XXL Nutrition

LOG van Jespeeer

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Congrats met je PR!

Goed man !

wow nette pr! op naar de 100

• #1.046
Vandaag waarschijnlijk eerste en laatste training van deze week :(. Ik heb het gewoon druk deze week met school, rijles, vriendin en werk.. Vanaf maandag heb ik 2 weken vakantie, maar die staan volgepland met leren voor de eindexamens :o. Maar als ik tijd heb ga ik trainen! Eerst even school goed afmaken en dan kan ik er weer vol tegenaan!

Schouders/traps/triceps

Barbell press behind neck (in smith)
10x30
8x40
6x50.. valt tegen

DB shoulder press
8x18
8x20
7x20 ook dit valt tegen..

Side raises
8x8
8x9
8x10

Rear delt flyes
8x6
8x7
8x8

Reversed peck deck
8x25
8x30
8x35

DB shrugs
10x18
10x20
8x22

Barbell shrugs in smith
8x40
8x60
8x80

Rope push down
8x27.5
8x36
8x45.5

V-bar pushdown
8x32
8x41
8x50

Mwah niet echt geweldige training

Vandaag waarschijnlijk eerste en laatste training van deze week :(. Ik heb het gewoon druk deze week met school, rijles, vriendin en werk.. Vanaf maandag heb ik 2 weken vakantie, maar die staan volgepland met leren voor de eindexamens :o. Maar als ik tijd heb ga ik trainen! Eerst even school goed afmaken en dan kan ik er weer vol tegenaan!

Schouders/traps/triceps

Barbell press behind neck (in smith)
10x30
8x40
6x50.. valt tegen

DB shoulder press
8x18
8x20
7x20 ook dit valt tegen..

Side raises
8x8
8x9
8x10

Rear delt flyes
8x6
8x7
8x8

Reversed peck deck
8x25
8x30
8x35

DB shrugs
10x18
10x20
8x22

Barbell shrugs in smith
8x40
8x60
8x80

Rope push down
8x27.5
8x36
8x45.5

V-bar pushdown
8x32
8x41
8x50

Mwah niet echt geweldige training

Wou net vragen of er nog update kwam :o

Kan me voorstellen dat het een drukke periode is, ach fftjes doorzetten... dat feel wanneer je geslaagd bent, nog nooit zo blij geweest :D

Anders misch een idee om tijdelijk om te schakelen naar een ''kleiner'' schema. Ga je nog maar 3x per week trainen en elke training is max 1 uur of eigenlijk korter. Starting strength of stronglifts lijkt me ideaal als je amper tijd hebt (en dan alleen echt de basics, alleen de 3 compounds). Vind je zelf misch niet geweldig maar kan je tenminste nog wel 3x per week trainen.

• #1.048
Wou net vragen of er nog update kwam :o

Kan me voorstellen dat het een drukke periode is, ach fftjes doorzetten... dat feel wanneer je geslaagd bent, nog nooit zo blij geweest :D

Anders misch een idee om tijdelijk om te schakelen naar een ''kleiner'' schema. Ga je nog maar 3x per week trainen en elke training is max 1 uur of eigenlijk korter. Starting strength of stronglifts lijkt me ideaal als je amper tijd hebt (en dan alleen echt de basics, alleen de 3 compounds). Vind je zelf misch niet geweldig maar kan je tenminste nog wel 3x per week trainen.

Weet ik man, nog even doorbijten! Ik wilde inderdaad eerst een fullbody/SS training neerzetten, maar ik deed toch maar schouders. Vanaf maandag kan ik er weer tegenaan!

Sterk van je bro! Ik zit al te klagen met die paar uur les die ik heb in de week, vriendin die op kot zit & 1x per week werk.
Mooi dat je je prioriteiten kan stellen! :thumb:

school en sociaal leven gaat voor! maar rust is groei en dan kan je nog harder en sterker trainen keep up!

Jammer dat je het zo druk hebt man, maar prima training!

Idd zoals de rest al zegt, sommige dingen zoals school gaan nu eenmaal voor op trainen.
Je kan altijd nog thuis wat BW oefeningen doen zoals dips (rand bed) bulgarian SQ (stoel) push-ups enz.
Alvast succes met het leren voor je examens.

Mooie training man en zeker goed dat je je school voor laat gaan dat heb je je hele leven nog nodig.

• #1.054
Sterk van je bro! Ik zit al te klagen met die paar uur les die ik heb in de week, vriendin die op kot zit & 1x per week werk.
Mooi dat je je prioriteiten kan stellen! :thumb:

school en sociaal leven gaat voor! maar rust is groei en dan kan je nog harder en sterker trainen keep up!

Jammer dat je het zo druk hebt man, maar prima training!

Idd zoals de rest al zegt, sommige dingen zoals school gaan nu eenmaal voor op trainen.
Je kan altijd nog thuis wat BW oefeningen doen zoals dips (rand bed) bulgarian SQ (stoel) push-ups enz.
Alvast succes met het leren voor je examens.

Mooie training man en zeker goed dat je je school voor laat gaan dat heb je je hele leven nog nodig.

Dankjewel voor jullie steun mannen! Binnekort kom ik weer langs in jullie logje's ;)
Morgen gala, en vrijdag ook een schoolfeest, en zaterdag en zondag werken.. Dus maandag hopelijk weer een training neerzetten!

Tijdje hier niet geweest... Succes met je examens man! Vergeet vooral niet ook te ontspannen :)

Playen op die gala jwt sjsjsjsj beest

• #1.057
Yesss eindelijk weer trainen. Veel problemen gehad maar die zijn nu voorbij :). Let's do this!

Benen!

Losse barbell bezet :(

Squat in smith..
8x40
8x50
8x60, daarna werd ik misselijk

Lunges
8x14
8x14
8x16

Leg curls
8x27.5
8x36
8x45.5

Leg extensions
8x27.5
8x36
8x45.5

Standing calf raises machine
8x120
8x150
8x170

Lekker om weer te trainen! Dit wordt een hel deze week met spierpijn haha

Welkom terug!
Mooie eerste training terug, jammer dat je misselijk werd bij de squat. knowthatfeel
Mooie calf raise :thumb:

Lekker dat je weer eens kon trainen man! Sterkte met de spierpijn ;)

Mooie eerste training weer. Wel minder dat je misselijk werd.

Terug
Naar boven