AndroidHealthClinic

Logboek

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb liever dat jij Pics maakt voor ons van je vriendin dan andersom :trollface:

Haha snap ik! Maar dat zit er helaas niet in, hihi.

@supersized, eet Leroy zo weinig denkje, die gast is een beest, maar ik vind fahrid het gruwelijkst, zoveel massa en zoveel definitie, Leroy ook massa en droog maar minder definitie lijkt het.

Haha snap ik! Maar dat zit er helaas niet in, hihi.

@supersized, eet Leroy zo weinig denkje, die gast is een beest, maar ik vind fahrid het gruwelijkst, zoveel massa en zoveel definitie, Leroy ook massa en droog maar minder definitie lijkt het.

goed idee die pics, kan ze ook wel voor je schieten xtje. Je moet mij ook xtje helpen als ik weer in de bulk zit met filmpjes van training.

nog iets: wat is er gister gebeurd man, hoorde dat je met schijven aan het gooien was en dat je bloed op je nek had ofzo, en je was ook aangesproken of iets? Hoorde t van Micha, zei wel dat je een sterke deadlift had ;) alleen dat je techniek wel zuigde.. maar goed.. is miss ook goed idee om dat te filmen, kan je zien waar je aan kan sleutelen

Ja leroy eet zo'n 4500-5000 kcals zei ie laatst. Farid staat er ook goed bij alleen Leroy is paar maten groter. Leroy heeft meer definitie als Farid, zijn oversized kleding doet het anders lijken. In 2009 had ie nog 1ste plaatst junioren gepakt, zat ie volgens mij op 3%. Maar nu denk op procentje of 10, Farid op zn laagst 12

goed idee die pics, kan ze ook wel voor je schieten xtje. Je moet mij ook xtje helpen als ik weer in de bulk zit met filmpjes van training.

nog iets: wat is er gister gebeurd man, hoorde dat je met schijven aan het gooien was en dat je bloed op je nek had ofzo, en je was ook aangesproken of iets? Hoorde t van Micha, zei wel dat je een sterke deadlift had ;) alleen dat je techniek wel zuigde.. maar goed.. is miss ook goed idee om dat te filmen, kan je zien waar je aan kan sleutelen

Haha ja, ik deed behind the neck raises met losse barbell en met terug leggen in mn nek schaafde het open en was er bloed, wat ik zelf niet merkte en toen kwam zo n instructeur mij dat zeggen daarna had ik kussentje om de barbell gedaan.
Ik denk dat mijn deadlift techniek wel goed is pik, heb hem al op film staan.

Cool dat je kan helpe met fotos make, kan ik ook voor jou doen ja, beters.
Tot zaterdag

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 17:49 ----------

Ohja had gister ook pr met deadlift 160overhands

Laatst bewerkt:
hoe heb je die gefilmd dan?

nice deadlift!

Ja maar hoe film je jezelf bedoel ik ;P

Waar blijft verdomme dat filmpje dan :mad:

Vandaag foto laten maken, zal hem later op de avond of morge poste

Waar blijft verdomme dat filmpje dan :mad:

Vind een 160 deadlift niet waardig genoeg om op mn YouTube account te plaatsen

Probeer foto uploaden maar zie dat max. 150 kb foto grootte is en mijne is 786kb, móet dit dus oplossen, weet niet hoe...

Laatst bewerkt:
@supersized, ben morgen helaas niet in de gym, slaap vanavond niet thuis en zal het dan niet redden morgen. Heb nu dus 4 dagen ongepland rust... Gelukkig heb ik dumbbells thuis.

Kan net eens goed zijn, 4 dagen rust.
:thumbs:voor je deadlift pr trouwens!

En een foto moet je maar plaatsen als je dat zelf ook wil ;)

Kan net eens goed zijn, 4 dagen rust.
:thumbs:voor je deadlift pr trouwens!

En een foto moet je maar plaatsen als je dat zelf ook wil ;)

Ik wil die foto graag posten, heb um nu na iemand gestuurd die hem kleiner maakt en als ik hem terug heb staat die gelijk erop.

Ik ben het Tyran. Ben de inloggegevens kwijt van Tyran account, echt super but, heb net de foti terug wil ik hem uploaden komt er youre picture is too small, please upload an bigger one... Snap er nu niks meer van, en heb er ook geen zin meer in, als iemand hem kan uploaden voor mij zou tof zijn dan mail ik de foto.

Failure :p

Haha, combo-fail zelfs :p

Foto staat erop!

Terug
Naar boven