MuscleMeat

Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goede training, maakt ie 1rep meer op de upright row :D

front squat, hacksquat of zercher squat. Pain ass hell in het begin, maar nu i love it :D

nice training m8.maar zou je niet wat meer sets of oef voor je rug doen ??dat je op 12+ sets uitkomt

db, t-bar of bb rows ??

Komt natuurlijk doordat ik deze sectie verlaten heb en me bekeerd heb tot het powerliften;):D

mss wat meer reps maken dan?, maar uiteindelijk heb je idd zwaardere nodig. bij mij gaan ze tot 40

Waar is iedereen hier eigenlik ? ? ? De laatste tijd is het verassend kalm in de traininglogs ? ? ?
je bent echt in vorm vandaag :roflol:

MIj leggen de moderators geen sanctie op, ik sta boven hen!

je hebt pr's dus wat zeur je:D

hele goeie close grip bro :cool:

Mss morgen wat cardio gaan doen ? ? ?[/QUOTE]

Doe maar daar heb ik ook zin in en aangezien onze gym weeral geinversteerd heeft in loopbanden en crossovers in de plaats van dumbbells en schijfen zullen we dan maar de breezahs uihangen zeker:mad: :mad: :mad:

Santino88 zei:
Haha inderdaad mensen onze gym heeft 3 nieuwe crosstrainers & 2 Roeimachines en volgens mij nog loopbanden ook ? ? ? De gym is zowat bezet met die ondingen.

Oja aan de bbers heeft hij ook gedacht wij krijgen er 1 nieuwe bb bij :rolleyes:

*Zucht*

Ik denk er soms over na om zelf te investeren in materiaal, kost eigenlik allemaal geen drol.

haha idd, bij mij in de gym:

Aantal cardio apparaten: 20
Aantal halterbanken & chest press machines: 8
Aantal powerracks: 1

:scratch:

Ziet er heel netjes uit, Jij bent een aanwinst voor dit forum :D

post eens de oef en reps en sets mario

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven