XXL Nutrition

Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nette training, goede picca's, gaat zeker goed!

Hehehehehe,
18fitie gebruikt effe een ferme dosis reverse psychology om je over de grens te douwen :D

Succes!

uncLez zei:
Hehehehehe,
18fitie gebruikt effe een ferme dosis reverse psychology om je over de grens te douwen :D

Succes!
:D

santino88 lijk en je benen wat achter te lopen op je ub?, kan ook mis zijn omdat de foto nogal donker is

juist ja ,herinner ik me. Squaten tot je neervalt en het komt wel goed ;)

Hoevele is je max momenteel o pde grote 3

died dead en squat moeten 100 of meer zijn ;), die bench 75-80 ;)

Santino88 zei:
Nee, je hebt gelijk ze zijn maar +56 cm (!!!) veel te klein dus! Maar ze willen maar niet (snel) groeien als denk ik dat ze nu vooruit gaan. Heb ook later begonnen met benen maar die fout lag niet bij mij.

niet groeien, meer eten, helpt echt ;)

savonds in nemen je mag daarvoor 1 uur geen calcium nemen of 1 uur daarna. En neem elke avond gewoon 1 dosering.

ja, iedereen heeft wel eens een wat minderen dag.

en over die zma. ik nam het altijd een uur voor het slapen in. en dan slaap je super :D

Wat is dat voor een training, volgende keer wil ik een echte zien, goed chins ;)

Tjah bij ons is het soms ook druk, ze staan alleen maar te praten en te lachen en doen partial reps, zo komen uit de cardio ruimte bezweet. En pakken alle zuurstof af, doodmaken die gasten!

18fitie zei:
Wat is dat voor een training, volgende keer wil ik een echte zien, goed chins ;)

Tjah bij ons is het soms ook druk, ze staan alleen maar te praten en te lachen en doen partial reps, zo komen uit de cardio ruimte bezweet. En pakken alle zuurstof af, doodmaken die gasten!

ja je moet idd wel goed op je zuurstof flesje letten. je bent het zo kwijt aan een bezweet vet wijf van 120 kilo vet.:D

ziet er niet echt spetterend uit he maar kan ook gebeuren
die dead mogen zeker omhoog kerel volgende week weer een beetje meer motivatie kerel ga zo door

Santino88 zei:
Moet je dan niet rekening houden met je eten enz...

Ja in de cardio ruimte liggen er matjes voor buikspieren schijnt dat die redelijk vochtig (vanbinnen) waar als je er ging gaan opliggen!:eek:

ik weet niet wat jij een uur voor het slapen nog allemaal naar binnen wil werken.

ik hield het in de cut bij een soja shake, en in bulk bij kwark. volgens mij niet echt een probleem.

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm havermout lekker he ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven