metalfreack
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gaat een pijnlijke worden en wat was je excuus om benen over te slaan?
BOR overhandse grip als je de bar naar je juist onder borst brengt.
Als je naar middenrif gaat kan je eventueel je mixed grip gebruiken.
. En vorige week bijna geen tijd door me examens.. Dus volgende week 2x benen doen denk ik 
bijna geen tijd, dus dan had je toch nog tijd voor die benen?
En volgende week 2 maal benen! Dat zou zo elke week moeten zijn
![]()

Ja daar heb je helemaal gelijk in man. Maarja ik wil wel 2x per week me benen doen. Die lopen het meest achter![]()

Ja ik blijf zwak op me Squat. Maar ik vind het dan zo vies zwaar om dan omhoog te komenPrima training! Volgende keer 70 kg onder par squatten dan!

Ja ik hoor ook goeie dingen over wendler. Ik moet alleen dan alles opnieuw uitvogelen, want ik snap de ballen van dat schema hahaEUhm ik zou dan wendler pakken ik zie veel mensen veel gewicht er mee pakken.
Ik kan helaas niet eigen ervaring spreken maar binnenkort ga ik ook over op wendler
Ja ik blijf zwak op me Squat. Maar ik vind het dan zo vies zwaar om dan omhoog te komen
Ja ik hoor ook goeie dingen over wendler. Ik moet alleen dan alles opnieuw uitvogelen, want ik snap de ballen van dat schema haha
Dankje bro!
Je hebt soort van boek dat lees je echt binnen 30-40 min uit en dan snap je t helemaal.
Ik had toen van bjorn hem misschien even berichtje sturen?

Dubbel post verder nette training man af en toe oefeningtje extra is wel lekker he![]()