jordy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Santino88 zei:Denk datie bij ons meer weeg vroeger hadden we 1 van 10 kg maar deze week stukken meer, een echt onding eigenlik!
Jep, lage fly's maar toch een pr denk ik trainde borst altijd met "lage" reps.
Wrist curl's word terug opbouwen enkele stats van "vroeger"
db One arm wrist curl : 18 kg (zeer lang geleden!)
bb wrist curl : 30 kg (excl. stang)
..dus daar moet ik nu naar terug.
werkt het best.Santino88 zei:Kun je dat uitleggen waarom? Ik ben onbekend met het gebruik van soja melk.
Goed topic dit![]()
Santino88 zei:Ahzo interesant, hoe vervang je dan kwark in de Cut? Bevat ook lactose als ik me niet vergis.
en voor slapen neem ik soja proteine 95. bijna pure eiwit.houd ik dan wel tegoed. moet je wel waarschuwen het is niet echt lekker.Santino88 zei:Welk merk? Klink allemaal zeer interesant hierkan je wel geen karma geven
![]()
![]()
18fitie zei:Santino slaapt de laatste tijd,. Flinke extensions
, wrm doe je eerst pushdown?
Ik vind dat je melk en kwark wel kan houden in de cut, het is niet zo dat je op het podium moet.
maar dat zijn wel de planne voor 2006 
18fitie zei:
als je dat maar onthoud 

Santino88 zei:

hahaha, daargaan we weer18fitie zei:

ik vreet na mn training, havermout, melk,tonijn, soms noten, vandaag nog kipfilet.Santino88 zei:is die 18Fitie hier alweer
Hoe doen jullie dat eigenlik in het weekend bv in de week lig ik al om 10-10.30 in m'n bed maar nu ben ik langer wakker wat vreten jullie dan nog? Van ik varieert het eigenlik.