XXL Nutrition

LOG van Jespeeer

goed bezig

Goede training goed volume, die fly's zijn met dumbbells? niet een beetje erg zwaar dan :p?

• Topic Starter Topic Starter
Nette borsttraining.

Al evolutie in uitzicht t.o.v begin pictures op paginga 1?

Dankjewel man. En ja is met Dumbbells :D. Maar klopt is wel heavy maar ik kan ze wel doen met de goeie form dus :)

Ah oke, zelf doe ik ze met wat minder gewicht omdat ik snel pijn krijg bij m'n elleboog en schouder. En als ik ze zwaar pak strek ik m'n arm wat minder wat voor de form minder is, viel me gewoon ff op omdat je DB press bijna even sterk is

Ah oke, zelf doe ik ze met wat minder gewicht omdat ik snel pijn krijg bij m'n elleboog en schouder. En als ik ze zwaar pak strek ik m'n arm wat minder wat voor de form minder is, viel me gewoon ff op omdat je DB press bijna even sterk is

Nee klopt. Maarja ik de fly's nu niet zwaarder pakken want dan verneuk ik wel de form.. en dat wil ik niet. Maar de fly's voel ik niet echt werken op me borst. Peck deck machine wel!

Seated milatary press
5*30
5*40
5*50
2*60
Oke 60 hou ik dus als me 1RM.

Dumbbell press superset met front raises

8*16 - 8*6
8*18 - 8*6
8*20 - 8*6
Dit moet ik vaker doen!

Reversed peck deck
8*20
8*30
8*40

Side raises
8*8
8*9
8*10

Upright row met curlbar
8*10
8*15
8*20

Shrugs met dumbbells ( seconden gespannen vasthouden, dan langzaam naar beneden)
8*18
8*18
8*18

Lekkere training man! Goede presses.

Lekkere training wanneer ga je nou al je 1rm uittesten je hebt er nu dus eentje?

Dankjewel man! :)

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 21:49 ----------

Hopelijk morgen mijn 1RM DL en BP. En SQ moet eventjes wachten. Heb t*ring spierpijn in bovenbenen. En ook nog beetje in me borst. Dus anders test ik ze zaterdag of zondag :D

Ben benieuwd:)
Die eerste cycle word zwaar light weight baby voor ons beide:)

Ja toen ik met Starting Strength begon, gaf ik het al na 2 weken op. Omdat het me gewoon te licht was. Maar dit keer gewoon doorzetten :)

Voordeel hiervan is moet je 5 reps en is dat te licht dan maak je er toch gewoon 10:D
Das het chille aan die repouts

Ja zover ben ik nog niet met lezen van dat boek haha. Ik snap sowieso niet wat ze met repout bedoelen? Dus nessie, leg uit

Repout is gewoon de laatste set.
Bijv 85% x 5 op dag 1 is uit me hoofd de repout het houd in kort gewoon in je moet er zoveel mogelijk doen maar minimaal 5.
Als je er geen 5 haalt dan moet volgende cycle weer het gewicht naar beneden doen of op het zelfde gewicht blijven zitten in ieder geval het niet verhogen.

cycle= 4 weken trouwens en per cycle moet je het gewicht je trainingsmax 10% van je 1rm dus verhogen met 5kg of 2,5 kg.
Ik doe bijv squat deadlift 5 kg en benchpress en schouders met 2,5kg
beetje duidelijk zo/

Repout is gewoon de laatste set.
Bijv 85% x 5 op dag 1 is uit me hoofd de repout het houd in kort gewoon in je moet er zoveel mogelijk doen maar minimaal 5.
Als je er geen 5 haalt dan moet volgende cycle weer het gewicht naar beneden doen of op het zelfde gewicht blijven zitten in ieder geval het niet verhogen.

cycle= 4 weken trouwens en per cycle moet je het gewicht je trainingsmax 10% van je 1rm dus verhogen met 5kg of 2,5 kg.
Ik doe bijv squat deadlift 5 kg en benchpress en schouders met 2,5kg
beetje duidelijk zo/

Jaja dat snapte ik al. Maar oke ik wist niet wat repout betekende haha. Maarja dus op het begin dan zoveel mogelijke herhalingen doen? En als het zwaarder wordt, steeds die 5 proberen te halen enzovoort

Mooie training weer. Lekker die press.

Succes met je DL!

Terug
Naar boven