critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga deze ook proberen te volgen! Merk zelf ook dat het motiveert als er soms een comment tussen je trainingen staat![]()

Inderdaad, ook als ik aan het trainen ben, merk ik dat ik dat ik veel dieper kan gaan door een logje bij te houden, omdat ik niet als een p*ssy wil over komen. Ik vind het fijn dat mijn logje traag maar gestaag(?) meer aandacht begint te krijgen.
Ik ga vanaf nu ook elke dag mijn voeding erbij schrijven, aangezien ik dit ook graag bij anderen eens lees. Dus, voeding vandaag:
1) Pannekoek (80 gr havermout, 250 ml cocovite, kaneel, zoetstof), 1 ei, 10 gr amandelschilfers, 1 appel en wat rode paprika.
2) 50 gr brinta, 90 gr makreel, 10 gr notenmix, bloemkool
3) 60 gr rijst (ongekookt gewicht), blikje tonijn, 5 ml hazelnootolie, 5 gr amandelschilfers, 5 gr gebroken lijnzaad, 1 tomaat
4) 50 gr brinta, 500 gr kwark, 10 gr notenmix
5) 60 gram rijst (ongekookt gewicht), blikje tonijn, 10 gr amandelschilfers, tomaat en paprika
6) 500 gr kwark, 15 gr zonnebloempitten
Normaal ziet het er wat anders uit, maar vandaag is het een rustdag (misschien wat buikspieren) en rond 6 uur ga ik naar mijn vriendin. Dus tussen maaltijd 5 en 6 zit er 5 uur.

Ze kijkt al niet meer op van mijn eetgewoontes, maar probeer mijn voeding zo clean mogelijk te houden en bij haar thuis is dat soms wel een probleem (alleen wit brood etc...) Ik zal waarschijnlijk wel wat noten en fruit eten bij haar, maar geen volwaardige maaltijd.gewoon bij je vriendin ook eten man
dat zou ik sowieso doen, voorwaarde voor een meisje als ze een relatie wilt.
Ik moet daar veel kunnen eten als ik wil![]()
Ze kijkt al niet meer op van mijn eetgewoontes, maar probeer mijn voeding zo clean mogelijk te houden en bij haar thuis is dat soms wel een probleem (alleen wit brood etc...) Ik zal waarschijnlijk wel wat noten en fruit eten bij haar, maar geen volwaardige maaltijd.
)
ahaa oké.
ik was laatst beetje aan het klooien met een meisje wiens broer ook hard traint. (brede kerel)
dus ik dacht.. nou als ik daar thuiskom kan ik lekker met die broer mee eten xD
profiteren jewait![]()
Altijd mooi meegenomen dat er in haar gezin ook iemand is die aan krachttraining doet.
haha, slim gezienAltijd mooi meegenomen dat er in haar gezin ook iemand is die aan krachttraining doet.
Mijn meisje heeft helaas alleen een zusje van 13 jaar![]()

Hoe dichter bij de nul, hoe strakker voor de ***. Juist, ja

Ik zou een half uurtje voor meal 1 nog even een whey shake met dextrose of fruit naar
binnen kieperen![]()

Ik zou een half uurtje voor meal 1 nog even een whey shake met dextrose of fruit naar
binnen kieperen![]()
++ 's ochtends schreeuwt je lichaam het meeste om eiwitten.
trainse vandaag![]()

Ik heb nog geen whey ter mijn beschikking. Is er een whey dat jullie mij kunnen aanraden? Liefst niet te prijzig/kg, en smaak doet er niet toe![]()

ik heb nu die van Body en fitshop, en die is zeer goed te doen.
goede smaak zit er aan.
en de prijs is ook goed.
4.5kg voor 49euro als ik het goed heb![]()

ik heb nu die van Body en fitshop, en die is zeer goed te doen.
goede smaak zit er aan.
en de prijs is ook goed.
4.5kg voor 49euro als ik het goed heb![]()
Maar hetzelfde bedrag leg ik wel graag neer voor 4.5 kg 
Indeed, thx voor de tip e robke!Een shake aan die prijs kost je minder dan een bak platte kaas in de Aldi![]()
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/exclusive-whey-proteine
Je bedoelt deze hé? Welke smaak heb je genomen?
'K ga het dan ook eens bestellen... Ik heb lang geen whey gekocht omdat ik vond dat het te duur was. Een jaar geleden 1.8 kg gekocht bij ne maat voor 50 euro (afzetter!) en dat was dan ook meteen de laatste keerMaar hetzelfde bedrag leg ik wel graag neer voor 4.5 kg
![]()