XXL Nutrition

LOG van Jespeeer

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Ik weet niet op wat voor manier jij t-bar rows doe tmaar 75kg is echt aan de hoge kant.
Je moet misschien wat minder inzitten wat je van een oefening vind maar hoe je hem voelt en gewoon heel strict en goed aanspannen en bovenin vast houden dan vind ik zowel t-bar row als db row heerlijke oefeningen.

Ja weet ik. Dat was ook veels te zwaar.. Maar volgende keer ga ik een stuk lichter ;)

Strict langzaam naar beneden bovenin vasthouden dan is het heerlijke oefening.
Overigens doe je op een losse barbell of op soort van plate loaded t-bar row machine?
Want op die machine voel ik hem ook totaal niet lekker en met losse barbell wel overigens moet je dan wel het gewicht van de stang niet meerekenen.

tog sterke training, volgende training eerste paar setjes 75% minder pakken Goed je spieren aan spannen, eigenlijk alleen je spieren werk laten doen.

Succes met je examens brah!!

• #1.085
Today: chestday!

BP
8x40
8x50
8x60
7x70

Incline BP
8x40
8x50
8x60

Decline BP
8x40
8x50
8x60
8x65

Hehe genoeg barbell werk

Incline flyes
8x14
8x15
8x18
Lekker easy en rustig

Peck deck
10x20
10x35
8x45

Dips
8xbw
8xbw
Gesloopt

Straight bar pushown
8x20
8x30
8x40

Rope pushdown
8x25
8x35
8x40

Matige training aangezien ik heel weinig had geslapen.. Vanaf morgen beginnen de eindexamens voor mij :(
Vandaag wel geslaagd voor de auto theorie in een keer! :D

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 21:36 ----------

Strict langzaam naar beneden bovenin vasthouden dan is het heerlijke oefening.
Overigens doe je op een losse barbell of op soort van plate loaded t-bar row machine?
Want op die machine voel ik hem ook totaal niet lekker en met losse barbell wel overigens moet je dan wel het gewicht van de stang niet meerekenen.

tog sterke training, volgende training eerste paar setjes 75% minder pakken Goed je spieren aan spannen, eigenlijk alleen je spieren werk laten doen.

Ja ik deed het gewoon met een losse barbell, maar volgende keer inderdaad lichter!

Succes met je examens brah!!

Thanx bro!

Flinke training flink wat oefeningen zelf gaat hier mijn voorkeur niet naar uit maar klasse training ik denk dat je decline nog wel een stukje zwaarder kan.

• #1.087
Flinke training flink wat oefeningen zelf gaat hier mijn voorkeur niet naar uit maar klasse training ik denk dat je decline nog wel een stukje zwaarder kan.

Dankjewel man! Ja ik kies hier ook normaal niet voor maar toch even zo'n training neerzetten aangezien ik weinig kan trainen

Goede training bro, mooi volume! Succes met je examens!

Succes ermee en top dat je auto theorie hebt gehaald!

Sterke bp man! , Mooi man dat je geslaagd ben voor je theorie! hoeveel vragen had je fout?

• #1.092
Vandaag benen en beetje biceps
Bodyfat met 0,5% gezakt tegenover een maand geleden. Zit nu op 12,4 :)

Squat
8x50
8x60
8x70

Lunges
8x14
8x16
8x16

Leg curls
8x27.5
8x36
8x45.5
8x54.5

Leg extensions
8x27.5
8x36
8x45.5
8x50

Calf raises machine
10x130
10x170
10x200

Curls met curlbar (excl. gewicht van bar)
10x10
10x15
8x20

Incline dumbbell curls
8x9
8x10
8x10

Cable single arm curl
10x9
10x13.5
10x18

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 20:35 ----------

Succes ermee en top dat je auto theorie hebt gehaald!

Sterke bp man! , Mooi man dat je geslaagd ben voor je theorie! hoeveel vragen had je fout?

Dankjewel mannen!
4 fout haha :)

Mooi training weer, top :thumb:
Calf Raises Machine 200 whut.. :D

Mooie training man!

• #1.095

Ha nice man, praktijk straks met twee vingers in je neus :D

En lekker getraind brah! kijk uit met die standing calf raises, die druk op je schouders is niet echt bevorderlijk voor je shoulder health!

Doe je trouwens wel met pause holds dan dat je ze niet voelt?

netjes!, Hoe meet jij je Bodyfat?

• #1.098
Ha nice man, praktijk straks met twee vingers in je neus :D

En lekker getraind brah! kijk uit met die standing calf raises, die druk op je schouders is niet echt bevorderlijk voor je shoulder health!

Doe je trouwens wel met pause holds dan dat je ze niet voelt?

Thanx bro :D
Druk op mijn schouders valt mee, zitten echt 2 grote kussen erop en die drukken niet te hard. En ja kuiten doe ik af en toe met pause holds, maar daar ga ik meer gebruik van maken!

netjes!, Hoe meet jij je Bodyfat?

Thanx! 4 puntsmeting met huidplooimeter

Nette training man goed dat je vet wat is gezakt tot hoever wil je gaan zakken?

200 kg calf raises sjsjsjsjsj. Nu moet ik je gaan inhalen!

Terug
Naar boven