MuscleMeat

Logboek

ja is egt shit daar, drinkautomaat ook al kapot en vaak stinkt t ook met die ventilatie. Kom mee naar bodystyle samen? Ik ga ook weg want ga verhuizen naar Oost. Verder ook nog es 3,5 dag met carnaval en te weinig apparatuur voor benen vind ik. Openingstijden in t weekend zijn ook shit. En vrijdag maar tot 9.

Peckdeck; Ik leg er altijd schijven bovenop. Je kan ook bijv shrugs doen in smith, kan je zo zwaar maken als je wilt.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 12:05 ----------

Ohja ook dit nog, eergister zag ik dat iemand naar een instructeur ging omdat hij last had van zn brachialis. Ging ze eerst in een boek opzoeken (krachttraining de anatomische benadering)hoe die spier heet, ze kon het niet eens uitspreken. Vervolgens kon ze hem niet adviseren wat te doen, ze zegt, ja belasten of ontlasten uhmm.. Achterlijke doos, maar ingesprongen en gevraagd waardoor het ontstaan was, misschien overtraining? Hij had met flyes te zware dumbbells gepakt waardoor hij ze in gestrekte stand uit zijn handen heeft laten vallen. Logisch dat je t dan toch rust moet geven, hoe moeilijk is dat.

ja is egt shit daar, drinkautomaat ook al kapot en vaak stinkt t ook met die ventilatie. Kom mee naar bodystyle samen? Ik ga ook weg want ga verhuizen naar Oost. Verder ook nog es 3,5 dag met carnaval en te weinig apparatuur voor benen vind ik. Openingstijden in t weekend zijn ook shit. En vrijdag maar tot 9.

Peckdeck; Ik leg er altijd schijven bovenop. Je kan ook bijv shrugs doen in smith, kan je zo zwaar maken als je wilt.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 12:05 ----------

Ohja ook dit nog, eergister zag ik dat iemand naar een instructeur ging omdat hij last had van zn brachialis. Ging ze eerst in een boek opzoeken (krachttraining de anatomische benadering)hoe die spier heet, ze kon het niet eens uitspreken. Vervolgens kon ze hem niet adviseren wat te doen, ze zegt, ja belasten of ontlasten uhmm.. Achterlijke doos, maar ingesprongen en gevraagd waardoor het ontstaan was, misschien overtraining? Hij had met flyes te zware dumbbells gepakt waardoor hij ze in gestrekte stand uit zijn handen heeft laten vallen. Logisch dat je t dan toch rust moet geven, hoe moeilijk is dat.

Ja is goed na 23 maart ben ik er weg. Laat maar weten Waneer je bij bodystyle wilt trainen dan kom ik ook.

Shrugs in smith doe ik ook maar in de peckdeck heb je hem langs je dat is fijn voor variatie

Gr

Vandaag rust bulkdag haha, lekker!

Vandaag squat pr 1x150 zonder spotter belt of nekkussen en voelde licht aan, gewicht is nu 88kg

Vandaag rustdag gehad. Morgen deload training gepland.

Bulk gaat erg lekker! Hoop snel over die 90 te zitten.

Huidige stats:

1.92 / 88kg

Bankdrukken: 80
Squatten: 150
Deadlift: 160

Gewichtheffen:
Snatch(trekken): 75
C&J (stoten)85
Clean: 90

Hoppa net 1000kcal+ na binnen gewerkt en ga nu trainen!

waarom zoveel decline?

Training vandaag squat:

6x40
6x60
6x80
6x100
6x120

Fr squat:

5x40
5x60
5x80

Walking lunges met 2 dumbbells van 18kg 3x15 stappen.

Standing calf raises: 3x10x100 PR

Seated calf raises: 3x10x50

Farmer walks met 2 dumbbells van 40kg

10minuten rekken en strekken.

Bodyweight: 88,8kg PR

Spierpijn aanwezig, nu lekker ontbijten met turkse pizza met djudzuk en turkse joghurt ( 10% vet)

Minimaal paralel, je hebt me toch vaker zien squatten. Als je wilt zien moet je snel weer kome trainen maat.

Ja we lopen elkaar altijd mis, Erg benieuwd naar je squat! Laatste x dat ik je zag squatten was met 100 kg ofzo, nu de helft meer? Is wel een dikke vooruitgang

2weken express geen update gedaan weer nieuwe pr's en pr Bodyweight 89,2 kilo.

Neem nu 5 dagen rust (megacompensatie?)

Ohja mijn whey is bijna op heb 5 maanden met een 5kg pot gedaan is dat snel?

Gr

2weken express geen update gedaan weer nieuwe pr's en pr Bodyweight 89,2 kilo.

Neem nu 5 dagen rust (megacompensatie?)

Ohja mijn whey is bijna op heb 5 maanden met een 5kg pot gedaan is dat snel?

Gr

zeg maar gerust langzaam :P kilo per maand red ik het niet mee, en ik neem ook maar iets van 2x daags wat whey.

ook gestopt met loggen :P Hou het ook niet meer bij, teveel moeite ahaha. zin om volgend weekend mee te gaan naar bodystyle? Paas je nr ff btw via PM

Yoo toon! Jawel nog aan het loggen maar update niet elke week, binnekort update als bw over de 90 is.

Heb wel zin om mee te gaan naar bodystyle. 0623770040

Over 10minute naar de gym!!! Hyped!

Terug
Naar boven