MuscleMeat

Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kan je geen calf raises doen met losse bb? vandaag voor t eerst gedaan, wel zwaar op de traps, maar je moet wat he. wel een goede oefening namelijk. of heb je geen squat rek?

MP moet inderdaad beter. Ik zit ook rond dit gewicht, en ik doe erg voorzichting met me schouders. Maarja je moet niets forceren he.

Toch nette training met 3 pr

Nette bench,

Draai kuiten eens om, eerst zittend dan staand.?

geen slechte training, maar ik zie dat je en problemen met je schouders hebt en met je onderrug. Misschien toch een goed plan om t ff een weekje rustig aan te doen?

ja ik vind pullover een k*t oef ik voel die ook altijd in me schouders.

Verder wel een lekkeren training

tijdje deads eruit bro effe een andere onderrug oefeingn pakken heb ik zelf ook gedaan nu gaat ie wel weer lekker binnekort weer deadliften

pas op met die schouder he al eens gedacht aan overtraining van de schouder succes maat

Ga eens glucosamine of msm gebruiken. had ook heel lang geleden van me schouder, maar sinds ik het gebruik heb ik nooit meer last er van gehad.

weekje rust mischien? ach ja het leven draait niet alleen om bb, iedereen heeft wel eens een dipje, na een tijdje krijg je wss van zelf wel weer zin om te trainen:D

jep effe rusten kerel

lekker getraint. volgende week weer knallen met een ander schema dus.

inspiratie in je topic gepost:D!

nice training;)

15 reps dippen? Erg goed in verhouding tot je bench press, of bedoel je 15 reps totaal ofzo?

netjes gozer. die upperright row is erg netjes.

Je rug heeft nog wel harde aanpak nodig. maar gaat wel de goede kant op.

gooi er een db op

mooie training

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven