MuscleMeat

Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
probeer anders eens armen op een aparte dag, traint mischien fijner aangezien je dan nog niet vermoeid bent van rug/borst trainen. Of anders ipv borst 2x per week rug of/en benen 2x.

D1 : Rug + Biceps
D2 : Benen, triceps
D3: Rust
D3 : Borst, schouders
D4 : Rug, biceps
D5: Benen, triceps

Train je je achterlopende spiergroepen dus 2x per week, maar dan niet tot failure en met iets lager volume.

Santino88 zei:
En als ik nu kwark gewoon bij maaltijd 6 neem?

Ofwel

9.00 Maaltijd 6
9.30 Zma
10.00 500 Gr Kwark + Lijnzaad.
10.30 slapen

ja zit nog steeds maar een klein uurtje tussen, kan je maaltijd 6 niet iets eerder nemen.

Corleoné zei:
Even terzijde: die Smith weegt in ieder geval meer dan een barbell van 20 kilo!!! Zou zelfs durven wedden dattie 25 weegt!

de smith van hammer strength weegt 7 kilo, dat is dus het gewicht van de stang.

en doe smith van jullie denk toch dat ie rond de 20 kg weegt, is namelijk een gewonen olympise stang. maar hij lijkt heel zwaar omdat ie vast zit.

Santino88 zei:
7-8 Trainen (is nog iets korter aangezien ik maar 20 sets meer doe, ik kan eventueel om 6.45 vetrekken naar de gym)

8 uur pwo

8.45(?) Maaltijd 6?

je kan je pwo toch ook in de gym nemen, en dan als je thuis bent 20-30min later? gelijk gaan eten.

eigelijk neem ik altijd eten voor dat ik ga douchen dus:
laatste maaltijd/kwark bvb.
douchen.
slapen das 20 minuten later.

Santino88 zei:
Ik woon eigenlik zeer dicht bij m'n gym en ben thuis binnen 5-10 minuutjes (met fiest) Maar ga gewoon m'n pwo meedoen. Nuja ik ga deze week om 18.45 vertrekken naar m'n gym (minder volk) Zo ga ik wel zien wanneer ik klaar ben met trainen en ga gewoon 30-40 minuutjes daarna m'n maaltijd nuttigen zo kom ik goed uit.

oke succes er mee.

hoe doe jij het trouwens met je pwo shake, neem je dextrose en whey in 1 keer.

of neem je na training direct dextrose en als je thuis bent whey.

ja gescheiden is volgens mij beter.

omdat na je training je lijf koolhydraten direct nodig heeft om het katabole proces tegen te gaan.

en pas later eiwit nodig heeft om massa opte bouwen

Ik neem mn dextrose samen met mn whey. EErst aan de hand van een artikel hier op het forum, nam ik eerst whey en dan 20 later dextrose. Zodat ze samen opgenomen zouden worden. Maar ik merk geen verschil.

ja tussen de kwartier en 20 minuten

wat voor, voordelen heeft het dan??

ja volgens mij het enigen voordeel is dat je er rustig van wordt

4800kcal, bijna evenveel als ik, je zal je pens zien groeien in het begin ;)

Maar is het niet de bedoeling om zma als laatste te gebruiken???

Ik nam m'n ZMA altijd juist voor dat ik ging slapen omdat ik toch nooit wist wanneer het nu juist een half uur was... Het maakt ook helemaal niets uit...

21.30 zma
22.00 rond 40 gram aan caseine eiwitten + lijnzaadolie

nee zeker niet is goed zo je zou eventueel ook hute kase er voor in de plaats kunnen doen.

ziet er al beter uit man. alleen:
-maaltijd 3 brood miss vervangen door wat rijst, 150gr zilvervlies.
-maaltijd 5 ga je het wel allemaal opkrijgen, 200gr vlees 200gr rijst 100gr tomaat? miss tomaat weglaten?

en miss maaltijd 2 ipv mel, kwark 250gr.

Santino88 zei:
Ja smiddags ga ik bij m'n boterhammen blijven vanwege praktische reden.

Savonds is inderdaad een grote hap, maar dan eet ik meer op gevoel, m'n moeder maakt dan eten en het varieert eigenlik zo eet ik niet iedere avond tomaat bv sla, spinazie... en altijd een anders vlees. Ik eet eigenlik gewoon m'n buikje rond :)

maar zorg er wel voor dat je voldoende KD binnen krijgt en voldoende proteine

oke verder ziet het er dan goed uit.

nou gaat wel goed zo denk ik. je kan het altijd nog aanpassen tijdens het groeien:D

4800kcals zijn netjes daar groei je voorlopig wel mee. wat weeg je nu?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven