XXL Nutrition

LOG van Jespeeer

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
nette train!, bench dips doe je dat met gewicht? Paar platen op je benen en je benen op hoger stuk leggen?

Thanx man! Ja ik dip tussen 2 bankjes. En nu met een dumbell tussen mijn benen aangezien mij dat lukt als ik alleen train. Normaal paar schijven op mijn benen :)

Mooie training weer Jesper! Ben wel benieuwd hoe je benen goed geposeerd uitkomen op de foto, want vind 64cm bij 1.80m niet verkeerd hoor Bro!

Die concentration curls zullen wel goed gevoeld hebben, nadat je ze een tijd niet hebt gedaan. Persoonlijk vind ik een bicep-training zonder concentration of preacher curls niet satisfying..

• #1.643
Mooie training weer Jesper! Ben wel benieuwd hoe je benen goed geposeerd uitkomen op de foto, want vind 64cm bij 1.80m niet verkeerd hoor Bro!

Die concentration curls zullen wel goed gevoeld hebben, nadat je ze een tijd niet hebt gedaan. Persoonlijk vind ik een bicep-training zonder concentration of preacher curls niet satisfying..

Haha ja thanx bro. Ik hoop dat ze er een beetje goed opstaan. Concentration curls zijn inderdaad wel fijn, vond ze eerst minder fijn aanvoelen. Preacher curls kun je bij ons alleen bij apparaten doen, die zijn niet zo fijn :(

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Vandaag: borst + rug

BP
5x5x75

Incline DB press
12x20
12x26
8x32
**** kreeg de eerste herhaling van 36 net niet alleen, nergens iemand die me goed kan spotten :(
8x34
8x30

Pull ups ss lat pulldown
10xBW - 12x30
8xBW - 12x30
6xBW - 8x40

Seated cable row (v-bar)
12x54 5 lekkere MMC!
10x63.5
10x63.5
10x63.5 was dus sterker dan ik verwachtte :o
10x72.5
Dat ging lekker!

Chest press c-curve (machine) ss peck deck
12x35 - 10x40
12x45 - 10x50
10x50 - 8x45

One arm dumbell row
10x24
10x28
8x28

Was een lekkere training!

Mooie training! Klote van die dumbelpress! altijd lastig als je de eerste rep niet gecleant krijgt, want de reps erna lukken vaak wel gewoon.

Goed weekend gozer!

• #1.645
Mooie training! Klote van die dumbelpress! altijd lastig als je de eerste rep niet gecleant krijgt, want de reps erna lukken vaak wel gewoon.

Goed weekend gozer!

Thanx bro! Ja normaal heb ik altijd wel een goeie spotter, maar die was nu niet mee :(
Geniet nog van je zondag!

Vandaag: benen

SQ
10x50
5x60
5x70
5x80
5x90
5x80
Ging moeizaam... Valt te merken dat ik vrijdag op zaterdag weinig slaap heb gehad :(

Walking lunges
10x14
10x14
10x14

Seated leg press
12x100
12x120
12x130
Die ga ik voelen morgen :o

Seated leg curl
10x41
10x45.5
10x45.5

Seated leg extensions
10x45.5
8x50
10x54.5

Seated calf raises (smith)
12x60
12x90
12x100

Standing calf raises machine
8x170
8x160
8x160

+abs

Ach dat een oefening wat minder gaat hoort erbij he ;)

Trouwens hoeveel dagen per week train je, vind het best veel zo te zien :P

Benen op zondagmorgen! Respect bro!:thumbs:

Jezus je blijft maar gaan brah. Train je 6x p/w ofzo?

• #1.649
Ach dat een oefening wat minder gaat hoort erbij he ;)

Trouwens hoeveel dagen per week train je, vind het best veel zo te zien :P
klopt, laatste tijd kan ik gewoon niet stilzitten. Heb de afgelopen weken 6x per week getraind. Neem op de zatedag rust i.v.m werk.. Binnekort zal ik rustiger aan doen

Maybe :rolleyes:

Benen op zondagmorgen! Respect bro!:thumbs:

Haha thanx bro! Tja er moest getraind worden he ;)

Ps: Benen en rug pics gemaakt, krijg ze alleen niet gedraaid :s, maar probeer straks op mijn andere laptop!

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Jezus je blijft maar gaan brah. Train je 6x p/w ofzo?

Yes, zie mijn antwoord op Jay haha. Tot nu toe gaat 6x p/w erg lekker :D

Ziek jelly man, heb amper tijd voor 3x p/w. Studie is niet erg druk of wel haha :p?

