Markkk
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 12%
Inderdaad maar uiteindelijk toch gelukt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Rustig, rustig, sommige mensen werken ook af en toe een klein beetje
Ziet er best al stevig uit! En in combinatie met je krachtstats die omhoog blijven gaan, pak je het volgens mij best wel goed aan... Blijven gaan!
Björn borg boxers vind ik trouwens te duur om enkel aan je lief en jezelf te laten zien![]()
Oke chill, dan ga ik morgen middag trainen! Kom jij ook?
Waar blijven die reacties op mijn foto?!
Zit nu al op de 4500kcal vandaag en zal nog flink oplopen, jippi eten gaat weer beter!
ciao ciao
Nee vanavond na werk weer. 4500 kcals vreetzak! Over paar maandjes ben je een dikkertje haha. Zou het lekker op 10-12% houden als ik jou was. Pic: Heb geen vergelijkingsmateriaal, maar gaat de goeie kant op![]()
Misschien wat meer focus op je armen leggen? Zie je die trouwens ook nooit pakken, of mis ik dat altijd?

oke jammer man, hebben we nog wel tijd genoeg om samen te knallen. Watkost het daar eigenlijk? Ga denk ik ook naar een andere, maar eerst ff een auto regelen.
Biceps train je ook bij rug idd, en tricpes bij borst/schouders. Maar ze lopen wel wat achter dus miss toch ff direct aanpakken.
Laat maar weten hoe het bij fitfocus bevalt!
Welcome to the dark side...ben nu net aan een nieuw fullbody schema begonnen...

Welcome to the dark side
Moeten we nu eigenlijk Tyran, Markkk of nog iets anders zeggen? Anders stel ik 'Alejandro' voor als het niet uitmaakt![]()
YO, goede tip maat, zal mn armen nu direct aanpakken, kan ik dan het beste op 1 training alleen mn armen doen dus biceps tricpes en onderarmen?
Want ben nu net aan een nieuw fullbody schema begonnen, dus kan niet rug/biceps, borst/triceps etc. doen...
Ja aan t eind vd week ofzo 1 keer goed aanpakken, zal je zeker goed doen. Ook om sterker te worden op de compounds die je nu vooral doet[/QUOTE
THNX voor de tip!
Net weer getraind, voor het eerst pullups gedaan met toegevoegd gewicht 5kg, damn echt zware oefening.