Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met abs erook nog bij was dit een behoorlijke training of heb ik dat mis?
Flink schoudervolume ook gepakt Jesper! Delt pump![]()

Damn.. dikke progressie man nice! Rug, armen, benen allemaal flink gegroeid zo te zien.
Je hebt alleen net zoals ik last van sateprikkertjes onder je quads zo te zien![]()

Top dat je gisteren 5x60 op de MP gepakt hebt, foto's zien er goed uit.
Rug ziet er goed uit, onderrug is ook goed droog in verhouding en met je traps zit het ook wel goed.
Quads zijn goed ontwikkeld, heb je toevallig vaak spierpijn in adductors na zwaar squatten of is dit evenredig met de rest van je benen (quads/hamstring)
. Maar moet zeggen dat ik gisteren en vandaag echt vieze spierpijn had in glutes/hamstrings/quads. Komt voornamelijk door die leg press denk ik, daar heb ik echt alles op gegeven! 
Omdat ik dat ook had toen ik wat zwaarder ging squatten, maar dat gaat vanzelf wel weer weg.
Ik denk dat het komt doordat vooral bij squatten er in verhouding meer gevraagd wordt van de adductoren
dan met andere beenoefeningen die bijvoorbeeld wel quads/hamstrings/glutus aanspreekt.
Je BP gaat lekker zo te zien op die 5x5 wat is eigenlijk je max. op de BP ?
Die squats doen aardig zin werk! benen zien er goed uit.
Doe je knieën pijn tijdens je training of na je training? of blijft alleen bij het gekraak?
Als het geen pijn doet is het geen probleem, maar wel erg irritant... Maar denk zelf dat komt door rekking tussen de banden/pezen van je knieën.
Dankjewel man! Ja klopt, moet eens een goeie foto maken van mijn kuiten... want de meting klopt wel haha, maar was wel aangespannen gemeten.Quads en armen zien er goed uit! Je calfs lijken kleiner dan ze zijn volgens de metingen dan..
Rugwijdte kan natuurlijk altijd beter, maar zie een baar goede traps![]()