• #1.651
Ziek jelly man, heb amper tijd voor 3x p/w. Studie is niet erg druk of wel haha :p?

Haha toevallig dat je erover begint, maar morgen heb ik gesprek met decaan dat ik stop met de opleiding. Ik haal alles wel makkelijk, maar vind er niks aan. Wat mij interesseert is het menselijk lichaam. Ik ga dus fysiotherapie proberen! En dan heb ik dus een stuk minder tijd om te sporten. Maar het is wel een opleiding die ik echt te gek vind, dus hopelijk kom ik door de selectie! :D

Wat voor studie deed je nu dan?

Haha toevallig dat je erover begint, maar morgen heb ik gesprek met decaan dat ik stop met de opleiding. Ik haal alles wel makkelijk, maar vind er niks aan. Wat mij interesseert is het menselijk lichaam. Ik ga dus fysiotherapie proberen! En dan heb ik dus een stuk minder tijd om te sporten. Maar het is wel een opleiding die ik echt te gek vind, dus hopelijk kom ik door de selectie! :D

Ah wat deed je nu dan?

Maar vet man! Dan heb je idd iets minder tijd :p Kom gezellig bij mij in utrecht studeren dan, samen ff fysiotherapie onveilig maken.

Fysiotherapie is echt nice idd als menselijk lichaam / fysiologie interessant vind. Maar trok geneeskunde jouw niet dan? Dat lijkt me uiteindelijk nog leuker.

Ah wat deed je nu dan?

Maar vet man! Dan heb je idd iets minder tijd :p Kom gezellig bij mij in utrecht studeren dan, samen ff fysiotherapie onveilig maken.

Fysiotherapie is echt nice idd als menselijk lichaam / fysiologie interessant vind. Maar trok geneeskunde jouw niet dan? Dat lijkt me uiteindelijk nog leuker.

Ik studeer ook in utrecht, waar train je precies?

En ik zit ook aan fysio te denken maar hoeveel college heb je precies want schijnt best zwaar te zijn.

Ik studeer ook in utrecht, waar train je precies?

En ik zit ook aan fysio te denken maar hoeveel college heb je precies want schijnt best zwaar te zijn.

Ik train niet in Utrecht ;) vooralsnog zit ik nog gewoon in den Haag.

Ehm ja ik weet niet hoe de reguliere opleiding er uit ziet, ik doe de versnelde opleiding dus dat is nog ff een tikje meer. College valt voor mij wel mee, 3 a 4 uur per week. Voorderest heb je wel ziek veel contact uren (massage, anatomie, trainingsleer, klinisch redeneren, etc. etc. etc.) dus je zit veel op school. Voorbereiden en verwerken kost vooral echt zeeën van tijd, dus samen met lange schooldagen hakt dat wel aardig in op je training, ook qua voeding enz. :p

Maar anders moet je maar is aan Kixat vragen, hij doet de reguliere.

Ik train niet in Utrecht ;) vooralsnog zit ik nog gewoon in den Haag.

Ehm ja ik weet niet hoe de reguliere opleiding er uit ziet, ik doe de versnelde opleiding dus dat is nog ff een tikje meer. College valt voor mij wel mee, 3 a 4 uur per week. Voorderest heb je wel ziek veel contact uren (massage, anatomie, trainingsleer, klinisch redeneren, etc. etc. etc.) dus je zit veel op school. Voorbereiden en verwerken kost alleen vooral echt zeeën van tijd. Maar anders moet je maar is aan Kixat vragen, hij doet de reguliere.

Oh ja zal wel aan hem vragen. Want was sws niet van plan om de versnelde te doen.

• #1.657
Ah wat deed je nu dan?

Deed nu People and Business Management... echt een hele andere keus. Maar wist niet wat ik wilde. Haha nou bij mij in Heerlen geven ze ook fysio, ook in Eindhoven en in Nijmegen. Dus ga eerst eens Heerlen proberen :p. Vriend van me zit in het eerste jaar, regulier, en dat spreekt me echt aan. En nee geneeskunde vond ik niks, ben echt iemand die onder de mensen moet zijn en ze echt fysiek wil helpen. Maarja eerst door de selectie komen...

Oke succes dan bra, ben benieuwd.

• #1.660
Vandaag: schouders + armen

Standing MP
Opwarmen met stang
10x30
8x40
5x50
5x60
5x50
10x30 achter nek - 10x30 voor nek