Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training man mooie PR op de incline db bp.
Hoe zijn je examens gegaan?

Lekker getraind bro! meteen ff PR gepakt.
Wat vind jij beter curls met ez-bar of met een straight bar? heb vorige keer met straight bar geprobeerd maar vond dat helemaal niks, had het idee dat ik meer kon met een ez bar.
Wat bedoel je trouwens precies met een ronddraaiende beweging met die shrugs? dat kan volgens mij echt killing voor je schouders zijn.
Lekkurrrrrr
Maar die draaiende beweging bij shrugs heeft geen meerwaarde.
Ik zou als ik jou was gewoon het lekker bij normale shrugs laten![]()
Nouja zo'n beest in onze gym zei dat ik er voor zorgde dat de traps op gelijke plekken werd aangepakt, hij deed ze zelf ook op de normale manier maar merkte dat de voorkant meer naar buiten kwam ofzoiets. Toen is hij ze draaiend gaan doen en merkte meteen dat de traps normaler uitzagen. Hij heeft echt huge traps hahaha. Maarja vind ze zelf ook niet echt fijn om draaiend te doen. Is de eerste en laatste keer haha.
En Daan, de curls met Ez-bar voelen idd fijner aan. Maar voor de variatie zou ik zeker af en toe de straight bar curls erin houden. Met de barbell kun je dan 21'en, dat is best killend voor je biceps. Maar ez-bar is bijvoorbeeld echt zwaar als je weinig rust neemt tussen de sets. Ik doe vaak dan 20 reps, doorgeven aan mijn neef, hij doet hetzelfde, en dan doe ik 15 reps, en probeer te eindigen rond de 10 reps. Is echt killend en dikke pomp haha
21en is gewoon curls doen 7 hele reps dan 7 halve vanaf beneden tot de helft en daarna 7 reps vanaf half weg tot boven 3x7=21 vangst De naam is echt slopent maar wel lekker om het laatste uit je biceps te trekken.

Sterke training nette bp!, en pr.
Schouders zou ik niet gaan rondraaien niet echt goed, had ik gehoord .
je je kan ze wel klein beetje schuin naar achtere doen zeg maar zodat je traps beter kan aan spannen

Vergeven en vergeten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag simpele training met vriendin aangezien ik me niet lekker voel en barstende hoofdpijn heb..
Leg extensions
8x30
8x40
8x50
Leg curls
8x30
8x41
8x50
Lunges
3x10x10
Calf raise machine
8x140
8x160
8x200
Recumbent Leg press
10x50
10x70
10x90
Ligt misschien aan het weer voel me vandaag ook helemaal lam & koppijn enz..