Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker dat je weer eens kon trainen man! Sterkte met de spierpijn![]()
Welkom terug!
Mooie eerste training terug, jammer dat je misselijk werd bij de squat. knowthatfeel
Mooie calf raise![]()
Mooie eerste training weer. Wel minder dat je misselijk werd.

Ik blijf me echt steeds verbazen hoe sterk je incline DB flyes is! Knap bro![]()
Ja ik kon flat ook zwaarder doen, maar heb daar beetje mijn spieren goed mee opgewarmd en bij de incline gewoon vol gas!
Haha ja hopelijk morgen weer een training neerzetten!Lekker getraind brah! nice dat je nog tijd hebt gevonden, nog 10 dagen![]()
Thanx kerel!Oh lekker maat! Idd die incline flies zijn echt zwaar, goed bezig!
Thanx bro! Ja ze zijn allemaal goed gegaan, maar de laatste beginnen om 14mei dus ik kom weer aan het leren..Lekkere training weer ookal zat et wat tijd tussen. Hoe zijn je examens gegaan?
Ja manJesper die straight bar curl is zon kabeloefening niet?
Beter doe je gewoon een keer flink zware barbell curlsgewoon lekker 4-5 reps maar dan gewoon zwaar pakken!
. Volgende keer idd barbell curls! 

Vandaag rug op het programma met biceps. Is nu niet zo'n probleem dat ik 2x biceps achter elkaar train, genoeg rust gehad! Net een schepje Swollen genomen (PWO) eens kijken hoe het gaat.
Deadlift
8x60
8x80
5x100
5x110
Grip verloren..
T-bar row (voor de eerste keer)
8x40
8x60
5x75.. niet zo fijne oefening
Seated row c-curve (machine)
8x50
8x65
8x70
DB row
8x22
8x24
8x26
Blijf dit ook een vreselijke oefening vinden
Chin ups
8xassisted
8xassisted
5xbw
Lat pulldown wide grip
8x25
8x35
6x40
Wat een t*ring training tot nu toe.. Mijn armen voelen vermoeid aan dus geen oefening voor biceps. Valt echt tegen om na 2 weken niet trainen en daarna weer hard er tegen aan te gaan![]()
Paar trainingen gemist. Jammer van die laatste, maar als je nu weer constant kan trainen ben je zo weer gewend!
Heu deadlifts, das lang geleden of niet? Toch netjes gewicht brah.
Wat vind je k*t aan die DB rows? Vind juist heerlijke oefening, alleen chins voel ik beter als die. Anders kan je ook gewoon pendlays doen ook een heerlijke oefening.
.
. Ik geloof dat jij een mooi filmpje had, toch? Thanx bro