MuscleMeat

LOG van Jespeeer

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
Shoulder press met dumbells of met een machine?

Ik ben een fan van dumbells! En nee shoulder press met dumbells deed ik 8x30 en chest dumblell press 8x36 ;)
Edit: sorry zag dat het een andere citaat was. Weet niet om welke oefening het hierbij ging..

Vandaag: benen

SQ
5x50
5x60
5x70
5x80
5x90

SLDL
10x20 warm up
8x50
8x60
8x70

Seated leg press
10x100
8x110
10x130

Seated leg curls
10x45
8x50
8x54.5

Seated leg extensions
10x45.5
10x54.5
8x59

Seated calf raises (smith)
12x60
12x80
12x80

Standing calf raises
8x180
8x160
8x160

+abs

Laatst bewerkt:
Je kracht is echt wel indrukwekkend imo, die presses met 30 & 36 kilo zijn zeker knap :thumb:
Standing Calf Raises zijn deze een machine?

Sjee 30 kilo aan dumbells doen niet heel veel na

• #1.625
Je kracht is echt wel indrukwekkend imo, die presses met 30 & 36 kilo zijn zeker knap :thumb:
Standing Calf Raises zijn deze een machine?

Sjee 30 kilo aan dumbells doen niet heel veel na

Klopt, maar zoals ik al eerder zei, is het bij mij heel duidelijk dat mijn schouders mijn sterkste spieren zijn. Dit heeft een groot voordeel bij borst merk ik. Sta er vaak zelf ook van te kijken en ook de jongens waarmee ik sport haha. Maar bij benen en rug ben ik helaas wat zwakker. Maar bedankt mannen! En ja Massive, is een machine ;)

Heb net dus weer striae ontdekt, nu aan de binnenkant van mijn hamstrings :(
Aan de linkerkant is het erger dan rechts. Eerst begon het een beetje onder mijn oksel, maar die loopt nu tot aan mijn borst en bovenkant triceps... Gains maak ik dus wel, heb alleen nu een zeurende vriendin die het niet mooi vind uitzien haha

Bedoel je niet aan binnenkant triceps?

Haha oke, vond anders wel heel erg. Van je oksel naar hamstrings :eek: :p

Niks van aantrekken, word vanzelf wit. Had er in het begin ook heel veel last van, nu niet meer. Hoe zou dat nou komen :o:(

• #1.629
Haha oke, vond anders wel heel erg. Van je oksel naar hamstrings :eek: :p

Niks van aantrekken, word vanzelf wit. Had er in het begin ook heel veel last van, nu niet meer. Hoe zou dat nou komen :o:(

Haha nee dat zou te heftig zijn. Trouwens heb mijn benen net gemeten na het avondeten en ze meten nu bijna 64cm en kuiten meten net over de 43cm. Dit was mijn laatste benen meting:

Benen pics

34t1feh.jpg

2nm108k.jpg

ddzzn9.jpg

Ze meten bijna 59 centimeter :D

13 januari was dit. Dusja toch zo'n 5cm omtrek toegevoegd aan mijn benen in precies 10 maanden haha. Trainde helaas rond die tijd niet zo vaak en zo goed benen zoals de afgelopen 2 maanden. Kijken of ik morgen pics kan maken. En weet niet of er verschil is in omtrek tussen vandaag en morgen omdat ik ze vandaag getraind heb..

64cm is netjes, vind je kuiten ook flink :thumb:

Trainingen gaan ook prima, vind je erg sterk ;)

Aardige shoulder presses man, en mooie beentraining!

• #1.632
wow sterke dumbel presses, 36kgkg niet niks.

Striae is een goed teken , ieder geval voor de groei dan :P. Heeft in een rode kleur naar jaartje kan weer wat weg trekken.

• #1.634
:mad: Jou beenomtrek > dan mijn beenomtrek

I cry everytime..:sad:

+1

Heb die van mij dinsdag eens gemeten, maar ik kom niet verder dan 62 cm :(
Als je foto's maakt zou je voor het beste resultaat (zodat je benen het grootst lijken) je voeten in een v-stand zetten en je quads naar buiten duwen.

• #1.637

Nouja jij staat ook een stuk droger dan ik. Als ik het zelfde VP% als jij had, dan waren ze ook geen 64cm :(

+1

Heb die van mij dinsdag eens gemeten, maar ik kom niet verder dan 62 cm :(
Als je foto's maakt zou je voor het beste resultaat (zodat je benen het grootst lijken) je voeten in een v-stand zetten en je quads naar buiten duwen.

Ja klopt. Mijn vriendin vind het vast niet erg om foto's van mijn benen te maken haha

64cm :eek: t*ring he, zo hou ik nog een minderwaardigheidscomplex over :p Nais bra!

• #1.639
64cm :eek: t*ring he, zo hou ik nog een minderwaardigheidscomplex over :p Nais bra!

Haha thanx bro! Zal toch echt binnekort foto's maken :D

Vandaag: schouders + armen

Standing MP
10xstang
5x40
5x50
5x55
8x40 voorkant - 8x40 achter neck

Hammer grip front raise (gewichtschijven)
12x15
8x20
8x20
12x15

Leteral side raises
10x6
8x7
8x7

Bent over rear delt flyes
10x7
10x9
10x9
8x9

Ez-bar curls (excl bar gewicht)
15x20
10x20
8x25
8x20

Bench dips
15xBW
8xBW + 16kg
10xBW + 22kg
10xBW + 26 kg

Concentration curls (lang geleden :o )
15x9
10x12
10x14

V-bar pushdown
12x36
12x45.5
12x50
10x59

Hammer curls
12x10
10x12
10x14

nette train!, bench dips doe je dat met gewicht? Paar platen op je benen en je benen op hoger stuk leggen?

Terug
Naar boven