MuscleMeat

Logboek

Nu staat de foto er na veel moeite op krijg ik geen kritiek :X

Carnavalsgekte is voor mij nu afgelopen, heb me niet aan mijn voeding kunnen houden en niet kunnen trainen, moet kunnen met carnaval. Vanaf vandaag weer op schema eten e
n donderdag weer trainen!

@superdized, toon is de gym morgen of donderdag weer open?

Rustig, rustig, sommige mensen werken ook af en toe een klein beetje ;)

Ziet er best al stevig uit! En in combinatie met je krachtstats die omhoog blijven gaan, pak je het volgens mij best wel goed aan... Blijven gaan! :clap:

Björn borg boxers vind ik trouwens te duur om enkel aan je lief en jezelf te laten zien :p

Rustig, rustig, sommige mensen werken ook af en toe een klein beetje ;)

Ziet er best al stevig uit! En in combinatie met je krachtstats die omhoog blijven gaan, pak je het volgens mij best wel goed aan... Blijven gaan! :clap:

Björn borg boxers vind ik trouwens te duur om enkel aan je lief en jezelf te laten zien :p

Haha ja ben soms ongeduldig.
Bedankt Mat, en zal zeker doorblijven gaan!

Hahaha ik was vorig jaar in bulgarije op vakantie en daar verkochten Ze bjorn borg boxers voor 10leva (5 euro), dus lading meegenomen :-)

Huidig doel: voor 1 mei 90kg BW, 100kg clean and jerk

Sterke vooruitgang in je bench!

Oke chill, dan ga ik morgen middag trainen! Kom jij ook?

Waar blijven die reacties op mijn foto?!

Zit nu al op de 4500kcal vandaag en zal nog flink oplopen, jippi eten gaat weer beter!

ciao ciao

Nee vanavond na werk weer. 4500 kcals vreetzak! Over paar maandjes ben je een dikkertje haha. Zou het lekker op 10-12% houden als ik jou was. Pic: Heb geen vergelijkingsmateriaal, maar gaat de goeie kant op;)
Misschien wat meer focus op je armen leggen? Zie je die trouwens ook nooit pakken, of mis ik dat altijd?

Nee vanavond na werk weer. 4500 kcals vreetzak! Over paar maandjes ben je een dikkertje haha. Zou het lekker op 10-12% houden als ik jou was. Pic: Heb geen vergelijkingsmateriaal, maar gaat de goeie kant op;)
Misschien wat meer focus op je armen leggen? Zie je die trouwens ook nooit pakken, of mis ik dat altijd?

Yoo toon! ik wil ook een dikkertje worden haha:P
Je hebt gelijk dat ik mijn armen niet vaak specifiek trainen, mij zie je niet curlen ofzo, ik had begrepen dat je met deadliften etc. je armen ook veel meepakt?

Binnekort een front pic, nu ik nog een sixpack heb :P

Training vandaag ging erg lekker, had besloten om het na deze onregelmatige dagen (carnaval) vandaag een soort 'recovery' training te doen.

groetjes

Vandaag spierpijn aanwezig van de fullbody workout van gister.

@supersized, 23 maart loopt mijn contract af bij la vita sana en ga deze (waarschijnlijk) niet verlengen, dus we moeten snel nog een keer samen knallen. Binnekort even proef trainen bij fit focus kijken hoe het daar is...

oke jammer man, hebben we nog wel tijd genoeg om samen te knallen. Watkost het daar eigenlijk? Ga denk ik ook naar een andere, maar eerst ff een auto regelen.

Biceps train je ook bij rug idd, en tricpes bij borst/schouders. Maar ze lopen wel wat achter dus miss toch ff direct aanpakken.

Laat maar weten hoe het bij fitfocus bevalt!

oke jammer man, hebben we nog wel tijd genoeg om samen te knallen. Watkost het daar eigenlijk? Ga denk ik ook naar een andere, maar eerst ff een auto regelen.

Biceps train je ook bij rug idd, en tricpes bij borst/schouders. Maar ze lopen wel wat achter dus miss toch ff direct aanpakken.

Laat maar weten hoe het bij fitfocus bevalt!

YO, goede tip maat, zal mn armen nu direct aanpakken, kan ik dan het beste op 1 training alleen mn armen doen dus biceps tricpes en onderarmen?

Want ben nu net aan een nieuw fullbody schema begonnen, dus kan niet rug/biceps, borst/triceps etc. doen...

Welcome to the dark side :fire:

Moeten we nu eigenlijk Tyran, Markkk of nog iets anders zeggen? Anders stel ik 'Alejandro' voor als het niet uitmaakt :)

Hahaha, Ik heet Mark, Ik was eerder lid van het forum geworden toen ik op kickboxen zat, echter wou ik toen zo licht mogelijk zijn dat mijn tegestanders dan koppen kleiner waren ik woog 75kg bij 1.92.

Vervolgens ben ik opnieuw lid van deze site geworden toen ik begonnen ben met krachttraining onder de gebruikersnaam Tyran, het liefst zou ik doorblijven posten onder deze nickname maar ben de inloggegevens kwijt oops.

Zo lekker trainen! Planning is oefenen op cleans en front SQ met olympic grip

Update vanuit de gym: clean 90kg PR

YO, goede tip maat, zal mn armen nu direct aanpakken, kan ik dan het beste op 1 training alleen mn armen doen dus biceps tricpes en onderarmen?

Want ben nu net aan een nieuw fullbody schema begonnen, dus kan niet rug/biceps, borst/triceps etc. doen...

Ja aan t eind vd week ofzo 1 keer goed aanpakken, zal je zeker goed doen. Ook om sterker te worden op de compounds die je nu vooral doet

Ja aan t eind vd week ofzo 1 keer goed aanpakken, zal je zeker goed doen. Ook om sterker te worden op de compounds die je nu vooral doet[/QUOTE

THNX voor de tip!

Net weer getraind, voor het eerst pullups gedaan met toegevoegd gewicht 5kg, damn echt zware oefening.

Vandaag en gister rustig gehad, vandaag wel gaan rennen, donderdag weer krachttraining.

Update: vandaag weer lekker getraind.

VPR op flat bench 8x70, heb het gevoel dat er nog meer inzit, hoop volgende week 6x75 te drukken zou ook VPR zijn.

PR schrugs (machine) 6x100. Zwaarder gaat peckdeck machine ook niet dan 100kilo

Ik train echt bij een slechte sportschool, wel genaamd la vita sana in venlo, de Legpress is nu al 1 maand kapot en Ze doen er niks aan. Heb Ze vandaag ook verteld dat ik dit op internet ging zetten.

Terug
Naar boven