Fitness Seller

Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nou ja in de cut neem ik het met soja melk en met kaneel is het dan erg lekker :P

maar als je het met gewonen melk doet kan je beter alleen zoetstof doen en kaneel weg laten.

voor de smith reken ik 10 kg, zo iets is het volgens mij.

verder niet echt zware gewichten of licht dat aan mij?

wel nette extensions

Santino88 zei:
Denk datie bij ons meer weeg vroeger hadden we 1 van 10 kg maar deze week stukken meer, een echt onding eigenlik!

Jep, lage fly's maar toch een pr denk ik trainde borst altijd met "lage" reps.

Wrist curl's word terug opbouwen enkele stats van "vroeger"

db One arm wrist curl : 18 kg (zeer lang geleden!)

bb wrist curl : 30 kg (excl. stang)

..dus daar moet ik nu naar terug.

wat voor merk is die smith dan? nou ik doe fly's met dB ook laag gewicht met een goede concentratie :D werkt het best.

[Link niet meer beschikbaar]
deze is idd wel wat zwaarder, denk ongeveer 15-20kg

maar deze
[Link niet meer beschikbaar]

is weer een stuk lichter denk zoon 10 kg.

Ik denk dat de smith eerder ~15-20kg weegt, lijkt me anders niet erg logisch dat je smith incline bench meer dan 20kg onder je normale bench zit:D

extensions zijn wel goed:)

Santino88 zei:
Kun je dat uitleggen waarom? Ik ben onbekend met het gebruik van soja melk.

Goed topic dit :p

wat wil je weten waarom geen kaneel bij gewonen melk, of het gebruik van soja (melk)?

nou voor jou doe ik ze even allebei vertellen.;)

kaneel met gewonen melk is gewoon niet lekker, verder niets.

en soja gebruik ik omdat er geen lactose in zit, deze stof krijg je namelijk een dikke huid van, en dat wil je niet in de cut. lactose zit in alle zuivel producten.

dat is het eigelijk.

Santino88 zei:
Ahzo interesant, hoe vervang je dan kwark in de Cut? Bevat ook lactose als ik me niet vergis.

is ook zuivel idd, ipv kwark neem ik nou eieren :D en voor slapen neem ik soja proteine 95. bijna pure eiwit.

Santino slaapt de laatste tijd, :P. Flinke extensions ;), wrm doe je eerst pushdown?

Ik vind dat je melk en kwark wel kan houden in de cut, het is niet zo dat je op het podium moet.

Santino88 zei:
Welk merk? Klink allemaal zeer interesant hier :D kan je wel geen karma geven :o :mad:
houd ik dan wel tegoed. moet je wel waarschuwen het is niet echt lekker.
ik haal het bij de tuinen. kost 14.95 per kg. merk is luco vitaal ?

komt uit belgie dus moet daar ook tevinden zijn.

18fitie zei:
Santino slaapt de laatste tijd, :P. Flinke extensions ;), wrm doe je eerst pushdown?

Ik vind dat je melk en kwark wel kan houden in de cut, het is niet zo dat je op het podium moet.

o :eek: maar dat zijn wel de planne voor 2006 ;)

bij benen veel squaten en rug:deadlift row en chinnen. Je hebt niet veel meer nodig om massa te bouwen, hard trainen en goed eten

miss is een keertje supersets, of dropsetjes, tijdje gedaan en werkt best goed eigelijk. of setjes met geconcentreerde herhalingen bvb bij squat de neergaande beweging heel rustig en dan krachtig uitstoten.

Even terzijde: die Smith weegt in ieder geval meer dan een barbell van 20 kilo!!! Zou zelfs durven wedden dattie 25 weegt!

Santino88 zei:
is die 18Fitie hier alweer :p

Hoe doen jullie dat eigenlik in het weekend bv in de week lig ik al om 10-10.30 in m'n bed maar nu ben ik langer wakker wat vreten jullie dan nog? Van ik varieert het eigenlik.
ik vreet na mn training, havermout, melk,tonijn, soms noten, vandaag nog kipfilet.
Strax nog 500gr kwark en dan slapen als een roos

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven