Ripped dj
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 2m05
- Massa
- 101kg
Oh nee hoor. Deze 35 is nog vrij licht voor mij. 40 was me max, dus daar zit ik binnekort al op..
Shoulder press met dumbells of met een machine?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh nee hoor. Deze 35 is nog vrij licht voor mij. 40 was me max, dus daar zit ik binnekort al op..

Je kracht is echt wel indrukwekkend imo, die presses met 30 & 36 kilo zijn zeker knap
Standing Calf Raises zijn deze een machine?

Haha oke, vond anders wel heel erg. Van je oksel naar hamstrings![]()
Niks van aantrekken, word vanzelf wit. Had er in het begin ook heel veel last van, nu niet meer. Hoe zou dat nou komen![]()
Dankjewel man! Ja door het nieuwe schema en misschien ook de creatine waarmee ik 2 weken bezig ben, maak ik goeie krachtgains. De wheels mogen nog flink wat centimeter groter, maar dat komt wel64cm is netjes, vind je kuiten ook flink
Trainingen gaan ook prima, vind je erg sterk![]()

Aardige shoulder presses man, en mooie beentraining!
wow sterke dumbel presses, 36kgkg niet niks.
Striae is een goed teken , ieder geval voor de groei dan. Heeft in een rode kleur naar jaartje kan weer wat weg trekken.

Jou beenomtrek > dan mijn beenomtrek
I cry everytime..![]()

Nouja jij staat ook een stuk droger dan ik. Als ik het zelfde VP% als jij had, dan waren ze ook geen 64cmJou beenomtrek > dan mijn beenomtrek
I cry everytime..![]()

+1
Heb die van mij dinsdag eens gemeten, maar ik kom niet verder dan 62 cm
Als je foto's maakt zou je voor het beste resultaat (zodat je benen het grootst lijken) je voeten in een v-stand zetten en je quads naar buiten duwen.
64cmt*ring he, zo hou ik nog een minderwaardigheidscomplex over
Nais bra!

)