Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Mooie verdeling hoor snap dat het lekkerder gevoel geeft je krijgt natuurlijk meer oefeningen per keer per spier groep. Zit nu ook weer op een split dit door me Werk en de tijd die ik nog heb met al het overwerk.
Als dit voor hou beter werk zou ik geen reden weten om het niet te doen.
Ziet goed uit zou gewoon doen, ub/lb vind ik wel lekker alleen het is heel belastend vooral voor je benen
Ik doe ub/lb en moet zeggen dat het me beter bevalt als een splitschema.
Spierpijn hoeft ook niet he, met ub/lb pak je gewoon alles 2x in de week aan![]()
Je hebt me al paar 100x horen zeggen maar ben echt geen fan van die 1x per week splitsJe hebt wel de mogelijkheid om echt elke hoek te pakken wat ook wel lekker is (dat probleem heb ik nu een beetje) & als je lichaam daar goed op reageert... maar goed jij merkt zelf waarschijnlijk ook wel dat na 3 - 4 dagen je echt allang hersteld bent.
Wat je misch ook zou kunnen doen dat je er een 5 daagse split van maakt ofzo. Dan kan je het zo maken dat je alle groepen twee keer per week pakt behalve de meer gevoelige groepen (rug & schouders, bovendien worden die sowieso met de rest wel beetje meegetraind). Gozer die ik ken doet dat ook altijd, ben alleen vergeten hoe dat nou precies opgebouwd was.
Ja ik vind split zelf gewoon fijn trainen. Straks na de examens heb ik superlang vakantie en kan ik gewoon heerlijk 5x per week gaan. Met ub/lb houden mijn benen dat echt niet.. En op split reageer ik gewoon lekker! Dus straks krijgen jullie de oefeningen te zien

Je hebt wel de mogelijkheid om echt elke hoek te pakken wat ook wel lekker is (dat probleem heb ik nu een beetje) & als je lichaam daar goed op reageert... maar goed jij merkt zelf waarschijnlijk ook wel dat na 3 - 4 dagen je echt allang hersteld bent.
. hoe regel je je setjes voor BP?