Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Hallo, DBB-members.
Sinds januari 2008 ben ik begonnen met krachttraining. De eerste maanden was dat natuurlijk aanklooien (lees als: alle machine's eens rondgaan) en slecht eten. Ik ging ook maar twee keer in de week. Na een tijdje heb ik dit forum ontdekt en veel informatie gevonden. Mijn trainingen werden beter en ik ging mijzelf volproppen. Ik kan redelijk gemakkelijk veel eten verzetten dus werd ik te vet, en dus ging ik cutten. Dit hield ik niet lang vol.. Ik deed een zware vakantiejob toen, het waren gentse feesten, ik ging naar festivals, met bijgevolg dat er van cutten niet zoveel sprake was. Ik gaf het op en ging weer gewoon eten. Niet meer zo overdreven veel, maar gewoon op gevoel af. In januari dit jaar vond ik me dus weer te dik (
) dus ging ik weer cutten. Ik vond van mezelf dat ik een goed voedingsschema had (eigenlijk niet: het was veel te weinig), maar steeds in het weekend verpestte ik het dan door junkaanvallen. Hierdoor bleef mijn cut maar aanslepen natuurlijk, tot na deze vakantie. Ik ben wel vermagert, maar ik kon er veel meer hebben uitgehaald en het veel korter hebben laten duren. Nu ben ik terug aan het bulken op dit voedingsschema (geef maar commentaar erop) en ben ik ook van plan om een logje bij te houden over mijn trainingprestatie's. Ik hoop dat er wat interesse is natuurlijk.
Stats: 19 jaar, 1m72, 75 kg, bf= ?
Maandag: borst + kuiten
Dinsdag: rug (+traps)
Donderdag: benen
Vrijdag: Schouders
Zaterdag: Soms armen
Vorig jaar (in december) op mijn top kon ik: 1x 90kg bench, 1x 130kg dead, 4x 180kg legpress.
Nu zijn de stats veel lager: 5 x 70kg bench, 5x 106 kg dead, 6x 160 kg legpress.
Ik heb niet bepaald een specifiek trainingsschema, maar doe voor de spiergroepen elke week dezelfde oefeningen en probeer die dan te verhogen. Laat commentaren maar komen.
Sinds januari 2008 ben ik begonnen met krachttraining. De eerste maanden was dat natuurlijk aanklooien (lees als: alle machine's eens rondgaan) en slecht eten. Ik ging ook maar twee keer in de week. Na een tijdje heb ik dit forum ontdekt en veel informatie gevonden. Mijn trainingen werden beter en ik ging mijzelf volproppen. Ik kan redelijk gemakkelijk veel eten verzetten dus werd ik te vet, en dus ging ik cutten. Dit hield ik niet lang vol.. Ik deed een zware vakantiejob toen, het waren gentse feesten, ik ging naar festivals, met bijgevolg dat er van cutten niet zoveel sprake was. Ik gaf het op en ging weer gewoon eten. Niet meer zo overdreven veel, maar gewoon op gevoel af. In januari dit jaar vond ik me dus weer te dik (
) dus ging ik weer cutten. Ik vond van mezelf dat ik een goed voedingsschema had (eigenlijk niet: het was veel te weinig), maar steeds in het weekend verpestte ik het dan door junkaanvallen. Hierdoor bleef mijn cut maar aanslepen natuurlijk, tot na deze vakantie. Ik ben wel vermagert, maar ik kon er veel meer hebben uitgehaald en het veel korter hebben laten duren. Nu ben ik terug aan het bulken op dit voedingsschema (geef maar commentaar erop) en ben ik ook van plan om een logje bij te houden over mijn trainingprestatie's. Ik hoop dat er wat interesse is natuurlijk.Stats: 19 jaar, 1m72, 75 kg, bf= ?
Maandag: borst + kuiten
Dinsdag: rug (+traps)
Donderdag: benen
Vrijdag: Schouders
Zaterdag: Soms armen
Vorig jaar (in december) op mijn top kon ik: 1x 90kg bench, 1x 130kg dead, 4x 180kg legpress.
Nu zijn de stats veel lager: 5 x 70kg bench, 5x 106 kg dead, 6x 160 kg legpress.
Ik heb niet bepaald een specifiek trainingsschema, maar doe voor de spiergroepen elke week dezelfde oefeningen en probeer die dan te verhogen. Laat commentaren maar komen.

!