Fitness Seller

Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Re: ::Santino's Log::

Goede training, nice pr's. Maar hoe kan jij de eerste keer 18kg tate press doen???

MEt meer kcal zal je deze week al gewicht bijkrijgen

Gaat goed santino weer veel pr's

denk t wel ja :) ik MOET van mezelf altijd over de oude gewichten heen. eerder pakte ik met een 3e oefening altijd zo'n beetje het zelfde gewicht. nu weet ik precies wat ik vorige keer deed en zorg gewoon dat het nu zwaarder is. (rope pushdown bijvoorbeeld deed ik altijd standaard met 25 kg, en nu met 35)

maar het geestelijke aspect is ook wel belangrijk he. als je met een instelling begint van: "ik hoop 6 keer" of "dit MOET 8 keer" maakt vaak net dat beetje verschil.

Face pulls voel ik niets van in m'n achterste kop.????
hoebedoel je reverse cable curl ???
lekkere lying curls kerel

dacht ik dus al deze doe ik met ez stang maar dan niet met 50kilo maar natuurlijk is dit ook anders als kabels maar jah nog veel goed gedaan santino

Goede training kerel. Je bent sterk in military en curls. Die face pulls moet je voelen :D

gefeli met je verjaardag trouwens

Gefeliciteerd:rocknana::rocknana:

meerderjarig nu he:p

kun je die links hier posten? mss heb ik er ook nog wat aan voor binnenkort

hehe no prob :D

Ziet er goed uit, kan niet wachten om weer te beuken. Met die examens kan ik niet gaan trainen(alleen de vrijdag). Ben waarschijnlijk al een kilo kwijt

gaat lekker santino

gaat goed santino lekker geknalt met de triceps

waar train je dan op sportschool of op school ????

thx :kiss: :)
Veel flys man, die dips blijven goed. Hoe ist me het bulken

oke dan en zijn daar ook beren of ben jij het beest

hehe :D

Van die deadlift, kijken ze ook altijd raar bij mij maar ik negeer ze en laat ze en dan gana ze terug naar de peck deck of andere machnies, idem bij full squat. Vorige keer zat er een kerel (die al 6 jaar traint en goed uitziet). De deadliften met 20 kilo :roflol:. ie durfde niet zwaarder

bij incline benchpress pak je ook je voorkant goed mee, maar ik doe altijd een press op ub voor mn schouders.
tussen wat ben je aan het twijfelen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven