- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede training goed volume, die fly's zijn met dumbbells? niet een beetje erg zwaar dan?
. Maar klopt is wel heavy maar ik kan ze wel doen met de goeie form dus 
Nette borsttraining.
Al evolutie in uitzicht t.o.v begin pictures op paginga 1?

Dankjewel man. En ja is met Dumbbells. Maar klopt is wel heavy maar ik kan ze wel doen met de goeie form dus
![]()
Ah oke, zelf doe ik ze met wat minder gewicht omdat ik snel pijn krijg bij m'n elleboog en schouder. En als ik ze zwaar pak strek ik m'n arm wat minder wat voor de form minder is, viel me gewoon ff op omdat je DB press bijna even sterk is

Lekkere training wanneer ga je nou al je 1rm uittesten je hebt er nu dus eentje?

Dankjewel man!
---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 21:49 ----------
Hopelijk morgen mijn 1RM DL en BP. En SQ moet eventjes wachten. Heb t*ring spierpijn in bovenbenen. En ook nog beetje in me borst. Dus anders test ik ze zaterdag of zondag![]()

Ben benieuwd
Die eerste cycle word zwaar light weight baby voor ons beide![]()

Ja toen ik met Starting Strength begon, gaf ik het al na 2 weken op. Omdat het me gewoon te licht was. Maar dit keer gewoon doorzetten![]()

Voordeel hiervan is moet je 5 reps en is dat te licht dan maak je er toch gewoon 10
Das het chille aan die repouts
Ja zover ben ik nog niet met lezen van dat boek haha. Ik snap sowieso niet wat ze met repout bedoelen? Dus nessie, leg uit
Repout is gewoon de laatste set.
Bijv 85% x 5 op dag 1 is uit me hoofd de repout het houd in kort gewoon in je moet er zoveel mogelijk doen maar minimaal 5.
Als je er geen 5 haalt dan moet volgende cycle weer het gewicht naar beneden doen of op het zelfde gewicht blijven zitten in ieder geval het niet verhogen.
cycle= 4 weken trouwens en per cycle moet je het gewicht je trainingsmax 10% van je 1rm dus verhogen met 5kg of 2,5 kg.
Ik doe bijv squat deadlift 5 kg en benchpress en schouders met 2,5kg
beetje duidelijk zo/
Mooie training weer. Lekker die press.
Succes met je DL!