwaarden blijven controleren.
Een aantal van de bijwerkingen die je tijdens een kuurtje kan verwachten:
-Last van stemmingswisselingen, je kan last krijgen van depressieve klachten of iig een minder positieve/blije blik.
-Verlaagd testosteron/dht, wat dus niet echt bevordelijk is voor gains.
-Langer herstel (pijnlijke gewrichten)
-En voor de rest kleine irritaties zoals bloedneuzen, hoofdpijn, overgevoeligheid voor zon, uitgedroogde huid & lippen (vocht vochtinbrengende cremes, labello & blistex worden je beste vriend).
Daar kan ik in principe wel mee leven maar waar ik me meer zorgen over maken zijn eventuele permanente bijwerkingen. Ik lees en hoor dus steeds vaker van mensen dat er permanente bijwerkingen aan roa zitten zoals:
-Libidoproblemen
-Potentiestoornissen
-Verlaagd testosteron
-Verlaagd DHT
-Vermindering van coïtusuele sensatie wat soms kan leiden tot ‘'coïtusual dysesthesias’’. Wat er basically op neer komt dat coïtus aanvoeld alsof je gestoken word door naalden.
Nou is hier geen onderzoek naar gedaan, dus het blijven maar ervaringen... maar daarom probeer ik een beetje te peilen wat de ervaringen zijn van mensen die roaccutane gebruikt hebben. Want eerdergenoemde bijwerkingen klinken nogal angstaanjagend.
.tamme beentraining, maar iedereen heeft wel een minder dagje![]()

Heb het veranderd, hoop dat je dat goed vind.
De bijwerkingen klinken dus echt niet fijn.. Ik hoop dat dit niet bij iedereen het geval is. Want zo weet ik zeker dat ik niet aan roa begin
---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 18:53 ----------
Helaas wel.. Maar volgende training wordt er goed aan gewerkt! Train ze toch eigenlijk 2x per week, dus dat zal niet een heel groot probeel zijn![]()

Haha je had niet zoveel moeite hoeven te doen hoor, je had ook gewoon een streepje kunnen zetten
Maar ja nogmaals die tijdelijke bijwerkingen zijn niet zo'n groot probleem imo, dus laat je daar vooral niet door tegen houden (als je acne ernstig is). Maar die permanente....

Nee weet ik, maar dacht: Ach voor hem doe ik wel moeite
En inderdaad weet ik dat de tijdelijke bijwerkingen niet zo erg zijn, maar dan nog schrijft mijn huisarts het niet snel voor. Nu weet ik niet of een dermatoloog dat wel doet.

)Lief
Niet erg zou ik nou ook niet weer zeggen, dat spul kan ook voor mislukte kinderen zorgen, dus het is wel vrij heavy shit. Kan je lever ook verkloten, vandaar dat je moet testen....
Maar ja of ze het makkelijk voorschrijven, dat hangt heel erg van de dermatoloog af (huisarts hoort het geloof ik niet voor te kunnen schrijven). Iets van 10 tot 15 ontstekkingen op bv. je gezicht is denk ik wel genoeg, overigens willen de meeste dermatologen (en huisartsen) dat je eerst alle andere middelen probeert, zoals differin, benzoylperoxide, minocycline, antiobiotica e.d. als het niet te erg is wil dat meestal wel helpen (bij mij werkte dat in het begin goed, maar volgens mij heb ik een beetje een imuum opgebouwd)
)
ik ben het er ook nog niet helemaal over eens of ik nou wel of niet ga stoppen (krijg morgen ook nog wat uitslagen te horen).know that feel bro, ook kapot slechte genen, en niks lijkt te werken. Rug, borst en gezicht helemaal onder (zonder roa tenminste)
Ik zou idd dan maar eens een afspraak maken met de dermatoloog, hou dan alleen m'n topic in de gaten zal ik zeggenik ben het er ook nog niet helemaal over eens of ik nou wel of niet ga stoppen (krijg morgen ook nog wat uitslagen te horen).
Differin duurt overigens 6 weken voordat het werkt, dus je moet helaas wel geduld hebben. Kan je familie niet smeren? of woon je niet meer thuis?

Het hoeft niet lekker te zijn Jesper, denk aan je gains.
Moet niet moeilijk zijn toch.
Melk
Whey
Oats
Banaan
Yoghurt
Ijsblokjes zodat hij lekker koud is
Smakelijk![]()
melk havermout/brinta Bevroren frambozen/aardbeien 30/45 gram whey hmm